Wie heeft er een idee of schema, om 't signaal van een thermokoppeltje in te lezen met een normale 0-5 volt A/D convertor?
keb al heel wat I-net afgezocht, maar nix gevonden. Wie weet er wat zinnigs?
Zal eens in de boeken duiken. Heb het ooit eens gehad op school.
Zal zometeen eens kijken.
Eerst de compjoeter voor de garage in orde maken. Is een oude bak met 166MMX proc en 3.2 Gig scsi schijffie erin. Lekker MP3 machine in de garage.
mzzl
Zal zometeen eens kijken.
Eerst de compjoeter voor de garage in orde maken. Is een oude bak met 166MMX proc en 3.2 Gig scsi schijffie erin. Lekker MP3 machine in de garage.
mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
- Contacteer:
hmm moeilijk
denk dat je bij robert moet zijn die weet het wel
denk dat je bij robert moet zijn die weet het wel
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
AD-convertors, bah dat is digitale techniek 
Ik heb er nog wel wat boeken van liggen, als je ff zegt wat je precies wilt weten dan kan ik het ff opzoeken.
edit: wil je een schema van een AD converter?
-----------------
E-volve.....
[ This message was edited by: Stevie on 2002-04-06 17:31 ]

Ik heb er nog wel wat boeken van liggen, als je ff zegt wat je precies wilt weten dan kan ik het ff opzoeken.
-----------------
E-volve.....
nee, vanaf de D snap ik 't wel. Ook de A/D convertor gaat wel lukken (zit gewoon in een micro'tje ). Maar wat schakelingetje ik er tussen moet hangen, en 't verband tussen meetwaarde en temperatuur, dat zou ik graag willen weten.On 2002-04-06 17:28, Stevie wrote:
AD-convertors, bah dat is digitale techniek
-----------------
E-volve.....
rev it like a rental