Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Wie kan mij precies vertellen wanneer de laatste gt turbo's van de band zijn gerold.??
Ik dacht namelijk dat in 1990 alleen de bleu sport nog werd gemaakt(waarom weet ik niet:smile::smile: ) maar ik ben er nu dus een tegen gekomen die komt uit april 1990 en het is een originele nederlandse wagen .kleur wit.
Nou moet ik zeggen ik heb mij voornamelijk bezig gehouden met fase 1 modellen dus het kan toeval zijn dat ik er gewoon niet goed opgelet heb.???????
Maar ik wil het graag weten.
[ This message was edited by: Nick 2 on 2002-04-15 09:08 ]
Goof

Dit is nou een vraag waar Chris wel antwoord op weet :smile:
turboman
Contacteer:

Volgens mij zijn ze in Engeland nog lang daarna verkocht...
jeroen.k

Als ik het goed heb werd in 1990 idd de blue-sport als afsluiting gemaakt, maar ook nog gewone modellen (zou een beetje lullig zijn als je in 1990 een GTT wou kopen en je hield niet van blauw). (heb ik ook ooit eens hier gelezen op ut forum)
martijn.p
Contacteer:

Die auto van Jan van de Meer is ook uit 1990 en niet Blue Sport. Lijkt toch te kunnen dus.
[ This message was edited by: mpsanten on 2002-04-15 10:33 ]
Anonymous

Ik heb ook een 5 uit februarie 1990.
Deze is Tungsten grey maar wel met alle opties van de bleusport geloof ik...
martijn.p
Contacteer:

En dan ik de bekleding wel gewoon rood toch ?
Serge1916V

KIJK HIER!!!
http://www.autoweek.nl
Bovenin bij ---> alles over en dan kan je Renault kiezen en dan vind je het vberder wel!!!!
Anonymous

Bedankt ik heb even bij autoweek.nl gekeken en er staat verder niets bij over kleuren of type's alleen dat hij tot october 1990 geleverd is, dus ook in alle kleuren denk ik.
TimTurbo

Ik geloof dat inderdaad alleen in 1990 Blue Sport GTT's zijn gemaakt. De data waar jullie het over hebben zijn de data wanneer de auto op kenteken is gezet. De auto is dan dus al eerder gemaakt (de datum staat meestal ook op de gordels (rode plaatje)). Mijn GTT is ook van 1990 en wit. Maar is al in half '89 gefabriceerd. Deze heeft dus een tijd bij Renault Nederland of bij de dealer gestaan. Al met al is het dus mogelijk dat er GTT's zijn uit 1990 in meerdere kleuren dan blauw metallic.
Plaats reactie