Hallo allemaal,
Ik had laatst een kapotte dynamo,nou is die vervangen en werkt ie weer prima.
Maar net een paar minuten geleden wil ik afslaan voor links zet mijn knipperlicht aan, knippert dat ding 10 keer per seconde en als ik rechts aanzet dan doet ie het normaal...wat zou het kunnen zijn??
alsvast bedankt
groetjes Pascal
-
Misschien dat er een kapot lampje in 1 vaan je knipper lichten zit. Of een los kontaktje.
Suc6
Suc6
-
Hey!
Ik heb met m'n R5 GTT hetzelfde probleem alleen dan bij rechter knipperlicht. Het is niet altijd zo, maar af en toe......en dan knippert dat symbooltje in het dashboard echt als een tierelier!!! Zeker 2 keer zo snel dan normaal.
En het knipperlicht naar rechts doet nix!
Ik hoop dat dit onder de garantie valt maar zou graag weten waar het probleem nou eigenlijk zit.
Is dit een Renault probleempje???
[ This message was edited by: Xlarge on 2002-04-06 01:19 ]
Ik heb met m'n R5 GTT hetzelfde probleem alleen dan bij rechter knipperlicht. Het is niet altijd zo, maar af en toe......en dan knippert dat symbooltje in het dashboard echt als een tierelier!!! Zeker 2 keer zo snel dan normaal.
En het knipperlicht naar rechts doet nix!
Ik hoop dat dit onder de garantie valt maar zou graag weten waar het probleem nou eigenlijk zit.
Is dit een Renault probleempje???
[ This message was edited by: Xlarge on 2002-04-06 01:19 ]
relais?
Immer wieder die verdammte Holländer
IDD 1 lampje is kapot of maakt geen contact. Ff je contactjes op schuren en beetje WD40 ertussen doet iehet jnog niet ff lampje verwisselen dan moet hij het wel weer doen! Bekent probleem bij auto's die oud zijn 
Bij mij kwam er een partij kalkaanslag vanaf. Ff schuren en hij doet het weer. Connectors zijn ook een beetje brak als ik hem er iets te ver op druk doet hij het niet
[edit] typo's komen door de bier.
[ This message was edited by: Ben on 2002-04-06 04:24 ]

Bij mij kwam er een partij kalkaanslag vanaf. Ff schuren en hij doet het weer. Connectors zijn ook een beetje brak als ik hem er iets te ver op druk doet hij het niet

[edit] typo's komen door de bier.
[ This message was edited by: Ben on 2002-04-06 04:24 ]