Ja mannen, morgen is het zover... een dikke rit in een Clio V6.. just for fun... hehehe, probeer nog foto's te maken..
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
hebbie nog foto's over?
of ingescaned ik zou ze ook best graag eens willen zien.
of ingescaned ik zou ze ook best graag eens willen zien.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Lokatie: Utrecht, Overvecht winkelcentrum:
Geen foto's kunnen maken, maar Chris en z'n vriendin en nog wat andere mensen waren er wel als bewijs dat ik erin gereden heb, hahaha. WAT een auto... goed te berijden, lekker versnelling, koppeling en sturen... tsjonge jonge... gewoon HEERLIJK
Geen foto's kunnen maken, maar Chris en z'n vriendin en nog wat andere mensen waren er wel als bewijs dat ik erin gereden heb, hahaha. WAT een auto... goed te berijden, lekker versnelling, koppeling en sturen... tsjonge jonge... gewoon HEERLIJK
Ehm, Dolf, ik moet eerlijk zeggen dat ik jou niet heb zien rijden, Jeroen ree en jij zat er naast. Ik ben toen weggegaan, en ik heb de rest dus niet gezien. Waarschijnlijk hebben jullie daarna gewisseld..
BTW, leuk om je ff gesproken te hebben, gave 5 heb je!
BTW, leuk om je ff gesproken te hebben, gave 5 heb je!
shit ja, is ook zo.... maar Jeroen wel... heheh (ik lulu dus niet uit m'n nek,, hep er ECHT goed in gereden... wat een kick!)
GT-S erg leuk, Clio V6 KICKENOn 2002-04-08 07:50, Abel wrote:
mazzelaar..... rijd beter als een gt-s