Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Patrick

heb ff een probleempje,na wat heftig sportwerk heb ik nu een motorsteun rechtsvoor[links als je voor de auto staat]stuk.
de blok licht nu tegen de strutbrace aan en hij heeft de motorkap omhoog geduwd.
nu ff een vraag,heeft iemand ervaring met het uitwisselen van deze motorsteun,enige tips waarop te letten en waar ken ik em het beste kopen?
wat kost zo'n steun ongeveer.
ik hoop niet dat het een lastige klus is daar ik niet echt veel zin en tijd heb maar het moet:sad:
ik hoor het graag als iemand tips heeft omtrend het vervangen door een nieuwe:smile:
pat:wink:
Bart V

Als je een motortakel hebt is het opzich niet veel werk (bij een niet 16V inelkgeval wel) Als je GEEN takel hebt word het wat lastiger, met een krik en een stuk hout kom je ook een heel eind.

Succes
Patrick

iemand tips waar ik op moet letten!!!??
hoe gaat het het makkelijkst en het snelst,laat het me aub ff weten:smile:
Bart V

Oohw had niet goed gelezen. Het is dus je RECHTER motorsteun. Die zit bij mijn niet 16V met 3 bouten vast aan het blok ,en dat geheel zit met 1 bout aan je subframe. Blok hout onder je carterpan, krik eronder, en losschroeven die bende. Wel eerst ff wat kruipolie erop spuiten want ze zitten meestal errug vast die bouten.

Tja als je wilt weten wat zo'n steun kost moet je ff bellen. Als die steun hetzelfde is als op de F3N 1700 motor kan je er ook wel 1 op de sloop halen, ik denk dat ze bij ome Renault vrij prijzig zijn.

Succes
Anonymous

Bij Ome Reno zijn ze 140 oude guldens.

In principe krijg je gewoon een V vormig ding mee, dit zet je vast op je subframe en op het ding waar de motor aan vast zit
Plaats reactie