Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Jelmer

Ik heb vandaag even gekeken wat voor sproeier er in mijn carbu zat maar ik kon niet ontdekken wat de maat was.. het enige wat erop stond was "Solex E4". Ik ben wel benieuwd wat voor sproeier ik erin heb aangezien het blok al meer dan een jaar op 1,2 bar rijd en niet pingelt zover ik weet.
NiX©
Michel S.
Contacteer:

Wat op je sproeier staat maakt in principe niks uit. Want het mag dan wel een orginele sproeier zijn, maar het is zo makkelijk om het ding uit te boren. Dus dan weet je nog niet hoe groot die is. Meestal als je een grotere sproeier "koopt" dan moet je je oude inleveren. Deze boren ze dan weer uit naar de gewenste grootte. Dus ja, mag dan wel E4 op staan, maar dat wil niet zeggen dat het orgineel is.

Snappie.

Mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
RickGT TURBO
Contacteer:

Hey Jelmer; jij gaat toch ook mee vrijdag naar de FNB?
Rijd jouw auto niet dan? Heb jij alle spulletjes om je turbo op te schroeven/af te stellen? Want ik rij nog standaard maar dat moet snel gaan veranderen... :smile:
On 2002-04-10 02:52, Jelmer wrote:
Ik heb vandaag even gekeken wat voor sproeier er in mijn carbu zat maar ik kon niet ontdekken wat de maat was.. het enige wat erop stond was "Solex E4". Ik ben wel benieuwd wat voor sproeier ik erin heb aangezien het blok al meer dan een jaar op 1,2 bar rijd en niet pingelt zover ik weet.
Jelmer

Of ik mee ga is nog niet helmaal zeker.. maar voor het opschroeven van je turbo heb je niet veel nodig. Alleen een platte schroevendraaier, waterpomp tang en sleuteltje 8 ofzo. En dat is elke rotatie van het asje 0,1 bar ong.
NiX©
Jelmer

Mclain had jij een andere koppeling ering toen je op 1,4 bar reed? of was dat gewoon met de standaard koppeling?
[ This message was edited by: Jelmer on 2002-04-10 12:36 ]
Michel S.
Contacteer:

On 2002-04-10 12:36, Jelmer wrote:
Mclain had jij een andere koppeling ering toen je op 1,4 bar reed? of was dat gewoon met de standaard koppeling?
[ This message was edited by: Jelmer on 2002-04-10 12:36 ]
Ik had een sachs koppeling klaar liggen, maar ik heb die tijd met de standard koppeling gereden. Natuurlijk ging het na 1 1/2 maand mis. Toen begon die koppeling het na te laten.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Plaats reactie