Wie is Wie?

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Gesloten
5drive
Car: Clio 16V

Yo, de naam is René Maas.
Ik ben 23 jaar en studeer, nee niet in de (auto)technische sfeer. Frans dus. Ik rij nu een klein jaar in m'n zwarte 5 GTT rond hier in Boxtel (ook hiero gekocht van een gozer in de straat) en dat bevalt goed. Het blijft altijd werken aan zo'n auto dat wist ik maar,omdat ik hiervoor als eerste wagen een R5 tl reed had ik er wel vertrouwen in. De wagen is uit '85 en nog in originele staat afgezien van wat reparaties aan de dorpels. Nog veel plannen voor de toekomst maar we doen 't rustig aan want er zijn nog meer dingen die mijn aandacht vragen..
Groeten aan alle èchte liefhebbers...!
Cozmo

Hallo gasten

Cozmo,29, rotterdam
clio 16V 92

Ten eerste wil ik ff zeggen dat ik veel aan al jullie meningen en aan deze site heb gehad, ik heb de charmes van renault hierdoor een stuk beter leren begrijpen.
LaterZ
[ This message was edited by: Cozmo on 2002-03-27 19:01 ]
[ This message was edited by: Cozmo on 2002-03-27 19:02 ]
Haas
Car: Megane RS

jo!Ik zal me ook ff netjes voorstellen...mijn naam is Martijn de Haas, woon in Malden,bij Nijmegen.Ik ben 20 jaar en doe HTS Autotechniek in Arnhem,ben dus een arme student die al zijn 1 eurocentjes vijf keer om moet draaien om hem uit te geven.Hier thuis rijden we allemaal Renault's, me vader een Laguna II 1.9 dCi, me moeder een Twingo en ik een Renault Clio I 1.4S. Ik wil kei graag een Clio 16V, maar omdat ik zo'n arme student ben kan ik die niet betalen... :sad: Btw, ik werk bij de AH in Nijmegen (St.Jacobslaan voor de kenners).
Mijn Clio is een zwarte en is nog origineel, maar daar gaat snel verandering in komen. Eind april komen er Koni's onder en als het goed is half mei een lekkere Peco einddemper. Volgende week komen er mooie grijze GT strepen over heen en ik wil me achterruiten nog blinderen. Dan is de cash flow wel weer redelijk geeindigd en zal ik eerst weer vele stoffige uurtjes moeten werken bij onze grote vriend Albert.
Binnenkort zal ik een foto van mijn clio op de site zetten,kan iedereen zich ook wat voorstellen bij dat gezwam van mij.... Have fun :grin:

grtz Haas
Valstrik

Hallo Allemaal,

Ik ben Mike Nieuwstraten, 20 jaar, woon in Papendrecht.
Heb sinds vandaag een Renault 5 Tr beach uit '90.
Mijn vorige auto was een Fiat Panda uit '85 dus ik ga er behoorlijk wat op vooruit.
Weet niet helemaal of ik mijn 5je ga stylen/ tunen, ben nog een beetje nieuw in het renault wereldje.
da-goof
Contacteer:

Okay dan. Ik ben Willem, 21 jaar inmiddels, uit Budel en student bouwkunde (nee ik fraudeer niet) aan de hogeschool zuyd in Heerlen. Ik ben inmiddels 2,5 jaar bezig met het restaureren van een r4 tje en die is bijna klaar. Ben van plan om een ietsiepietsie snellere r4 te gaan bouwen :grin:, maar of dat een alpine turbo motor wordt of wat anders daar ben ik nog niet helemaal uit, net zoals wanneer ik dat ga doen.
Ik ben hier eigenlijk per toeval beland en ik moet zeggen dat er nogal wat gehobbied wordt in Nederland, meer dan ik verwachtte. Het valt trouwens wel op dat je veel mensen binnen de "scene" overal terug ziet. ken er verschillende van het r4club forum e.d.
Gijs V.

Ik zal me even voorstellen;

Ik ben Gijs, 31 jaar, en ik woon in Utrecht.

Ik heb een rode GTT uit 1989 phII
Ik heb hem al ruim 3 jaar en het beestje snort als een opgewonden katertje !

Ongeveer 1 1/2 jaar geleden heb ik een ongeluk met hem gehad en er was iemand op mijn re-achterwiel gereden; ik wilde draaien op de weg en iemand wilde er net langs gaan. Ik had hem wel gezien in de spiegels, maar hij ging zo hard, daar had ik niet op gerekend. En toen was het nog mijn schuld ook, want ik maakte en bijzondere handeling in het verkeer :sad:
Maarja ik ben hem aan het opknappen en aangezien ik bij een garage werk is dat wel handig, ik kan sleutelen op zaterdags!
Hele achteras moest vernieuwd worden en de schade moet nog.
Ondertussen kar ik met een "gewonde" GTT rond. Maar ik hoop er snel met wat snij en laswerk en spuitwerk weer een puik autootje te hebben.

