[MegCoupe] Bekabeling megane coupe en speakers ?

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Michel Meganefreak
Contacteer:

he,

kijk is op <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.meganecoupe.nl" TARGET="_blank">www.meganecoupe.nl</A><!-- BBCode End --> en dan onder het tuning & design gedeelte.......hier staat een stukje over het inbouwen van audio in een megane coupe :smile:
Michel Meganefreak
Contacteer:

On 2002-04-07 20:01, rdkraker wrote:
Okee, maar zij gaan uit van nieuwe bekabeling als je een versterker gaat leggen in je kofferbak. Ik hou het bij standaard speakers en hoef dus ook geen speciale kabels te leggen. Ik kan me alleen voorstellen dat Renault al standaard kabels heeft liggen; immers de speciale ruimte voor de speakers zit er ook al!
als die er al in zitten, dan moet de bekabeling inderdaad ook aanwezig zijn......tenminste dit was bij de mijne zo. De org. renault speakers hebbenw e een speciale aansluiting, dus als je die vervangt moet je ook het uiteinde van de bekabeling ff aanpassen (oftewel de draadjes doorknippen en schuifjes erop zetten >-)

suc6
Michel Meganefreak
Contacteer:

nope, das vervelend....moet je toch zelf bekabeling gaan leggen, het versterker verhaal van de coupe site kun je miss. als handleiding nemen :wink:
Michel Meganefreak
Contacteer:

achter moet je ronde speakers plaatsen, doorsnee van maar 13 cm (dat past dus zonder aanpassingen).........infinity kappa hoor ik in de vlub goede berichten over.

Achter moet je echt als rearfill gebruiken en vooral voor een goede composet plaatsen, in een concertzaal ga je ook niet met je rug naar het podium staan toch :smile: das mijn advies dus :wink:

suc6 ermee!
Plaats reactie