Effies een oude topic uit de RTC-schoenendoos halen...
T is zover....
De CRX is gekomen. (EINDELIJK!!!

)
Het is een 1.6i 16v.(130pk)
openluchtfilter. (maakt een behoorlijke takke-herrie in dat ding)
Andere einddemper maar wie weet nog meer anders in het uitlaat traject...
Gister effies meegereden...
Zit echt wel een flinke vaart in dat ding hoor!
Zeker cool om nog een vriend in een snel bakkie te hebben scheuren!
De sprint gaat er dus ook aankomen.
Eerst nog de APK (

maandag), en alles in orde maken wat er aan scheelt.
Ik ben dus erg benieuwd wie er gaat winnen.
Maar mocht ik nou verliezen....
Dan wil ik natuurlijk mn REVENGE!
En aangezien we het in deze topic al over het aantal pk's hadden en over druk opvoeren etc.
Vroeg ik me een aantal dingetjes af...
1) Mn blok is (VOLGENS MIJ) in redelijk goede staat.
Tot hoeveel bar kan ik ZONDER PROBLEMEN de druk opvoeren?? Dit is vooral voor een enkele sprint! Dus niet voor constant.
2) IS een bleed-valve makkelijk te monteren??
Je moet dan geloof ik ook de "Cup-aanpassingen" maken.
En hoeveel kost zo'n bleed-valve ongeveer??
(Improves' on-board verstelbare bleed-valve zit op 149GULDEN. IS dit een goeie?)
3) Zijn er verder dingen waar ik aan moet denken bij een plotselinge toename in druk en vermogen??
Alle info is welkom!
Ik wil namenlijk heel graag die CRX achter me laten, maar NIET ten koste van mn blokkie!! Ik wil hem nog even langer heel houden.
tenks voor de info en ik laat jullie weten hoe de eerste sprint verlopen is...
mazzzl.