Er zit een standaard uitlaatje onder, dus dat moet nog een leuk klusje worden, ik ga de hele voorpijp vernieuwen (dit keer zonder middendemper!) en een flitsende/knallende eindemper van Remus denk ik...

Zo, nu weten jullie wat meer over mij en mijn perikelen met de 5GTT...
Renault, créateur de GTT !!!
martijn.p
Contacteer:

Martijn Santen 25-05-1970

R5 TL van mams 1989 tot 1991
R5 GT Turbo van mp 1991 tot nog steeds (2002)

Ben knoppendrukker (IT) Bij de ABN
Getrouwd geen koters

Dit is 'm trouwens.

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://gtturbo.jomarsoft.nl/" TARGET="_blank">gtturbo.jomarsoft.nl/</A><!-- BBCode End -->

Verste punt ooit gehaald Bodrum. (Vorig jaar)
[ This message was edited by: mpsanten on 2002-04-04 11:32 ]
[ This message was edited by: mpsanten on 2002-04-05 14:02 ]
Anonymous

Nou nog maar eesn uitgebreid voorstellen.We zijn dus Willem & Iris,geboren en getogen in den haag en verhuisd naar het oosten.Gehuwd en hebben 2 kids.Zijn 38 jaar jong en gek op 5ttjes.We hebben een 5tje een parelmoer witte uit '86 gehad daarna,moest en zou Iris die blue sport uit '88 hebben,ze zag hem en reed erin weg,ik bleef achter en moest dus dokken :wink:Ik (Willem) werk als helpdeskmederwerker bij een grafisch software bedrijf en Iris werkt als Verpleegkundige als voorlichtster thuis.Nou ja nu weten jullie meer over ons hoop ik.Oh ja we willen onze 5 een beetje meer power geven.Gisteren is ie net APK gekeurd en ook goed doorde steekproef gekomen dus hij kan er weer tegen voor een jaartje.Leuke tips altijd welkom om de auto wat sneller te gaan maken.
Remco_Rs
Contacteer:

hoi ,mijn naam is Remco vd pol ik ben 19 jaar oud ,en ik woon in HEERHUGOWAARD, In mijn dagelijks leven doe ik een opleiding als automonteur,,tijdelijk rijdt ik nu een Renault 5 gtl uit 1985 lekker goedkoop en nog leuk ook,,ik heb er een paar leuke dingen aangedaan zoals verlaagd en alfa romeo 33 skirts gemonteerd(staat erg gaaf)maar ik hoop snel in een gt turbo te kunnen tuffen
Marcel B.

Heej, ik ben Marcel, en ik kom uit de omgeving Leiden, ben op het moment 20 jaar en werk in Den Haag met iets wat totaal niet met auto's te maken heeft :wink:
Sinds Oktober 2001 ben ik in het bezit van een Witte Clio 1.4 RL E2 uit '93.
Ik kom nog maar net kijken in het tuning gebeuren, dus ik weet er nix vanaf maar ik hoop hier een hoop te leren.
Anonymous

Hoi, ik ben Yuri en ik rij met mijn '91 Clio1.4Rt(een 5deurs, tja je moet wat) rond in de omgeving van Hengelo (ov), ben 20 jaar en studeer multimedia aan de Hogeschool Enschede..verder is mijn auto nix bijzonders..het gebruikelijke spul meegspoten in de kleur lichtgroen/blauw-metallic, voorzien van OZ 15"met 195/50/15 P5000 Drago's van Pirelli, verder een gemod luchtfilter met een Greenvervangingsfilter..rest komt nog..
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr 7 jun 2002 8:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Hey, effe voorstellen, ik ben Peter....al m'n leven lang renault fanaat; m'n pa reed en rijdt nog altijd renault, en dat is aardig aanstekelijk.
Ik heb sinds kort een kicken zwarte renault clio baccara uit 1992,
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.haaahahaha.nl/kicken/l2.jpg" TARGET="_blank">www.haaahahaha.nl/kicken/l2.jpg</A><!-- BBCode End -->
shit wat ronkt dat motortje lekker boven de 4000 toeren en shit wat zuipt dat kreng :wink:
Dit cliootje heeft r19 v16 cup velgen, en door mijn vorige eigenaar goud gespoten...eigenlijk erg fout, want clio williams velgen wannabees, maar skeit, ik vind het best wel stoer staan eigenlijk *grin*
Ik wil m'n cliootje eigenlijk binnenkort 2-3 cm verlagen, lijkt me zeer stoer en misschien in de toekomst andere velgen. Maar alles op z'n tijd, nietwaar?

