Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Anonymous

Wij zijn Willem en Iris.Trotse eigenaren van een GTT Blue Sport uit '88.Ziet er nog prima uit,rijdt alleen (nog)wat minder.Bezig met het verbeteren van de auto.Hebben nu een free flowing intercooler en een cup versie turbo circuit.Op de verlanglijst staan nog een dump valve, bleed valve en een een vette Devil pijp (En natuurlijk een bezoekje aan GT Tuning in Engeland :smile: )
Hebben hem een jaar geleden gekocht omdat we heimwee hadden naar onze oude witte GTT uit '86 die we zo'n 5 jaar geleden verkocht hebben (stom,stom,stom...)Wonen in het oosten van het land maar komen uit de Randstad.
Dirk (CRX)

graag dit even knippen en plakken in het onderwerp "wie is wie" kun je vinden in topic lijst Nl.chat (ben te lui om een link te maken)
Marijn

en als je dat gedaan hebt, deze deleten
Anonymous

Of je kunt deze newbies ook even netjes welkom heten.... :sad:

Van harte welkom op RTC! :smile:

Gr, Peter
Dirk (CRX)

Ik heb hem al keurig welkom gewenst in ons midden bij zijn eerste post, over de ontsteking :lol: meneer die mij geheel onterrecht om mijn vingers tikt.

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 83&forum=6" TARGET="_blank">www.renault-tuning.com/viewtopic.php?to ... forum=6</A><!-- BBCode End -->

het reeds bestaande topic, wie is wie.

alvast bedankt.

vr.gr.

Dirk IJntema © 2002
Moderator

Ja, mee eens..

(ploegah)
Gesloten