Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

op de site van http://www.gttuning.com kan je de chrome inlaat op je carburateur bestellen,weet iemand waar je die in Nederland kan bestellen
Goof

Hoewel improve-tuning.nl en stroeve motorsport een hoop GTT producten te koop hebben, zullen een hoop producten die via gttuning te koop zijn niet of moeilijk in NL te krijgen zijn.
Ik verwijs dan ook ff naar een ander topic, Open Grill.
Die Open Grill is via gttuning te koop, maar in Nederland.....?
Deze ga ik dan ook maar gewoon zelf bestellen in UK.
marco

dat klopt wat goof zegt, de meeste dingen op de site van gt tuning zijn ook van eigen fabrikage , en die krijg je dus ook alleen maar bij hun in de uk, die dingen zijn hier niet verkrijgbaar,jammer genoeg,maar wat is er mis met een renault style grille , dat is best een mooie grill voor je r5 ,tja en over de rest van die dingen die je ziet op gt tuning kunnen we hiero nog alleen maar van dromen , groetjes marco
ps, of een keer naar de uk reizen !!!!
bruno @af
Contacteer:

alle onderdelen van de gttuning-site kunnen zonder probleem besteld worden !
dit kan zonder problemen via mij of mijn tuningshop ...
Het enige dat ik vraag is om bestellingen te groeperen , hiermee bedoel ik hetvolgende : ik ga niet elke dag een darmpje of een grilletje bestellen ! Ik zou voorstellen wanneer er genoeg interesse is, dat alles bijvoorbeeld gegroepeerd wordt in één bestelling per maand . Andere suggesties welkom !
Alles kan dan, wanneer de afstand tot Sint-Niklaas (België : 15km vanaf Hulst)te groot is, opgestuurd worden !
Ik hoor jullie wel ...
Greetings !
Goof

Kan zelf ook nog wel naar UK bellen.
Zou makkelijker zijn als er een bedrijf inspringt.........
Pieter
Contacteer:

misschien is het helemaal niet zo'n gek idee van BDR om een bestellijstje te maken. Als we via deze site een lijstje maken van de diverse onderdelen die iedereen graag zou willen hebben, zouden we bijvoorbeeld een keer per maand via BDR (of op een andere manier) onderdelen van gttuning kunnen bestellen.

Ik neem aan dat, als we iedere maand zo'n lijst inleveren bij BDR, dat we dan ook nog wel wat korting kunnen regelen??????

Verder zijn de verzendkosten dan natuurlijk ook zeer laag. Misschien is dit wel een heel goed idee waar we allemaal wat aan kunnen hebben.

Ik heb net een andere gtturbo en die is vrijwel helemaal origineel. Ik heb al regelmatig verlekkerd op de site van gttuning zitten kijken. Als je die onderdelen voor een fatsoenlijke prijs naar Nederland kunt verschepen, dan zou er echt een wereld opengaan.

BDR, reageer ff wat je prijstechnisch kunt regelen bij grotere bestellingen.

Laat iedereen ff weten wat jullie hiervan vinden?
Laatst gewijzigd door Pieter op wo 11 apr 2001 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
marco

hmmm op zich geen gek idee om te doen ja ,zou natuurlijk te gek zijn als we zo de onderdelen kunnen krijgen van gt tuning,maare dan natuurlijk wel tegen aangepast tarief,lol,ik bedoel als iedere maand een man of tien bestellen mag er gerust wat korting zijn op de onderdelen ,en geloof me maar dat het dan storm gaat lopen want er zijn echt heel veel mensen wat dat spul willen hebben ,nou ik hoor het graag hoe het verder gaat, en hoop dat we er samen uit kunnen komen , groetjes marco
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Ja tuurlijk is dit tof. Zeker omdat gttuning een assortiment heb waar je eng van wordt (zeker als je het gas dan intrapt) Wat er dan inderdaad zou moeten komen is een bestellijst met prijzen op renault-tuning. (bas, hier heb ik al iets voor liggen) Waar iedereen lekker op aan kan klikken en dan zo een mooie bestelling droppen bij die gasten.

