he he he he ik heb die discriminerende berichten niet gepost. iemand moet mijn wachtwoord hebben of mijn broertje is het geweest die na mij is gaan internetten. Sorry voor het ongemak en ik zal uitzoeken hoe dit is gekomen
johan
heeft iemand nog tips voor de rit, dan bedoel ik dingen die ik na moet kijken voor vertrek, dingen die ik mee moet nemen aan sleutelwaar en andere dingen, ik neem denk ik sowieso een paar liter koelvloeistof mee, en olie, kijk mijn banden na. Nog iemand andere tips ????
dus......zodoende
-
No harm, no faul, toch?On 2002-04-02 19:50, Johan de clio man
wrote:
he he he he ik heb die discriminerende berichten niet gepost. iemand moet mijn wachtwoord hebben of mijn broertje is het geweest die na mij is gaan internetten. Sorry voor het ongemak en ik zal uitzoeken hoe dit is gekomen
johan

Ik weet natuurlijk niet hoe oud je auto is, maar gungum is altijd wel handig. Verders neem ik altijd een heel arsenaal aan gereedschap mee (GT turboOn 2002-04-02 20:23, My_Key
wrote:
heeft iemand nog tips voor de rit, dan bedoel ik dingen die ik na moet kijken voor vertrek, dingen die ik mee moet nemen aan sleutelwaar en andere dingen, ik neem denk ik sowieso een paar liter koelvloeistof mee, en olie, kijk mijn banden na. Nog iemand andere tips ????
mijn auto komt uit 1991, ik wil natuurlijk niet teveel meenemen (kan moeilijk een reserve motor meenemen
) , maar wel genoeg zodat ik sommige problemen toch op kan lossen. dingen als olie enz. lijken mij dan best handig, dynamo past er misschien ook nog wel bij
)

dus......zodoende
ibiza is helemaal top, als je een dikke portemonnee hebt ja. en het vooroordeel van homo-eiland schijnt ook alweer achterhaald te zijn.
Immer wieder die verdammte Holländer
-
Keb prijzen van Ibiza gehoord (weet niet of het waar is )
40 entree voor een discotheek.... watertje 5 ... ga zo maar door
40 entree voor een discotheek.... watertje 5 ... ga zo maar door
true...
Immer wieder die verdammte Holländer
Paul, ik denk dat je bij <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.kampeercentrumdejong.nl" TARGET="_blank">De Jong in Hillegom</A><!-- BBCode End --> wel even kunt kijken. Is redelijk groot en niet eens zo ver bij jou uit de buurt denk ik.On 2002-04-02 17:31, Ploegah
wrote:
Weten de kampeer bikkels dan ook toevallig waar ik een nieuwe tent kan scoren ?
-----------------
Renault; Créateur D'Automobiles
[ This message was edited by: Rudo on 2002-04-03 01:39 ]
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Die berichten zijn door iemand uit mijn klas gepost. Die stiekem een keer mee over mijn schouder keer terwijl ik mijn password intypte!! Mijn wachtwoord was toen niet zo moeilijk meer te raden. maar ik heb mijn wachtwoord veranderd naar een moeilijker wachtwoord.On 2002-04-02 20:26, JBL-GT-Turbo
wrote:No harm, no faul, toch?On 2002-04-02 19:50, Johan de clio man
wrote:
johanmaar top dat je je excuses aanbied, ookal is het je schuld niet.. TOPPIE HOOR!
-
ehm, wat is gungum??Ik weet natuurlijk niet hoe oud je auto is, maar gungum is altijd wel handig.
best voor je vertrekt toch je radiator vervangen alsook je thermostaat ben je zeker hé ginds in panne vallen kost je 10X meer want je zegt bij het hard blazen temparatuur flink omhoog klinkt op verstropte radiator
On 2002-04-02 18:32, koetsie
wrote:
ga al een paar jaar naar lasalle.
is in de buurt van anduze in zuidfrankrijk.
best leuk daar en als je wat later in het seizoen gaat (september) dan is er ook een rally (franskampioenschappen)
daarvoor moet je het echt zelf doen
is ongeveer 1200 km rijden en dat doen we meestal in een keer. Dit jaar denk ik voor het eerst met r5gtt maar kan nu al merken dat als ik een beetje aan het blazen ben in NL dan gaat temp aardig hard omhoog.
misschien iemand die hier ervaring mee heeft en wat is aan te raden in frankrijk (termostaat er uit is dat niet heel erg overdreven)
Hmmm, misschien heb ik het verkeerd geschreven, maar het is die bende waarmee je (tijdelijk) je uitlaat mee kunt repareren. Het is van die kleefpasta waarmee mijn oma haar gebit mee vast zet (sorry omaOn 2002-04-03 19:38, Frank_16v
wrote:ehm, wat is gungum??Ik weet natuurlijk niet hoe oud je auto is, maar gungum is altijd wel handig.
Je hebt ook een grotere verpakking en dan zit er als bonus een soort conserveblikje bij, kun je die eerst om je uitlaat leggen voordat de pasta er omheen gaat. Dit alles zit in een oranje verpakking geloof ik.
Radiator vervangen????!!!!On 2002-04-03 19:42, gille 21TURBO
wrote:best voor je vertrekt toch je radiator vervangen alsook je thermostaat ben je zeker hé ginds in panne vallen kost je 10X meer want je zegt bij het hard blazen temparatuur flink omhoog klinkt op verstropte radiator
Ben jij gek, dan sta je er minimaal één keer per jaar een nieuwe op te schroeven!!!
Nee hoor, allemaal nergens voor nodig. Ikzelf heb in Frankrijk (diverse malen waaronder Pyreneëen en Alpen) en in Zwitserland en Italië (ook Alpen + een keer naar Rome met 30+ temperaturen) nooit problemen gehad.
Het enige wat ik een keer heb gehad was dat ik in de Pyreneëen zo hard een bergpas ben opgereden dat toen ik boven was de carburateurkoeler niet meer kon voorkomen dat er luchtbellen in de benzineleidingen kwamen

