Mijn auto doet in mijn ogen een beetje vreemd. Hij blijft af en toen rond de 2200 toeren stationair lopen. Dit doet hij als ik afrem voor een stoplicht (rood wel te verstaan!!). Ik rem dus, trap de koppeling in...en dan staat dat ding daaro te brommen...Het is niet zo dat me gas blijft hangen, want ff intrappen en loslaten helpt nix. Maar hij gaat wel weer gewoon rond de 1000 toeren draaien zogauw ik m in de vrij zet en de koppeling loslaat. Erg vaaag allemaal, heb al een hoop dingen geprobeerd, later ontkoppelen, eerder ontkoppelen, nix helpt. Het ligt ook niet aan de koude motor, want alsie warm is, doetie hetzelfde...
Wie kan me met dit probleem helpen of wie heeft er eerder van gehoord?
-
weet niet of het hetzelfde is, maar heb je <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/en/phpBB/ ... 4&forum=18" TARGET="_blank">hier</A><!-- BBCode End --> misschien iets aan?
Waarschijnlijk is het stelmotortje vies, waardoor deze blijft plakken.
Deze zit onder het luchtfilterhuis, op de injectiehuis, stuurt de gasklep aan.
volg de gaskabel en zoek het pennetje dat de klep raakt.
Deze zit onder het luchtfilterhuis, op de injectiehuis, stuurt de gasklep aan.
volg de gaskabel en zoek het pennetje dat de klep raakt.
Ik ben zelf nog niet zo'n sleutelaar, dus heb er ff snel bij de garage (Renault Dealer) naar laten kijken...zij wisten het ook niet, maar natuurlijk zoals bij elk probleem is er geen probleem als je het wil laten fixen. Ze hebben er een paar keer mee gereden, warm / koud, lang / kort, lomp / rustig...nix hielp. Het was net of het probleem er niet was...VAAG
Heb het wel ff snel doorgelezen, maar bij die kerel doe hij het niet als hij eerst zijn bak uitzet en dan weer aan. Bij mij niet...als hij hoog loopt, zet m uit, zet m weer aan, loopt hij nog steeds hoog in de toeren....On 2002-04-09 15:42, Frank_16v wrote:
weet niet of het hetzelfde is, maar heb je <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/en/phpBB/ ... 4&forum=18" TARGET="_blank">hier</A><!-- BBCode End --> misschien iets aan?
Is this weird or what?!?!?
Zou idd ook nog kunnen, nog niet aan gedacht...Good thinking 
Ik zal er volg week eens naar laten kijken..hopen dat het dan word opgelost,want nu word ik altijd zo aangekeken door oude opaatjes op mijn vermeende 'asociale' rijgedrag...en ik rijd nog wel zo netjes
NOT!

Ik zal er volg week eens naar laten kijken..hopen dat het dan word opgelost,want nu word ik altijd zo aangekeken door oude opaatjes op mijn vermeende 'asociale' rijgedrag...en ik rijd nog wel zo netjes

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Bij welke dealer toch niet bij HUB,
On 2002-04-09 16:14, haaz wrote:
Ik ben zelf nog niet zo'n sleutelaar, dus heb er ff snel bij de garage (Renault Dealer) naar laten kijken...zij wisten het ook niet, maar natuurlijk zoals bij elk probleem is er geen probleem als je het wil laten fixen. Ze hebben er een paar keer mee gereden, warm / koud, lang / kort, lomp / rustig...nix hielp. Het was net of het probleem er niet was...VAAG
Laatst gewijzigd door Johan op vr 25 jul 2003 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Nope, not HUB...bij Coppes in Bergharen...goed lui.Zit daar een mede-Clio-gek,weet er wel veel van af...Maar goed, over twee weken moetie toch terug,dus dan kijken ze er dan wel ff voor...On 2002-04-14 15:42, Johan de clio man wrote:
Bij welke dealer toch niet bij HUB, die prutsers