De Onbekende Renault.
Omgeving sittard, blauwe clio, met vlag op de motorkap en chinees teken op de achterruit, ook al es in born gezien. Zie hem aardig vaak eigenlijk. Iemand van hier, of die hier wel es komt? Email anders ff
lees deze topic niet zoooo veel.

Dat is Henk. Ook lid van <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.nl" TARGET="_blank">De Renault Tuning Club</A><!-- BBCode End -->On 2002-04-12 20:23, Goose wrote:
Gespot:
vanavond om omstreeks 17:00u
een zwarte 5gtt met gelemistlampen onderin, booskijkers en 3 luchtroosters/happers in de motorkap en een "clio" grille
kenteken HV-GR-77
Een bekende op het forum?
Ik reed voor je in een rode 5gtt, met 2 gele strepen van voor tot achter.
Hij heeft alleen nog geen internet, dus hij komt bijna niet op het forum. Ik sprak hem net toevallig even, en hij had jou ook gespot.
Gaaf! Doe hem de groeten als je hem weer ziet. Zal aardig wat werk geweest zijn om die motorkap weer strak te krijgen na al die luchthappers erin bouwen en spuiten in de motorkapkleur!On 2002-04-13 13:22, Chris wrote:Dat is Henk. Ook lid van <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.nl" TARGET="_blank">De Renault Tuning Club</A><!-- BBCode End -->On 2002-04-12 20:23, Goose wrote:
Gespot:
vanavond om omstreeks 17:00u
een zwarte 5gtt met gelemistlampen onderin, booskijkers en 3 luchtroosters/happers in de motorkap en een "clio" grille
kenteken HV-GR-77
Een bekende op het forum?
Ik reed voor je in een rode 5gtt, met 2 gele strepen van voor tot achter.
Hij heeft alleen nog geen internet, dus hij komt bijna niet op het forum. Ik sprak hem net toevallig even, en hij had jou ook gespot.
Renault, créateur de GTT !!!
Zal ik doen Goosse! Anders moet je eens naar de F.N.B. komen, daar is hij ook vaak aanwezig.
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/en/phpBB/ ... 3&forum=16" TARGET="_blank">Klik hier voor meer info over de wekelijkse RTC meeting in Bodegraven.</A><!-- BBCode End -->
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/en/phpBB/ ... 3&forum=16" TARGET="_blank">Klik hier voor meer info over de wekelijkse RTC meeting in Bodegraven.</A><!-- BBCode End -->
Die blauwe is van mij en staat aan de Sassingastins te Leeuwarden. Zag vorige week een oranje/rode GTT vanuit L'warden richting H'veen rijden met stevig uitlaatgeluid.(?)On 2002-03-07 20:14, F 16Valve wrote:Ben hem 2 x eerder tegen gekomen in die buurt. En heb zondagavond ook nog een zwarte gtt door de buurt zien rijden??????On 2002-03-06 10:19, JBL-GT-Turbo
wrote:
Ik ken geen blauwe GT Turbo in Leeuwarden en ik ben er toch regelmatig te vinden, ik ken een witte en mijn zwarte..
Verder staat er tussen Boksum en L'warden op industrieterrein voor een grote nieuwe blauwe loods een rood, wit en groene(?)5 GTE met fraaie ombouw. (op werkdagen uiteraard)
Curacaostraat een zwarte Clio 16V, idem in Huizum. Ook aan de Sassingatins een blauwe Clio 16V met die goudgespoten velgen en een rode RSI. Haskerdijken een grijze Ph1 GTT. Gesprint tegen zwarte GTT op Groningerstraatweg richting E10. enz. enz.
Een maatje en collega van me, Rob, gaat er ook vaak heen. Hij had die uitgebrande zwarte gtt nadat hij pas 2 uur op zijn naam stond, toen die witte, waarvan na 3 weken de turbo eruit lag. Ken je hem?On 2002-04-14 00:37, Chris wrote:
Zal ik doen Goosse! Anders moet je eens naar de F.N.B. komen, daar is hij ook vaak aanwezig.
Ik moet inderdaad een keer mee naar bodegraven van hem, dus julie zien me binnenkort wel een keer!
Renault, créateur de GTT !!!
gisteren rond een uur of 5-6 in de buurt van de reeweg in Dordrecht een blauwe clio 16v met leuke velgen..( bekende van jou marinus????)
Die ken ik inderdaad wel, een paar keer gesproken. Dus de turbo van die witte ligt eruit..Wordt hij wel gefixd? Kom anders van de week ff naar de Mac.On 2002-04-14 11:11, Goose wrote:Een maatje en collega van me, Rob, gaat er ook vaak heen. Hij had die uitgebrande zwarte gtt nadat hij pas 2 uur op zijn naam stond, toen die witte, waarvan na 3 weken de turbo eruit lag. Ken je hem?On 2002-04-14 00:37, Chris wrote:
Ik moet inderdaad een keer mee naar bodegraven van hem, dus julie zien me binnenkort wel een keer!
vandaag op de Antwerpse ring R5 Turbo2 met nederlands kenteken een rode. kenteken was onleesbaar wegens de harde regen en te verre afstand
Ik ken één rode T2 die vaak op meetings komt. Met een T kenteken. Mooi ding overigens..On 2002-04-14 18:20, gille 21TURBO wrote:
vandaag op de Antwerpse ring R5 Turbo2 met nederlands kenteken een rode. kenteken was onleesbaar wegens de harde regen en te verre afstand
Je weet waarschijnlijk geen kentekennummer??On 2002-04-14 21:32, Arjen wrote:
Vanmiddag gezien op de A28 tussen Hoogeveen en Meppel: witte R5 alpine turbo op een auto-ambulance.
Beginletters ofzo?
-
arjen , ik heb de sleutels van jouw oude 5je turbo hier liggen .. die van jou is verbannen naar achterop het terrein volgens mij op de nominatie om dubbelgevouwen te worden.. 

