Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
MyZ

Weet iemand een site waar de apk eisen op staan? En weet iemand als je een ander blok in je auto hangt of je dit moet laten keuren bij de rdw?
Tim B.

Kijk gewoon achterop het keuringsbewijs...staan ook alle punten op geloof ik....
Menno

On 2002-04-18 21:24, MyZ wrote:
Weet iemand een site waar de apk eisen op staan? En weet iemand als je een ander blok in je auto hangt of je dit moet laten keuren bij de rdw?
geen site, maar kijk ff in dat kastje, daar in de keuken, op dat plankje waar de autopapieren liggen. Zit een formulier bij, waar APK op staat. Kun je de keur-punten lezen :smile:
rev it like a rental
MyZ

:smile:, ja oke, maar daar staan sommige dingen zoals het blinderen van ruiten etc. niet op.
[ This message was edited by: MyZ on 2002-04-18 21:30 ]
Robert dB.

:lol: :lol: :lol:
MyZ

als het zo makkelijk was vroeg ik het niet, slimpie:wink:
Anonymous

een ander blok mits het aantal cilinders gelyk blijf geen probleem voor apk en het moet deugdelijk zijn bevestigd ik rij zelf met een express oorsponkelijk 1.1 toen verbouwd naar 1.7 gtx daarna gt-turbo
vr gr edwin
MyZ

thnx edwin
Anonymous

sorry maar ik bedenk me nu in eens ,over wat voor auto gaat het want een clio heeft een mileu code op het kenteken b.v. een kat /lambda sonde denk daar ook nog even aan want met bv een gt blok in een clio kom je in de problemen met je co vr gr edwin
Plaats reactie