Ik heb in mij GT een openlucht filter van Green Air.
Nu wil ik dat ding wel 's reinigen maar tot op heden is er geen enkele zaak die schoonmaaksetjes leveren voor Green Air.
K&N wordt daarentegen beter geleverd (alhoewel dat ook vaak besteld moet worden).
Kan je met een scoonmaakset van K&N een filter van Green Air schoonmaken??? Ik heb nl. wel 's gehoord dat dat dus niet gaat, maar in de winkel beweren ze (natuurlijk) anders.
En weet iemand (misschien een van de haagse gasten) wie het wel leverd??
-
<a href="mailto:info@cartrend.nl" target="_new">info@cartrend.nl</a> of <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.cartrend.nl" TARGET="_blank">www.cartrend.nl</A><!-- BBCode End --> Die heeft mij Green "Twister" geleverd ... die kan het je vast leveren voor goede prijzen.
Verder kun je gewoon zelfde schoonmaaksetje gebruiken hoor! Heb mijn greenfilter met kingdragon zooi ingevet, omdat ik dat van green ff niet had! Kijk katoen is katoen en dat schoonmaakspul is ook allemaal hetzelfde! voor het invetten maakt het ook geen bal uit, want olie is olie! Alleen de kleur is anders! maar daar rijdt je auto niet minder om!
-
- Über-Spammer
Ask artuur> goof..
die heeft dat wel eens vaker gedaan...
die heeft dat wel eens vaker gedaan...

gewoon heel simpel een badje met andy maken, daarin lekker laten weken en daarna lichtjes inspuiten met wd-40. kind kan de was doen.
Immer wieder die verdammte Holländer