Maar dat heb je dus zelf in de hand.
Een maat van mij is 2 jaar geleden met zijn GT naar Turkije(!) gereden, via Italië, daar de boot naar Griekenland en toen dus door naar Turkije.
Daar temperaturen van dik in de 40 graden, maar geen centje pijn! Terwijl de druk van die turbo op 1 bar staat. Verder geen extra koeling gegenereert of zo.
-
- Contacteer:
als het goed is is het goed
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Contacteer:
ik weet nog niet of ik ga
gaat geld zat in die 5
gaat geld zat in die 5
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
moeten jullie weten kap er maar veel zuur in we zullen zien voor hoelang en ne radiator is nu toch vandaag de dag de kost nie meer he maar bij een nieuwe elke zes maanden koelvloeistof vernieuwen he heb je nooit problemen en ook geen bruine smurrie meer
[/quote]
Radiator vervangen????!!!!
Ben jij gek, dan sta je er minimaal één keer per jaar een nieuwe op te schroeven!!!
Nee hoor, allemaal nergens voor nodig. Ikzelf heb in Frankrijk (diverse malen waaronder Pyreneëen en Alpen) en in Zwitserland en Italië (ook Alpen + een keer naar Rome met 30+ temperaturen) nooit problemen gehad.
Het enige wat ik een keer heb gehad was dat ik in de Pyreneëen zo hard een bergpas ben opgereden dat toen ik boven was de carburateurkoeler niet meer kon voorkomen dat er luchtbellen in de benzineleidingen kwamen
En ik kan je vertellen dat dat niet prettig rijdt!
Een maat van mij is 2 jaar geleden met zijn GT naar Turkije(!) gereden, via Italië, daar de boot naar Griekenland en toen dus door naar Turkije.
Daar temperaturen van dik in de 40 graden, maar geen centje pijn! Terwijl de druk van die turbo op 1 bar staat. Verder geen extra koeling gegenereert of zo.
[/quote]
dat was zeker wel leuk in die bergen van griekenland rijden, ze hebben daar geen bescherming niks langs de wegen, als je effe niet oplet vlieg je zo het ravijn in, ten tweede heb je zeer veel pech als er een vrachtwagen voor je rijdt want er is haast geen enkel recht stuk in die bergen waar je effe snel kan rijden..
neem volgende keer de boot vanuit italie direkt door naar Turkije
tenzij je van bergen houdt natuurlijk 
[ This message was edited by: Clio16Vrm on 2002-04-03 23:50 ]
Radiator vervangen????!!!!

[/quote]
dat was zeker wel leuk in die bergen van griekenland rijden, ze hebben daar geen bescherming niks langs de wegen, als je effe niet oplet vlieg je zo het ravijn in, ten tweede heb je zeer veel pech als er een vrachtwagen voor je rijdt want er is haast geen enkel recht stuk in die bergen waar je effe snel kan rijden..

[ This message was edited by: Clio16Vrm on 2002-04-03 23:50 ]
-
Rudo lekt je auto nog steeds koelvloeistof?? Of heb je het AL
gemaakt
?