[ This message was edited by: haaahahaha on 2002-04-11 11:47 ]
Ron RS

On 2002-03-26 18:11, Ronald 01 wrote:
Hoi ik zou me ook even voorstellen.
Ik ben Ron Siebes ik ben 20 jaar en ik woon in het mooie Papendrecht.Ik Rij nu al een ruim half jaar in een zilver grijze Reneault Clio sport.En dat bevalt super.

Helaas kon ik bij de vorige meeting in Breda niet komen maar als er binnenkort weer een is ben ik zeker van de partij

Groeten Ron
Hoi ik had me al een keer voorgesteld dus dat hoef ik nu niet te doen.Ik denk dat ik zelf wat fout heb gedaan,want er werkte niks meer dus ik heb nu alleen een anderen naam Ron RS.
Rudo

Tom782
newbie
From: Den Bosch,
The Netherlands

Posted: 2002-04-19 19:53 | | | | |

Hoi allemaal,

Ik heb mezelf volgens mij nog niet voorgesteld en WIE IS WIE werkte niet dus bij deze:

naam: Tom
plaats: regio Den Bosch
auto: 5gttph2 (89)
geboren: 1982
kleur: grijs achtig (orginiele renault kleur) maar een beetje vaag te omschrijven
motor: origineel
tuning: witte pnipperlichten en groen N Devil
staat van de auto: vrij aardig

zijn er trouwens meer mensen hier in de buurt. Ik lees best veel over meetings in de randstad (en zelfs friesland), maar zijn er hier in de buurt ook wat fanatiekelingen????

Hoezo werkt niet??! :smile:

Welkom bij de club overigens! :wink:
Anonymous

Hoi allemaal,

Ik zal mij ook even voorstellen: mijn naam is Karen, 30 jaar, getrouwd met Martijn, maar bovenal ook turbolover. Inmiddels via "in gemeenschap van goederen" medeeigenaar van onze GT turbo, phaze 2, miami blue, XB-74-KF uit '87 (Al eerder op deze site voorgesteld.) We rijden inmiddels al 11 jaar in deze auto.

Het mag misschien raar klinken uit de mond van een vrouw, maar ik ben gek op die wagen. Ik heb zelfs het geluk dat Martijn in een leasebak rijdt, en ik dus elke dag met de GT op pad mag. Dit is vaak goed voor leuke reacties van mannelijke collega's en vaders van kinderen uit mijn klas (ik ben juf op een basisschool). De kinderen vinden de auto ook wel erg "cool".

Helaas is de auto na 300.000 km op de teller niet meer helemaal toppie (bodem) vandaar dat we op zoek zijn naar een andere. Liefst een copie van deze natuurlijk!
Zijn er eigenlijk meer dames die deze auto's ook echt kunnen waarderen? Leuk voor eventuele clubmeetings?? Ik ben tot nu toe nog niet vaak (eigenlijk nooit) meiden tegengekomen die mijn passie voor de GT begrijpen...gelukkig wel genoeg heren overigens.

Groetjes van Karen
turborap

Hallo allemaal!

Ik ben Cas, al weer 40 jaar oud en veteraan 5GTT rijder :)

Hobbies: computer + internet
Favoriete auto: d'r is er maar 1: 5 GT Turbo!

Ik rijd sinds 1989 in Renault Turbo's: 4 x 5GTT en 1 x een 11 Turbo.
Nu is mijn laatste 5 GTT weer aan vervanging toe maar ik weet zeker dat mijn volgende auto weer een R5 GTT wordt.
Op zoek naar een vervanger ben ik deze site tegengekomen. Mooi dat er nog zoveel andere liefhebbers zijn. En ook dat er hier zoveel kennis verzameld is. :)
Djeedub

Hallo hallo!

Ik ben Jan Willem en hem net een R5 GTTurbo gekocht en dat rijdt !
Het is er een uit 86 en en er zit nog wat werk aan, maar dat houdt het leuk !
Ben overgestapt van peugeot 205 want dit blaast echt!

Ik hoop hier veel te leren over de renault techniek.
(heb het vanacht al gedaan, dus dat komt wel goed!)

Gr Jan Willem
Loves flying....
Anonymous

Hallo,

ik ben Jasnaï, gelukkige eigenaar van een nieuwe R5 GTT. Heb nog nooit zo vet gereden. t Beestje komt uit 88 en is nog 100% goed.