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/en/phpBB/ ... 77&forum=6" TARGET="_blank">Zie ook hier.</A><!-- BBCode End -->
-
dank u chris , nu zal ik stoppen met dit topic te "vervuilen"
Ik zie hiero in H-S een blauwe r19 16v phase1 rond rijden(nee het is niet die van mijn ouders) volledig origineel en ziet er vrij netjes uit.
Tevens staat er in groningen een r19 16v phase2 te koop. Een zwarte 5 deurs met een missende duergreep bij een van de achterste deuren. Prijs: 1995 euro.
Tevens staat er in groningen een r19 16v phase2 te koop. Een zwarte 5 deurs met een missende duergreep bij een van de achterste deuren. Prijs: 1995 euro.
There will be plenty of time to rest when your dead
zaterdag 13-4 gespot op de zijlweg in haarlem een witte 5gtt kenteken tp-..-..?
Die zwarte 16V in de Curacaoustraat die is van mij.On 2002-04-14 09:51, R-win wrote:
Die blauwe is van mij en staat aan de Sassingastins te Leeuwarden. Zag vorige week een oranje/rode GTT vanuit L'warden richting H'veen rijden met stevig uitlaatgeluid.(?)
Verder staat er tussen Boksum en L'warden op industrieterrein voor een grote nieuwe blauwe loods een rood, wit en groene(?)5 GTE met fraaie ombouw. (op werkdagen uiteraard)
Curacaostraat een zwarte Clio 16V, idem in Huizum. Ook aan de Sassingatins een blauwe Clio 16V met die goudgespoten velgen en een rode RSI. Haskerdijken een grijze Ph1 GTT. Gesprint tegen zwarte GTT op Groningerstraatweg richting E10. enz. enz.
En die in huizum staat die dan in de van loonstraat niet altijd maar soms?
Mzzls
[ This message was edited by: F 16Valve on 2002-04-15 16:45 ]
Kom nogal wat renaultjes tegen in rotterdam zuidplein en weer in de bocht bij de AH..
een witte 5gtt met kenteken sg-72-zp
een witte 5gtt met kenteken sg-72-zp
Maakt blijkbaar veel kilometers maar die 16V woont daar wel.On 2002-04-15 12:55, F 16Valve wrote:Die zwarte 16V in de Curacaoustraat die is van mij.On 2002-04-14 09:51, R-win wrote:
Die blauwe is van mij en staat aan de Sassingastins te Leeuwarden. Zag vorige week een oranje/rode GTT vanuit L'warden richting H'veen rijden met stevig uitlaatgeluid.(?)
En die in huizum staat die dan in de van loonstraat niet altijd maar soms?
Mzzls
[ This message was edited by: F 16Valve on 2002-04-15 16:45 ]
-
Gespot in Eindhoven, winkelcentrum woensel: witte Renault GT Turbo, met rode skirts en bumpers. Kenteken LZ-ZR-41. Iemand van de club?
Gespot 15-04-02 nijmegen/Oss Texaco rond een uur of 18:45 Parelmoer witte 5 gtt met twee schijne rode strepen op de zijkant.. zo // dus.. Gespot vanmorgen Jesper in zijn clio 16v slapend achter het stuur komt me gewoon voorbij gereden zonder me te zien 

OOOOH je bedoelt die in de van loonstraat in huizum waar je het nu over hebt?On 2002-04-15 23:49, R-win wrote:
Yep, en hij rijdt er veel in(als ie er niet staat dus). Capiche?
Mzzls
[ This message was edited by: F 16Valve on 2002-04-16 13:56 ]
Nou zie ik hier in de buurt wel vaker sportieve RENAULTS rijden,maar deze week zijn het wel erg veel,o.a.s'morgens vroeg +- 7:30 19 16v groen 5deurs phase 1 op eemshavenweg,5 GT turbo wit phase 2 +- 7:45 weg van harkstede naar ruischerbrug,+- 7:50 GTT wit phase 2 bij waterhuizen,gisteren 7:30 eemshavenweg zwarte GTT phase2 gele lampen,vandaag witte GTT p2 verlaagd fox op achterruit bij driebond 17:00,delleweg vanuit middelstum witte GTT 17:15,als ik effe nadenk rijden er hier nog veel meer als ik ze zie zal ik effe noteren.
_________________On 2002-04-16 17:54, Heino wrote:
+- 7:45 weg van harkstede naar ruischerbrug
dit is sven en werkt bij renault koops in stad
vandaag witte GTT p2 verlaagd fox op achterruit bij driebond 17:00
dit is vincent en werkt bij tepper in stad is een mooie gtt alleen zonde van het stuurtje maar smaken verschillen. Leuk detail hij heeft blauwe stadslichten en dat staat zeerrrr bruut.
Ben je depressief? Zoek je de juiste oplossing? Klik<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.joecartoon.com/cartoons/wedgemaster.html" TARGET="_blank"> hier</A><!-- BBCode End --> voor de oplossing
Eat my dust
[ This message was edited by: catrinus on 2002-04-16 18:06 ]