Ben net terug van vakantie, er rijden nog best wel veel R4, R5 GTT en Clio 16V's rond in Mallorca. Ik zag ook nog 2 Clio 16v's achter elkaar rijden, reden flink door
On 2002-04-03 22:14, dennisrsi
wrote:
Ben net terug van vakantie, er rijden nog best wel veel R4, R5 GTT en Clio 16V's rond in Mallorca. Ik zag ook nog 2 Clio 16v's achter elkaar rijden, reden flink door
Euh eigenlijk had ik op dat moment geen flyer bij de hand
Ja Chris was een lekker weekje, mijn spaanse oom was 50 geworden. Hij heeft een visrestaurant in Coll d'en Rabassa (ligt 2 km van het vliegveld) Dus was gezellig
On 2002-04-03 22:28, dennisrsi
wrote:
Ja Chris was een lekker weekje, mijn spaanse oom was 50 geworden. Hij heeft een visrestaurant in Coll d'en Rabassa (ligt 2 km van het vliegveld) Dus was gezellig
Shit man, je zou eens vliegangst, een zonne-allergie hebben en niet van vis houden!!!
die gele zie je idd niet veel in Nederland.. trouwens idd waar is die uitlaat? afgebroken? niets geen uitlaat? ennuh ik miste eigenlijk in eerste instantie alleen het afdekkapje voor de velgen
Btw, die spaanse GTT`s hebben een ander interieur, grijze stof met rode streepjes. Ik ben een keer gaan kijken naar een zwarte GTT geimporteerd uit Barcelona, die had dat ook. Tino heeft deze nu, dacht ik.
On 2002-04-04 15:46, JBL-GT-Turbo
wrote:
Hé inderdaad.. das een heel ander interieur? Hoezo dat eigenlijk? toch alleen maar duurder? verschillende soorten uitbrengen?
Ja , wel vreemd. Komt mischien omdat Spanje zelf ook Renaults produceert en dit voor hun juist goedkoper is?
Maar deze gele (of hij nu origineel geel was ja of te nee) is overgespoten, want inderdaad het koppelstuk van de spiegels is ook in kleur en dat is origineel niet zo.
Tja euh...ik heb alleen foto's gemaakt van de meeting samen met de CRS Trouwens mijn 10 MB webspace bij chello is nu vol. Ik zit nu te zoeken naar een server waar ik ze op kan zetten.
Volgens mij als je lid wordt van de renault tuning club krijg je webspace. En je bent gelijk lid van de leukste renault club van nederland. Een RSI is niet eens een officiële clubauto bij CRS. Bij RTC wel.
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.nl" TARGET="_blank">www.renault-tuning.nl</A><!-- BBCode End -->