Hoop nog een hoop van dit Renaultje te leren... en waarschijnlijk van jullie.

Mzzls

Jas
TheFinz

Hallo Gasten en dames uiteraard,

Voordat ik mijn eerste post maak op de site leek het mij wel zo netjes om mij even voor te stellen.

Ik ben Vincent aka TheFinz heb een renault (duh!) Clio 1.4 S uit 1994. Motorisch tune ik niet (of weinig want hij moet betrouwbaar blijven en ik heb niet de cash of de kennis om hierbij een probleem op te lopen.)

Probeer het clio'tje gewoon netjes te houden en heb naast nieuwe koplampen Philips Vision plus lampen (50% meer licht geen gein!) en wat booskijkers en meegepoten spoilertje (nog) niet echt extreme styling gedaan aan m'n clio.

(o.a. omdat de auto ook van mijn vriendin is en die niet houdt van overdreven styling.)

Dus houdt ik het netjes, maar wat niet is kan nog komen.

Tot zover!

Mzzl!!!

TheFinz
Anonymous

GASTEN!

Ik ben martijn ansems aka anus

Rijd een vette clio 16v uit 94 hijs op dit moment bog bijna standaard afgezien van de chiptuning k&n luchtfilter systeempje compleet en laser uitlaat van voor naar achter. Ongelukje gehad paar weken geleden een homo bij mij achterop gereden.
Van de week bij wouter achterbumpertje gehaald en achterlicht. Gisteren erop gezet over 2 weken wordt ie helemaal overgespoten, embleemloosgemaakt en alle sloten verwijderd en dichtgeplamuurd natuurlijk.

De groeten

Im gonna put up my sunny's now 8)
Anonymous

Hallo allemaal,
ik ben Jaap uit Enschede. Ben sinds kort aardig verslingerd aan de r5 gtt. Hopelijk kan ik er binnekort een goeie aanschaffen ;)

grtz
Anonymous

Heeey.

Eindelijk dan mijn eigen plaatsje op dit forum. Heb hier geloof ik al eerder is iets ingevuld, maar dat zal wel op NL geweest zijn, ik ben hier nou eenmaal niet zo handig in. Ik ben stephan, broer van ray, heb sinds jaja 29 mei mijn rijbewijs, in het dagelijks leven ben ik stratenmaker/grondwerker en ik rij in een seat inca 1.9 sdi. :lol: Wel lekker hoor die tank volgooien en dan zo weg rijen...

Aju
turboman
Contacteer:

Inmiddels de 5 GT-S 1.7 verkocht en een gave Clio RSi, full options gekocht... erg snel en luxe.. en Renault... Dus geen RSiman, maar nog steeds good old Turboman.

:)

See ya

http://www.turboman.nl/renaultcliorsi.html
RonaldClio16v
Contacteer:

Nou ik ben ronald(22)Ik woon naast Gorinchem(Vuren). Werk als proces operator op een chemiche fabriek. Ik ben twee maanden geleden overgestapt van 5GTT '88 die ik maar een jaar heb gereden (wat een graffding zeg, wel een hoop lol mee gehad tussen de reparaties door) naar Clio16v '91 met phase II gril & stirppen een 57i kit Peco uitlaat systeem, 15" velgen van TSW (Evo-R) Allebij de Renault,s waren/zijn rood. Ik hou me ook nog bezig met wat ICE binnenkort mischien te zien op een db drag.

[img]http://home.planet.nl/~adel0014/rimage005.jpg[/img]
[img]http://home.planet.nl/~adel0014/rimage007.jpg[/img]

At your service.
Laatst gewijzigd door RonaldClio16v op ma 15 jul 2002 23:02, 4 keer totaal gewijzigd.
AT YOUR SERVICE
Rob_16V_Zwolle
Contacteer:

ok laat ik me dan ook maar effe voorstellen hier :)

ik ben Rob uit Zwolle
Ben nu de trotse eigenaar van een Clio 1.8 16v met leuke sloffen eronder (215 40 R16)
een sebring uitlaat van voor tot achter (behalve cat)

werk in de IT en ben 22 jaar

kwam op dit forum omdat ik wat zocht over de temperatuur sensor en ben sinds heden dag elke dag wel aan het rondneuzen op de site.

