-
- Contacteer:
tja vraag het aan je baas zou ik zeggen
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
ja das waar,stomme vraag
Supervijf GTS uit 1988 (PHASE 2) heeft 68 PK en 104 Nm met 1 tweetraps Weber 32 DRT 18-100 carb (venturi 28/32) ! Zit standaard op de GTS (phase 1 heeft 72 pk).On 2002-04-13 21:39, Bart V wrote:
Ben je techisch en heb je spullen en ruimte???? Kies dan 1
Heb je geen tijd, ben je a technisch en wil je een auto die gewoon RIJD??? Kies dan 2
een dubbele weber zou ik er niet opgooien, kost je erg veel geld, en ik weet niet eens of dat wel kan en zin heeft op die 1400.
Deze schijnt niet te passen op de GTX motor
(Solex Z10 32/36)
-
- Contacteer:
op die die gtx die van mij is geweest zat in mijn tijd wel een 2 traps weber de grootste die in duitsland geleverd is
ik geloof dat die bij bleeker gevlakt is
(die jongen die hem een paar maandjes had was daar kortstondig monteur)
-
- Contacteer:
heb ik ook niet gezegt
On 2002-04-13 19:52, Sven 5 Alpine Turbo wrote:
heb soms wel spijt maar heb nu een 19 en 2 r5 alpine turbo's
als je dat ding wilt zien let op
randweg almaar
afslag egmond
richting egmond aan de hoef
de hoeverweg afrijden tot afslag industrie terein de weidjes (ra) gelijk links
eerste weer links
dan 2 e links laatse pand links staat in het hoekje aan de linker kant als je voor de toko staat schuin aan de over kant staat een clio 16v te koop maar die moet je niet kopen dat bedrijf (mosse) is niet te vertrouwen
... erg linkse gasten daar he ...

maar dan wel met de nodige aanpassingen?On 2002-04-13 22:51, Sven 5 Alpine Turbo wrote:
op die die gtx die van mij is geweest zat in mijn tijd wel een 2 traps weber de grootste die in duitsland geleverd is
Weet je nog welk type? Ik ga de mijne (Solex) in de toekomst nog vervangen en Weber is gewoon echt goed spul..
(bccp weet het ook niet echt)
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://home.nordnet.fr/~mvanseveren/bit ... 1turbo.htm" TARGET="_blank">home.nordnet.fr/~mvanseveren/bitume/ref_r11turbo.htm</A><!-- BBCode End -->
Hier staat vermeld dat de 11 GTX met 82 pk een 1,721 liter motor heeft met een WEBER carb erop! (double corps WEBER) zie de volgende tekst
La GTX avait un bon moulin très volontaire et très souple, cétait un quatre cylindres de 1721 cm3 à huit soupapes développant 82 ch (sur la mienne) et équipé dun carburateur double corps WEBER, ce dernier autorisait des vitesses de croisière totalement suffisant mais dans un confort acoustique moyen.
Hier staat vermeld dat de 11 GTX met 82 pk een 1,721 liter motor heeft met een WEBER carb erop! (double corps WEBER) zie de volgende tekst
La GTX avait un bon moulin très volontaire et très souple, cétait un quatre cylindres de 1721 cm3 à huit soupapes développant 82 ch (sur la mienne) et équipé dun carburateur double corps WEBER, ce dernier autorisait des vitesses de croisière totalement suffisant mais dans un confort acoustique moyen.
-
- Contacteer:
gewoon standaard bij duitse gtx jes
kijk dat is dus ook een voordeel bij duitse import
en wat bij deze auto ook het voordeel is
is dat hij in handen was van iemand die bekend was met het racen met die gtxjes
zover als ik het terug heb kunnen leiden is het een blok die niet in races is gebruikt
(gehoord van een coureur die in die auto's heeft geraced)
het is dus een race blokje gesnoerd door standaard spruitstukjes en een normale weg carb. (wel de grootste)
kijk dat is dus ook een voordeel bij duitse import
en wat bij deze auto ook het voordeel is
is dat hij in handen was van iemand die bekend was met het racen met die gtxjes
zover als ik het terug heb kunnen leiden is het een blok die niet in races is gebruikt
(gehoord van een coureur die in die auto's heeft geraced)
het is dus een race blokje gesnoerd door standaard spruitstukjes en een normale weg carb. (wel de grootste)
Aha... 
-
- Contacteer:
was lekker hoor
met slippende koppeling gtt tjes er uit brullen
ook leuk gas los 3.. 2.. 1.. knal
steeeekvlam hehehehe
met slippende koppeling gtt tjes er uit brullen
ook leuk gas los 3.. 2.. 1.. knal

steeeekvlam hehehehe