Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Eric H
Contacteer:

Auw Auw Auw......

Ging net ff naar de Gamma in Oud-Beijerland en wat ik toen zag......
Een V6 Clio en hij is nog te koop ook.
Voor het luttele bedrag van 22.500 euro
kun je hem meenemen.

Ik ben nadat ik bij de gamma klaar was nog ff gaan kijken.

Ziet er in het echt en van dichtbij waanzinnig uit.
Echter het is er wel een voor de hobby-er,
aangezien de vorige eigenaar dacht dat'ie wel kon rijden.

Hij heeft wat koprol schade, aardig verkreukeld dakkie !!!!!
En schade aan de rechterzijkant.

Maar als het blokkie goed is is er misschien nog wat van te maken. ( wat dacht je van een V6 in een R5GTT )

Aangezien ik al meldde dat ik in Oud-Beijerland was denk ik dat iedereen wel doorheeft dat het gevaarte bij v/d Tol te koop stond.

Dus als iemand tijd en geld over heeft.......
Anonymous

He deze heef al eens op het forum gestaan volgens mij ?? Stond die toen niet bij een autobedrijf met dezelfde schade en precies hetzelfde verhaal ??? Rara hoe kan dit :smile: De nieuwe eigenaar dacht het zeker even snel te repareren, misschien dat dit niet gaat lukken ??
Eric H
Contacteer:

Zou best kunnen, dan gaat'ie van de de ene handelaar naar de andere.

Zeg wel resten van tape over het dak lopen, misschien heeft de vorige eigenaar hem zo bij elkaar willen houden.

Of v/d Tol heeft hem gekocht om er zelf wat mee te gaan goochelen.

Hij rijdt immmers al zo lang in die witte 928.

Blijkt precies de zelfde te zijn.

IDD ook bij v/d Tol, dat is makkelijk te herkennen van de foto's.

Zitten ondertussen wel nieuwe zijruiten in.
En als ik zo naar dat vorige topic kijk verklaart dat ook gelijk de resten van plakband die ik over de auto zag lopen.

[ This message was edited by: Eric H on 2002-04-08 20:28 ]
clio_rally
Contacteer:

Dakschade blijft gewoon lastig, kun je vaak weinig meer mee. 't Is een triest zaak, maar vaak waar. Zitten de achterruitjes er nu al weer in? Jammer van die wagen, maar is op zich natuurlijk nog een hoop geld waard. Ik ga wel vaker kijken naar jonge schadewagens en die moeten nog een hoop kosten. Neem een Clio RS van een jaar, rij hem totalloss en hij staat op de sloop nog te koop voor +/- 8 mille... maar ja, als je goed bent met schade kun je dan ook vrij goedkoop aan een wagen komen...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Nick (germanstyle)

Zo'n vouw in het dak ... kun je dat eigenlijk nog maken of wordt dat weer moeilijk?
Haas
Car: Megane RS

ai ai ai....dit te lezen doet me pijn aan het hart.Zo'n lekkere auto....en dan in de kreukels....ben blij dat ik de eigenaar van deze auto niet was....heb liever een hele :grin:
Plaats reactie