Probleem met versterker:(

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Dirk (CRX)

Heb je wel genoeg stroom??
rasit..

nog geen enkel goed verhaal gehoord over bossmann
[ This message was edited by: Clio16Vrm on 2002-04-04 19:55 ]
Robert dB.

Welkom op het RTC forum:

Stel je hier eens voor aan ons allen: <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 83&forum=6" TARGET="_blank">Wie is Wie</A><!-- BBCode End -->

Kijk hier ook eventjes voor de <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 2&forum=17" TARGET="_blank">'spelregels'</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: Robert dB on 2002-04-04 19:58 ]
rasit..

On 2002-04-04 19:58, BaldHead
wrote:
Ik heb gemixt gehoord over boschmann.....de een zegt dat ie wel goed is en de ander vind het k#t met hoofdletter K.....

Maar het lijkt me sterk dat een versterker na 2 weken al kapot is, zo k#t kan geen enkel merk zijn.
ik had boxen van boschmann inderdaad na 2 weken kaput, weet niet hoe het zit met versterkers van bosschman
rasit..

On 2002-04-04 20:01, BaldHead
wrote:
Maar wat ook gek is is dat toen ik 'm net had ik 'm veel harder had staan, en toen had ie ook geen enkel probleem, en nu draait ie nog geen seconde op hoog volume en hij stopt ermee.
wat jbl al zei, niet genoeg stroom kan de oorzaak zijn..
Ben

of je accu opladen :smile: of een rekensommetje maken hoeveel A's je aan het zuigen bent :smile: Misschien trekt je accu het niet. Of je accu is aan zijn eind ff de accu tester er op los laten :smile: Of je Dynamo is rot dat je accu niet oplaadt :smile:

Och ik ratel ook maar wat :smile:
Dirk (CRX)

On 2002-04-04 20:11, Ben
wrote:
of je accu opladen :smile: of een rekensommetje maken hoeveel A's je aan het zuigen bent :smile: Misschien trekt je accu het niet. Of je accu is aan zijn eind ff de accu tester er op los laten :smile: Of je Dynamo is rot dat je accu niet oplaadt :smile:

Och ik ratel ook maar wat :smile:
Dat bedoelde ik de eerste keer dus ookal.. de stroom :lol: bedrading is 1 ding, zal vast perfect erin liggen, maar als je dan een KLOTE accu hebt, tjah, dan speelt het nog niet mooi.
Anonymous

Hoe heb je hem aangesloten dan?
Is het wel een vierkanaals? Bossmann is geen A-merk en wanneer het een tweekanaals betreft, kan het wel eens gebeuren dat ie de lagere weerstand die dan ontstaat, niet aankan. Dan springt ie in protection..

Gr, Peter
Dirk (CRX)

Is dat niet logisch dan? hij moet meer vermogen leveren, dan heeft ie ook meer stroom nodig.. Als dat het probleem blijkt weet ik nog wel een adresje waar je goedkoop 2de hands Gel accu's kunt krijgen, dan zul je het probleem niet snel meer hebben..

Laat maar effe weten..

vr.gr.

Dirk
Dirk (CRX)

ANDERE KOPEN!.. hoor het nu al! zie hier je probleem :lol:
Menno

On 2002-04-05 18:33, BaldHead
wrote:
Zal ik nog iets leuks vertellen.....
Vandaag ff de acculaaier van m'n pa op m'n accu aangesloten......zit een metertje op, van 1 tot 5 amp.....Zat net boven de 1:smile::smile::smile:
humor, d'r gaat dus bijna geen stroom meer in, oftewel, hij is zo goed als vol.

Kaal van binnen? :lol:
Anonymous

:lol::lol::lol::lol:
Dirk (CRX)

Zoals we zeiden, daar is je probleem!!
Riël
Über-Spammer

Probeer jouw versterker in een andere auto. Bij mij lag het ook aan de stroom. Koop je een accu met wat meer amp. dan lukt het ook wel.
Dirk (CRX)

Ik blijf erbij dat het aan de capaciteit van de accu ligt.. trouwens, laatst had een vriend van mij het ook.. en toen was het dat de woofer te weinig vermogen aankon en dat de versterker daarom in de beschermingsstand vloog.. probeer de woofer eens op 1 kanaal? misschien dat het dan beter gaat?!?! (wild guess, hij had trouwens een BEEST van een Lanzar Vibe 430 4x100w ECHTE RMS).
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

denk dat je versterkertje het gewoon niet trekt
maar ff vraagje hoe zitten de pioneers bevestigd en waar in?
-----------------
ik ben niet gek,ik ben een VLIEGTUIG
[ This message was edited by: Sven 5 Alpine Turbo on 2002-04-06 18:03 ]
Anonymous

Spreekspoelen van de speakers misschien slecht ?? Schiet die versterker meteen in de beveiliging he :smile: Toch eens speakers beide los proberen en kanalen even omwisselen :smile:
Riël
Über-Spammer

need a bigger battery
cliomaniac

ook ff opletten wanneer je meerdere versterkers aansluit een massa gebruiken anders ruis
Anonymous

heb je wel een elko tussen je versterker en accu hangen? een accu is niet echt gemaakt om flinke powerpulsen te geven bij grote vermogenspieken van je versterker. Zo'n elko werkt eigenlijk als een batterij en kan zeer snel veel power leveren en het spaart je accu en dynamo....en je geluid klinkt ook een stuk strakker en zuiverder. heeft me 300 piek gekost, en is zeer de moeite waard!!

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/Co ... OPLEVEL]=1" TARGET="_blank">www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.p ... EVEL]=1</A><!-- BBCode End -->

[ This message was edited by: haaahahaha on 2002-04-11 22:04 ]
Plaats reactie