Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Michel S.
Contacteer:

Ja hoor. Gisteren was het dan zo ver. Een boete gekregen van zo een hond.
Was effe bij mijn oom. En iedereen zet zijn auto daar langs de kant. Ik kan hem eigenlijk niet op de oprit zetten omdat dan zijn vrouw begint te zeiken, en omdat het stoepje te hoog is. Moet er dus echt subtiel gaan ophengsten. Maar omdat we altijd haast hebben, zetten we hem gewoon op de straat.

Ik kom naar buiten en rij weg. Bij de volgende bocht zie ik een papier onder mijn ruitenwisser. Ja hoor zo een geel briefje van zo een droplollie.
Niet de parkeerwachter, maar gewoon politie in een bus/auto dus. Dat ze wat anders gaan doen. Echte misdaad oplossen. Want het ergste is dat het proces 2 minuten nadat ik binnen was uitgeschreven was.
Kan ik me best kwaad om maken.

[gniffel gniffel gniffel mode]

De ukkel is vergeten het adres erop te schrijven. Dus zodra ik het proces binnen heb, schrijf ik een brief terug van, tja, kan mij niet herinneren dat ik mijn auto op adres: nul, noppes nada heb geparkeerd. De onbekende straat heeft namelijk ook geen verkeersregels. Met andere woorden, ik betaal geen RUK.

[/gniffel gniffel gniffel mode]

Beetje geluk bi jeen ongeluk dan :wink:

Mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
jeroen.k

Populair tegenwoordig die parkeerboetes!
:lol:

oplossing gewoon in een kleine stad wonen (Harderwijk) daar mag je op veel plekken gewoon parkeren, betaal je niet 8terlijk veel en als je een keer geen kaartje koopt heb je vaak ook geluk! :grin:
Jeffrey E.

Heb je toch mooi mzzl he, maar ze hebben dan bijna achter je gereden.
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

tja....

T zijn gewoon fokking satekroketten!!!!!
Met hun mayo-bekken!!

Volgende keer steek ik die bon op een plek waar de zon nie veel schijnt!!!

:lol:

eerder.
Plaats reactie