dan maar 10 minuutjes later, jullie lopen toch niet weg!!

strax moet je ook op de fnb je rtc stickers al gaan afplakkenPosted Tuesday, April 09 @ 11:40 PM by Bas
members who race the streets illegally with the http://www.renault-tuning.com stickers on their car will be denied access to the site. Permanently, that is.
kzit op me werk....no msn dus. Ben straks thuis.On 2002-04-16 15:57, Ray wrote:
wob, doe even je msn aan????? pliezzz
Doen we!On 2002-04-16 16:22, <a href="mailto:spir@l" target="_new">spir@l</a> wrote:
Vrijdag a.s. ben ik dan ook van de partij!
STEVIE:>> zou jij dan idd die binnenspiegel voor me mee kunnen nemen???? (10EURO toch???)
eerder.
On 2002-04-16 15:44, Ray wrote:
ik weet niet wat jullie doen, maar ik rij volgende keer het laatste stuk voor bodegraven mooi rustig aan ipv 150/160....
nee dit is beschaafd doorrijden..On 2002-04-16 18:48, Rudo wrote:
Dus toch illegale race!!!!![]()
Die gasten doen ook hun werk! Kom op zeg.On 2002-04-16 18:59, Maik (WOOFER) wrote:
De politiewoordvoerder wil verder slechts kwijt dat "we heel nadrukkelijk aanwezig zijn rondom het AC-restaurant'. "Hoe we de zaak precies gaan aanpakken verklap ik natuurlijk niet."
inderdaad gewoon de papendrecht people volgen maar meestal staat er hier op et forum wel vermeld hoe laat enz. enz.On 2002-04-16 18:57, Ron RS wrote:
Een paar maanden geleden werd ik in Papendrecht aangesproken of ik er niks voor voelde om lid te worden van de RTC.En of ik een keer op vrijdag naar Bodegrave mee wou.
Nou ondertussen heb ik me aan gemeld als lid en lijkt het me leuk om ook een keer op een vrijdag avond te komen kijken.Ik weet alleen niet hoe laat ik er dan moet zijn?
On 2002-04-16 19:03, Chris wrote:
Vrijdag 19 april 2002 komen naar de wekelijkse Mac meeting in Bodegraven :
- Janine. R4CV*.
- Tjabel. R5GTT*.
- Jochem. R5GTT*.
- Ronnie. R5GTT*.
- Roy. R5GTT.
- Stevie. R5GTT.
- Edwin. R5GTT.
- Tijn. Twingo.
- Ray. Clio.
- Robert. Clio16V.
- André. Clio16V.
- Mickaël. Clio16V.
- Angeliek. Clio16V.
- Da Eaz. Clio16V.
- Ploegah. Clio16V.
- Rob. Clio16V.
- Robert. Willi.
- Jean Paul. Willi.
- Marinus. Willi.
- Nick. ClioGP.
- Patrick. ClioRS.
- Ron. ClioRS.
- Chris. R19.
- Sven. R19.
Twijfelaar(s):
- Maik. R5GTT.
- Hans R. Clio
Alle informatie over de wekelijkse meeting bij de Mac Donalds lees je hier : <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/en/phpBB/ ... 3&forum=16" TARGET="_blank">F.N.B. infotopic.</A><!-- BBCode End -->