postkantoren zijn zaterdags de gehele dag open in heerenveen, zaterdag is evt. ok , je kan ook deze vrijdag komen das nog beter en dan evt vrijwaring opsturen dat kan ook zeg t maar ....
Ik heb het met de GTT 2 weekenden achter elkaar aan gereden.. en niet voor een gave auto, maar voor een zeurende blonde barbiepop op vakantie (sorry ex-vriendin, 'tis niet persoonlijk!!)
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
tja kan iets regelen , maar komt beter zaterdag uit ja , lijkt het je wel wat?? leuk om erbij te hebben strax en netjes te houden en op knappen etc echt ze worden zeldzaam
On 2002-04-17 22:06, Jan-Geert wrote:
tja kan iets regelen , maar komt beter zaterdag uit ja , lijkt het je wel wat?? leuk om erbij te hebben strax en netjes te houden en op knappen etc echt ze worden zeldzaam
echt eentje in superstaat komt in de winter niet op de weg dan rijdt ie volgens mij in een micra , een mooie parelmoer witte met een rare inlaat in de bumper...
goed dan kom ik in principe zaterdag de 27e langs om te kijken/evt te kopen. Ik zal je mijn nummer mailen om even de tijd e.d. af te spreken. kan jou ook bellen als je je nummer mailt.