dacht ik ook, maar volgens mij is het 1 geheel met het onderblok. ALs dat niet zo is kan het idd makkelijk gefixed worden.
Mazzel
-
- Contacteer:
Weet je zeker dat het niet meer gelast kan worden? Laatst ook even een blokje naar de laaser gebracht, en die kon er een hoop aan fixen voor een vriendenprijsje...
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
heej of koop die gte van t andere topic , heb je alles compleet 

Ik heb een techisch vraagje, hopelijk kan iemand me hiermee helpen??
Wat is het verschil tussen het siemens/fenix 3 multipoint injectie systeem van de de renault 21 en het bendix/renix multipoint injectiesysteem op de renault 19????
Beiden worden toegepast op de zelfde 1700 motor (F3N-C722 op renault 21 en F3N-N742 op renault 19)
Waarom zijn er verschillende merken gebruikt?? Heeff dit te maken met gewicht van de auto ofzo, dat het fenix 3 systeem standaard meer vermogen levert ofzo??????? (lul maar wat hoor)
Hopelijk weet iemand dit.
Mazzel
Wat is het verschil tussen het siemens/fenix 3 multipoint injectie systeem van de de renault 21 en het bendix/renix multipoint injectiesysteem op de renault 19????
Beiden worden toegepast op de zelfde 1700 motor (F3N-C722 op renault 21 en F3N-N742 op renault 19)
Waarom zijn er verschillende merken gebruikt?? Heeff dit te maken met gewicht van de auto ofzo, dat het fenix 3 systeem standaard meer vermogen levert ofzo??????? (lul maar wat hoor)
Hopelijk weet iemand dit.
Mazzel
Is er niet, tenminste, de motoren zijn hetzelfde, maar de "aanhangsels" kunnen verschillen omdat de machinekamer van een R21 anders is dan die van een R19.
Dat een andere ECU wordt gebruikt, dat zal wel verschillende redenen hebben gehad, het zal denk ik met de leverancier te maken hebben gehad.
In mijn auto zit een Bendix systeem, maar in de phase2 uitvoering zit weer een Siemens systeem....
Als ik jou was zou ik me er niet al te druk om maken, zolang het maar werkt.
Dat een andere ECU wordt gebruikt, dat zal wel verschillende redenen hebben gehad, het zal denk ik met de leverancier te maken hebben gehad.
In mijn auto zit een Bendix systeem, maar in de phase2 uitvoering zit weer een Siemens systeem....
Als ik jou was zou ik me er niet al te druk om maken, zolang het maar werkt.
Al die sensors zijn bij bijna alle motortype hetzelfde, het was (en is) gewoon de goedkoopste oplossing
Tover het topic weer ff omhoog, want maandag ga ik beginnen met ombouwen.
Maar even een vraagje:
Weet iemand de motorcode van de F3N N742 motor???
Dat is iets met 53C maar er moet nog iets voor. Met die code kunnen ze bij renault in dialogsys onderdelen opzoeken enzo. Weet iemand toevallig die code?????
Maar even een vraagje:
Weet iemand de motorcode van de F3N N742 motor???
Dat is iets met 53C maar er moet nog iets voor. Met die code kunnen ze bij renault in dialogsys onderdelen opzoeken enzo. Weet iemand toevallig die code?????