Mijn Clio staat in een ander forum al gepost :) maar stiekum nog een keertje dan ;)

[img]http://members.home.nl/zwollerob/clio1.jpg[/img]
Anonymous

hallo renault liefhebbers, zal mij even voorstellen ;harmjan (harm5gt) ik kom uit roden (drenhte) ik ben werkzaam in voornamelijk roestvaststaal laswerkzaamheden, ik ben in het bezit van een grijze renault 5gt turbo van 88' deze auto heb ik nu zon'n 2jaar. De motor heb ik helemaal gereviseerd ,kop is geflowd carberatuer is aan gepast , andere intercooler, dumpvalve zelf gemaakt enz enz. op m'n verlanglijstje staan nog kuipstoelen, omdat ik achterin dus een rolbeugel wil,en een hybride turbo.hoop jullie een keer tegen te komen . vrg harmjan. 8) :p 8)
mike16v

Hallo luitjes!
Ik wilde me ff voorstellen. Ik kom uit Haarlem, woon daar samen met mijn vriendin (sindy 23jr)(ik ben 26)en werk bij een ontwerp bureau in Haarlem als ontwerper (grafisch), zolang ik auto mag rijden rij ik al Renault (top auto's) (klinkt lang maar is nu 3 jaar) 1 ste auto is een R5 campus, 2de was een R19 rl en ja nu dan eindelijk mijn droom carretje de 16v!! :) :D :lol: 8) :wink:

en ik ben binnenkort lid van de Renault tuning club dus tot gauw allemaal.
Michael
elwin81

Binnenkort een nieuw lid, Jeroen uit Groningen.
Auto: Clio 16V
Momenteel ligt het blok eruit maar volgende week is ie klaar.
Ook zullen er nog cup vlegen onder komen van TSW.

http://r5gtturbo.tripod.com
Stylo

Hoi

Ik ben Stylo en kom uit Zwolle.
Ik ben de trotse bezitter van een blauwe Clio 16V
Grand Prix nr. 282 uit 1996.
De auto was standaard, maar al gauw kwam er een Sebring 102mm onder.
Verder heb ik booskijkers gemonteerd en de stadslichten blauw gekliederd (geeft wel een leuk effect in combi met de mistlampen)
Onder de motorkap vind je een alu veerpootbrug.
Een katvervanger ligt al klaar om onder de auto geschroefd te worden.
Verder zit er een dikke audio in.
Jullie zullen me denk ik wel regelmatig vinden in een van de rubrieken, want het kan altijd mooier en sneller

Keep up the good work.

Tot Later

ik ben lid sinds vandaag maar ik zal mezelf hier ook even plaatsen. ik ben roderick vos (19) en ik kom uit gemert in het warme zuiden. ik heb nu als auto een renaultje 5 tl met een sportuitlaat en een sportluchtfilter. hij is uit '92 en het is een leuk wagentje. verder zit ik nog op school en ga ik naar de iva. instituut voor de autobranche. altijd al renault gek geweest omdat ik van mijn 13e tot mijn 19e daar gewerkt heb. in de garage, auto's poetsen enz. daar zag ik een renault 5 gt turbo staan en sindsdien heb ik er altijd al een gewild. ik ben nu nog op zoek. verder speel ik gitaar en houd ik van hobbies.

ben jij het meisje waarnaar ik zoek?

groeten roderick
een dag niet geademt is een dag niet geleefd!
Troj

Hoi allemaal,

Mijn naam is Jorrit en ben al 2,5 jaar een trotse bezitter van een 5 GTT, phase II. Een zilvere, in bijna geheel originele staat. Enige aanpassingen zijn zilveren knipperlichten voor, een KN57i kitje, geen middendemper en een remus! Ik zal binnenkort
wel eens een mooie foto plaatsen. Ben 25 jaar,
van beroep inkoper bij een groot transport / opslag
bedrijf.

Hobbies zijn uiteraard auto's, Renault en Ferrari in
het bijzonder. Tevens mijn vriendin :) en een sappie
doen met mijn maten!

[img]http://www.ikbenthijs.nl/matenauto/5turbo-6-k.jpg[/img]
laguna2
Contacteer:

Hoi allemaal,

Ook van mij even een voorstelrondje.

Mijn naam is Jerry van Rijthoven, 35 jaar, getrouwd, 1 dochter.

Ik rijd al mijn hele leven Renault 2 x 5 GTT (1e was mijn eerste auto.. nieuw gekocht, 3 weken geleefd...) daarna een Twingo, een Clio 1.6 RXE en nu sinds een week van de baas een Laguna 1.6 16v Expression. Ik ben op dit moment werkzaam als consultant bij een IT bedrijf waar iknetwerken ontwerp en bouw.

Update: Ben weer in het trotse bezit van een GTT Phase 1 in parelmoer wit :)

Verdere hobbies zijn fotograferen en duiken..
Laatst gewijzigd door laguna2 op ma 21 apr 2003 9:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten