Na een lange periode is het toch gelukt om m'n clio 16v rijdend te krijgen.. (feest)
Wat er extra bij is gekomen is een kompleet stuurbekrachtigins setje.. jaja geen spierballen werk meer.. De toekomst plannen -overspuiten -velgjes
Ik ga m morgen ophalen dus je zegt het maar ik wil alleen nog geen sprintje trekken omdat er het een en ander ingereden moest worden moet de eerste 1000 en dan weer terug voor inspectie. (abel)Het heeft me veel eurocentjes gekost dit geintje. Wat er precies opzit kan ik niet vertellen krijg morgen de lijst..
Nee, Dito. Ik krijg volgende week een tijdelijke leasewagen en dan ga ik 'm thuis in de garage zetten. Skirts eraf, bumpers eraf... En dan kijken hoe erg de roest zich naar binnen heeft gewerkt. Ik hoop niet al te ver, zodat ik het afkan met schuren, herstellen en opnieuw spuiten... Interesse om mee te helpen misschien? 
Wanneer we zijn verhuisd, want dan hebben we een garage ter beschikking waar ongeveer 4 auto's in kunnen. Dat scheelt wel effe met ons huidige garage'tje! 
We gaan volgend weekend verhuizen, dus dat zal eind april/begin mei worden.
We houden contact!
We gaan volgend weekend verhuizen, dus dat zal eind april/begin mei worden.
We houden contact!
-
Wij gaan ook verhuizen. over 3 weken. Alleen bij mij is het andersom, nu hebben we een loods waar er eventueel 3 in zouden kunnen en een garage waar er 1 inkan.
Dadelijk hebben we nieteens een garage omdat die mensen het nodig vonden om de garage om te bouwen tot woonkamer.
Maar we gaan er waarschijnlijk wel een bijbouwen.
Kan ik dadelijk mooi mijn toekomstig gtt-tje inzetten

Dadelijk hebben we nieteens een garage omdat die mensen het nodig vonden om de garage om te bouwen tot woonkamer.
Maar we gaan er waarschijnlijk wel een bijbouwen.
Kan ik dadelijk mooi mijn toekomstig gtt-tje inzetten

Tja, als ik er niks aan doe kan ik er heel wat nieuwe stukjes in gaan lassen over een tijdje. Ik ga toch niet rijden met mijn GT (*snif*), dus dan kan ik 'm maar beter volledig in goede staat terugbrengen. Verkopen doe ik 'm echt niet!On 2002-04-11 20:18, Marijn wrote:
heej Armando,
is die clio van jou die die op dat fotootje staat, of heb je zo'n blauwe met goude velgen?
en veel succes Merijn met de roest plekjes! ga je die bij de deur ook aanpakken? wel zonde van de mooie lak![]()
Als ik hulp nodig heb, mag ik je dan bellen?
P.S.: Bedankt voor dat AutoStyle boek! Als je het terug wilt hebben hoor ik het wel. Dan kom ik het wel een keer brengen van de weer...
ZEKER!
In ieder geval voordat mijn GTT de garage in gaat! Volgende week misschien een F.N.B-Z bezoeken?
Er wordt overigens ook gewerkt aan een wekelijkse meeting bij de Mac in Heesch (aan de A50). Niet door mij overigens, maar het concept lijkt aan te slaan!

Er wordt overigens ook gewerkt aan een wekelijkse meeting bij de Mac in Heesch (aan de A50). Niet door mij overigens, maar het concept lijkt aan te slaan!