Ik had net iets vaags. Ik was met mijn vriendin aan het msn'en en opeen klapt de computer uit. Ik huh.. Nou ja ken gebeuren.
Belde mijn vriendin meteen op van mijn computer gaat opeens uit. Dus ik proberen om mijn computer op te starten. Eerst geen succes maar hij doet het nu weer. Die computer van mijn vriendin is nu helemaal dood . Wat kan dit zijn geweest.............. Toeval??? of zitten ze te eikelen.
gaat de computer nog wel aan ???, want in principe moet hij nog wel "iets" doen. kun je wat verdere informatie geven over wat de pc wel / niet meer doet
ja dat heb ik ook vrij vaak, dan heb ik kazaa, msn en nog een paar progjes aanstaan, dan is het net of de stekker er ineens wordt uitgetrokken en er weer wordt ingestopt.
Als ie dan weer opgestart is krijg ik een schermpje met het verhaal dat "Your system has recoverd from a serious error". Ik dus al een paar keer mijn systeem gecheckt, op virussen gescant, maar daar komt helemaal nix uit. Iemand enig idee?
edit: kheb trouwens de engelse/amerikaanse versie van windows Xp proffesional
_________________ RENAULT 5 GT TURBO GORDINI
[ This message was edited by: Rick on 2002-04-09 22:44 ]
Misschien een geheugenprobleem?
XP wel stabiel, maar sommige prgs die erop draaien geven vlgs mij een geheugenconflict... XP Pro daarentegen wel vrij betrouwbaar...?!