Mensen, de laatste tijd kom ik tot de ontdekking dat er toch steeds meer Leeuwarders en omgeving mensen hier op het RT.com forum zitten.. Mij lijkt het ontzettend leuk om hier eens een paar kleine meetings voor te organiseren, misschien om samen goede ideeen op te doen en uit te voeren??
Laat effe weten wat de LOKALE mensen hiervan vinden.. Lui uit rotterdam welkom om te reageren, maareh ik zie jullie nog niet voor wat gekeuvel naar Leeuwarden vliegen
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
On 2002-04-16 09:04, JBL-GT-Turbo wrote:
Mensen, de laatste tijd kom ik tot de ontdekking dat er toch steeds meer Leeuwarders en omgeving mensen hier op het RT.com forum zitten.. Mij lijkt het ontzettend leuk om hier eens een paar kleine meetings voor te organiseren, misschien om samen goede ideeen op te doen en uit te voeren??
Laat effe weten wat de LOKALE mensen hiervan vinden.. Lui uit rotterdam welkom om te reageren, maareh ik zie jullie nog niet voor wat gekeuvel naar Leeuwarden vliegen
Trouwens reed jij gisteren omstreeks 18:50 / 19:00 langs de Macdonalds Goutum binnen? Ik stond net aan de overkant bij het stoplicht bij de rontonde v/h industrieterrein vandaan (richting Deinum etc.) ik nog gassen, geen alpineachtig blauwe gtt meer gezien, jammer genoeg..
Mijn M.M.L. loopt redelijk uit de hand op deze manier is helemaal niet erg, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!
BINNENKORT, dat is alles wat ik nu kan zeggen.. laten we eens een prikdatum nemen..
zaterdag 20 april? kan iedereen dan? effe schreeuwen als je niet kunt en waarom niet, misschien dat we dan iets kunnen regelen (unlike other meetings we know )
hehe nee ik heb echt geen centen zou graag mijn gtt willen testen maar ik ben platzak... Ik tank alleen nog maar om me luie ass 1 straat verder naar school te rijden of me vriendin op te pikken
Trouwens reed jij gisteren omstreeks 18:50 / 19:00 langs de Macdonalds Goutum binnen? Ik stond net aan de overkant bij het stoplicht bij de rontonde v/h industrieterrein vandaan (richting Deinum etc.) ik nog gassen, geen alpineachtig blauwe gtt meer gezien, jammer genoeg..
Sorry, mail-adres is veranderd. Is nu wel goed. En nee, dat was ik niet. Ik heb een verlaagde blue sport van 1990 met witte knippers en 15" lichtmetaal met toyo's.
Als jij nu eens een werkend email adres regelt net als ik gedaan heb. Kheb je mail wel ontvangen maar kan niet terug mailen(?):sad:
[ This message was edited by: R-win on 2002-04-16 14:06 ]