Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
RickGT TURBO
Contacteer:

Hoi, zou iemand mij een plezier willen doen en het gedeelte uit de vraagbaak over Electrische vergrendeling kunnen scannen en hier neer zetten?

Ik heb namelijk een phase 2 GT Turbo. En volgens mij heb ik centrale deur vergrendeling. Want hij gaat erug zwaar en er liggen kabels voor. :smile: Alleen zit het dus allemaal niet aangesloten.
Ben

Heb je wel een afstandbediening? :smile: Misschien een domme vraag.
Bart V

Als ie zwaar loopt zegt dat opzich niks, kan ook je slot zelf zijn. Als je die pin op en neer beweegt zou je het motortje moeten kunnen horen. Trek ff je deurpaneel los zou ik zeggen en kijk in hoeverre het aanwezig is. Heb je wel een schakelaar voor de vergrendeling in je middenconsole???

Greetz
Rick

heb je een knopje op de middenconsole zitten, waar je de deuren mee kan vergrendelen en een zwart kapje bij de binnenverlichting? Zo niet, heb je ook geen centrale deurvergrendeling.
Michel S.
Contacteer:

Ik kan me vergissen, maar volgens mij staat in de vraagbaak helemaal niks over CV.
Ga anders eens het slot met WD40 aan de zak. Normaal moet het vrij spoeltjes gaan.

mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Bart V

Vergrendeling van een 5 werkt hetzelde als dat van een 19, ik heb thuis de kluwer vraagbaak op CD-ROM. Zal vanavond een screeen shot op de site gooien, daar staat duidelijk in hoe het werkt, maar moet alleen ff webspace zien te regelen.

Laterzz
RickGT TURBO
Contacteer:

Is totaal geen domme vraag. Vooral omdat het antwoord nee is.
Heb ik totaal niet. Ik was dus van plan een zender setje te gaan zoeken en die met de bestaande motortjes te laten werken.
On 2002-04-08 20:01, Ben wrote:
Heb je wel een afstandbediening? :smile: Misschien een domme vraag.
RickGT TURBO
Contacteer:

Kijk dat dacht ik dus ook. Maar toen heb ik een maatje m'n radio laten inbouwen (had er zelf effe totaal geen zin in) En hij kwam terug dat er allemaal kabels lagen voor de centrale deur vergrendeling.
Voor alle duidelijkheid ik hebt de deur panelen nog niet eens los gehad. Dus das stap 1 in het process.
On 2002-04-08 21:54, Rick wrote:
heb je een knopje op de middenconsole zitten, waar je de deuren mee kan vergrendelen en een zwart kapje bij de binnenverlichting? Zo niet, heb je ook geen centrale deurvergrendeling.
Bart V

het beste kan je dan gewoon de complete CV uit een R5 of 19 of 21 etc etc slopen en in je 5 zetten, past allemaal (heb het ook gedaan) en dan heb je meteen alles origineel, dat is beter dan die universele pruts setjes van de conrad (vind ik)

Mazzel
RickGT TURBO
Contacteer:

Ja, dat wil ik graag doen. Ik had al gelezen over jouw ombouw... :smile: :smile: :smile:
Haas
Car: Megane RS

Nou jullie het toch hebben over CV. Is het makkelijk om CV in te bouwen in een Clio? En zoja...haal ik zo'n set dan op de sloop ofzo...nee toch? Of wel.....???
Riël
Über-Spammer

Zo'n set kun je ook bij http://www.conrad.nl bestellen. Kost echt nix, en makkelijk in te bouwen. Afstandsbedieninkje erbij en klaar. En dat hoeft nog niet eens.
Bart V

On 2002-04-09 19:17, haaz wrote:
Nou jullie het toch hebben over CV. Is het makkelijk om CV in te bouwen in een Clio? En zoja...haal ik zo'n set dan op de sloop ofzo...nee toch? Of wel.....???

Gewoon op de sloop 2 motortjes halen uit een 5 of 19 of 21 of 25 met CV, samen met het tijdrelais en de schakelaar en toebehoren. Die motortjes klik je zo op je bestaande slot mechanisme, alleen moet je ff de kabels aanleggen. Voor zon conrad setje moet je meestal gaten boren in je deur, nou dat is toch wel het laatste wat ik met mn auto zou doen.

Mazzel
Riël
Über-Spammer

Je moet toch de motortjes vastzetten wah...

en daarbij bij een conrad set krijg je er beugels bij met een enorm langgerekt gat dus je hoeft naar alle waarschijnlijkheid ook niet te boren. Heb de set hier nog liggen.
RickGT TURBO
Contacteer:

Verkoop je die dan?
On 2002-04-10 00:35, Riël wrote:

en daarbij bij een conrad set krijg je er beugels bij met een enorm langgerekt gat dus je hoeft naar alle waarschijnlijkheid ook niet te boren. Heb de set hier nog liggen.
Haas
Car: Megane RS

On 2002-04-10 00:35, Riël wrote:

Idd....verkoop je die dan??
Floris
Contacteer:

Huh? centrale deurvergrendeling was toch een pakket waar je (zeg 14 jaar geleden) uit kon kiezen (een soort "luxepakket") of heb ik dat verkeerd? :grin:
Riël
Über-Spammer

Verkopen? Mij goed. Ik mis alleen de kabelboom ervan, maar een beetje techneut kan dat zelf wel aanleggen, niet echt ingewikkeld.

Maar kijk hier es:

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID" TARGET="_blank">=0201055011018482391&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=5197&TK_PAR[MEDIUM]=]www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.p ... EDIUM]=</A><!-- BBCode End -->

De 2 deurs versie kost 41 Euro.

Die van mij is ook nieuw, dus veel minder zal ik er niet voor vragen, en bij conrad heb je een hele set. Die werkt prima!

Hier heb je een afstandsbedieningkje en dat kun je ook makkelijk aansluiten zodat ze op afstandsbediening gaan.

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/Co ... PAR[MEDIUM]=" TARGET="_blank">www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.p ... EDIUM]=</A><!-- BBCode End -->

Een vriend van me heeft 't zo ook gewoon ingebouwd, werkt prima.

[ This message was edited by: Riël on 2002-04-11 01:54 ]
Dirk (CRX)

On 2002-04-10 21:44, Floris wrote:
Huh? centrale deurvergrendeling was toch een pakket waar je (zeg 14 jaar geleden) uit kon kiezen (een soort "luxepakket") of heb ik dat verkeerd? :grin:
Yes, helemaal correct, net zoals de langere middentunnel en de electrische ramen.. Zoals de mijne (alleen zijn daar een paar draadjes kaduuk, dus moet alles nog een keer langslopen, nieuw kastje aan het plafond schroeven en Dirk heeft AB!!)
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Plaats reactie