:smile:
Goof

En dat laatste vind ik nou een goed plan.
Sorry Bas, werk aan de winkel.......
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

:smile:

Ik vind het geen probleem om flink aan het werk te gaan, laat maar weten wat er moet komen.

10o, laat even weten wat je hebt liggen.

Gr

Bas
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

dit klinkt heeeeel erg goed !!ik denk dat er inderdaad belangstelling genoeg is voor die producten .zeker als er een mooie bestel lijn ofzo bestaat dat je samen wat besteld met korting ,toch ?en met prijzen en uitleg over wat de producten kunnen liefst in het nederlands , maar dat is denk (of ik weet het wel zeker ) een hoop werk .misschien is dat te overleggen met gtt omdat ze wel zeker kunnen zijn van afname, idioten (sorry,
lifhebbers) genoeg .maar ook dit kan je ff peilen op deze site .
Goof

Kan ik al artikelnummers opgeven!!??!! ES130
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Haha

Ben bang dat er nog 1 en ander in elkaar gehackt moet worden. :wink:

Ik heb al contact met GT Tuning proberen te maken. Even afwachten hoe zij er tegenover staan. :smile:
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Goof

Gozer naar m'n hart, die Bas.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

zeker net het over iets hebben en meteen iets gaan regelen , werelds
Pieter
Contacteer:

Inderdaad ja, that's the spirit, klasse
marco

way to go bas , zou werelds zijn als jij dat kon regelen , groetjes marco
Anonymous

Is er toevallig iemand die weet waar je van die tuning onderdelen kan krijgen in België.

Greetz to ya all.
Pieter
Contacteer:

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.ataf.be" TARGET="_blank">www.ataf.be</A><!-- BBCode End -->:wink:
bruno @af
Contacteer:

yo, guys
trouwens mijn naam is bruno .
Ik heb vandaag de mensen van gttuning aan de lijn gehad . Geen enkel probleem qua leveringen en dergelijke . Nu heb ik even gepolst qua prijzenpolitiek ... Dat is inderdaad een andere zaak . Korting is een woord dat ze daar in de UK niet graag horen (dat heb ik spijtig genoeg al véél moeten ondervinden met invoer van bvb magnex,scorpion,prima racing en dergelijke...) maar zij hebben na een tijdje onderhandelen toch een kleine korting toegegeven die na enkele bestellingen opnieuw zou geëvalueerd worden tot eventueel een 'deftige' korting . Dit alles hangt af van de hoeveelheid van bestelling .
Ik moet zeggen, fijne producten hebben ze daar wel, en ze weten ook waarover ze praten ; geloof me vrij . Ik denk dat op Europees 5 GT-tunervlak zij toch de grootste referentie zijn . Deze professionaliteit heb ik in Frankrijk of Duitsland nog niet tegengekomen !
Even iets anders : onze site http://www.ataf.be staat geheel nog in zijn kinderschoenen . Dus verwacht daarvan nog niet teveel ! Daar zal trouwens alleen maar informatie te vinden zijn in de toekomst van onze car-audio, navigatie- en multimediasystemen en dergelijke ... Tuning gaat daarbij niet te vinden zijn. Ik (ATAF Sint-Niklaas) houdt mij als enigste ataf-winkel nog bezig met tuningproducten . En zonder te pochen mag ik zeggen dat ik in Noord-België een referentie ben op dit vlak ...
Tussen haakjes, mijn laatste aanwinst van GT's werd vandaag gespoten in RS-blauw ; en is ook uitgerust met enige fraaie optische tuningaccessoires ...
Om nog even terug te komen op het Gttuningverhaal, gelieve Uw reacties hierin neer te planten , er wordt in ieder geval aan gewerkt .
Spannend vervolg ...
See you all !
Bruno
Goof

Hoe staat het hiermee dan???
Anders ga ik alsnog zelf bellen voor me grilletje....
Anonymous

ik kijk graag uit naar de bestellijst.
mischien een idee om de bestellijst als mailling list de deur uit te doen en voor degene die wat willen bestellen de lijst weer retour te zenden voor een bepaalde datum
het is maar een idee
Plaats reactie