he trabi op je taal letten of moet ik zeggen cliomaniac fucking mietje
-
Geen reactie op mijn verhaal? wat nu, too harsh for ya..On 2002-04-03 00:50, Trabi
wrote:
meno van menopauze of niet menno
Trouwens.. SEE YA, WOULDNT WANNA BE YA..
P.S. Ik hoop voor je dat je een dynamisch IPadres hebt.. anders ben je nu slachtoffer van meedere hackers!
Aan: JBL-GT-Turbo
Van: iemand die wél een iq van boven zijn koelwatertemperatuur bij koudestart heeft.
Hou op met die shit, doe wat nuttigs met je geld, of ga zielig hangen bij het gemeentehuis van het eerste de beste klein schijtdorp.
p.s. ik zou hier niet op reageren want ik ben nog veel zieliger dan jij, ik probeer alleen maar te stoken
Van: iemand die wél een iq van boven zijn koelwatertemperatuur bij koudestart heeft.
Hou op met die shit, doe wat nuttigs met je geld, of ga zielig hangen bij het gemeentehuis van het eerste de beste klein schijtdorp.
p.s. ik zou hier niet op reageren want ik ben nog veel zieliger dan jij, ik probeer alleen maar te stoken
hoe weet jij dat ik er ook boodschappen mee doe???On 2002-04-03 00:39, Trabi
wrote:
he mensen, ook Ray: koop eens een normale auto, niet zo'n zielgige boodschappenkar 8 klepper met 1.4. Koop dan gelijk een Trabant.

Immer wieder die verdammte Holländer
je meeeeeeeent het!!On 2002-04-03 00:55, Trabi
wrote:
-
Doe wat nuttigs met mijn geld, kijk, daar zeg je het al, ik verdien mijn geld, jij daarintegen zult wel een steuntrekker zijn waar ik weer belasting voor moet afdragen.. geen respect.. maar gezien het feit jij snapt dat er bij gemeentehuizen wordt rondgehangen woon jij ergens in een pokkedorp, mafkees!On 2002-04-03 00:55, Trabi
wrote:
Aan: JBL-GT-Turbo
-
131.155.240.221On 2002-04-03 00:56, Menno
wrote:doe maar ff posten.On 2002-04-03 00:52, Chris
wrote:
Grappig Trabi en Cliomaniac hebben dezelfde IP.![]()
whoops, did i do that?
trabi go home joh en speel nog wat met je achterlijke bak of ga je wijffie met haar dikke kont wat neuken maar val ons nie lastig met je puberteitsverhaaltjes
-
weer een ander ip adres en ik zoek my fat assbitches tenmiste niet op internet
neen in de aldi zeker of bij de mietjesbar weet je tenminste dat je van bil gaat he vrouw of man
zeg cliomaniac een vraagje moet je vrouw zich nog verkopen voor je auto te kunnen onderhouden
-
trabi=cliomaniac cliomaniac zit in frankrijk en is nu zeer genaaid haha
-
p.s. jongens weer een uur irritatie verder nu weer effe oer de uitlatdemper ik ehh..
ikga defunatulie oor de regenpijp
ikga defunatulie oor de regenpijp
zeg fijne vent, ik weet niet wat je wil bereiken met deze acties, maar misschien is het beter als je gewoon of normaal doet of stopt.
geduld raakt ook wel eens op weet je.
geduld raakt ook wel eens op weet je.
tja loser
-
yes meer dan 100 posts ik ben een runnerup
-
ik ben eenrunnerup yes
heb je de regenpijp van je oude moedertje weer gepikt en onder je shitbak gehangen
-
- Contacteer:
Pas uit jullie hoor. geen ruzie maken.
Ik anders mijn mamma roepen en jullie allemaal billekoek krijgen. Dus ophouden.

Ik anders mijn mamma roepen en jullie allemaal billekoek krijgen. Dus ophouden.

een runnerup nee joh een runner down met je kl....;; van deze topic en liefst van de hele site
-
Toch jammer dat er geen e-mail adres bij staat, heb nog een leuk e-mail bommetje
-
- Contacteer:
Hey Trabi,Trabi schreef:Aan: JBL-GT-Turbo
doe jij maar effe naar FNB komen... dan zal ik je effe aan stront schoppen!!!!!
Niet fucken met Dirk of Ray!!!!!!
-
- Contacteer:
Als je voor mij een IP adres hebt plus exacte tijd dat het in gebruik is dan kan ik hem tracen als het via een van de grote (en sommige andere) providers is gegaan..Jeffrey E. schreef:Toch jammer dat er geen e-mail adres bij staat, heb nog een leuk e-mail bommetje
Kost me wel wat moeite en telefoontjes. Dus laat effe weten als het echt nodig is.
-
- Contacteer:
Als je zelf je kat leeg haalt dan krijg je een heel hol geluid. Dus een katvervanger kopen is qua geluid toch wel iets om serieus te overwegen.My_Key schreef:ik geloof zelfs dat als je heel je cat leegstrekt en alleen het omhulsel erom laat zitten ze ja dan zeker niks kunnen maken ( hij is dan optisch aanwezig ), maar ik heb dit ook maar gehoord
En het is niet eens zo duur...
-
- Contacteer:
hehhe...RaSiT schreef:die trabi gozer is van 2 maanden geleden, maak je niet druk man
okidokie...
IK maak me overigens niet zo snel druk over dit soort dingen.. vind het alleen lach wekkend. Maar daaren tegen moet je natuurlijk wel weer klaar staan voor mede rtc-ers

gewoon ff adres opvragen bij isp, als je dat kan... en dan meppeRickGT TURBO schreef:hehhe...RaSiT schreef:die trabi gozer is van 2 maanden geleden, maak je niet druk man
okidokie...
IK maak me overigens niet zo snel druk over dit soort dingen.. vind het alleen lach wekkend. Maar daaren tegen moet je natuurlijk wel weer klaar staan voor mede rtc-ers

Don't walk the grass... smoke it
-
- Contacteer:
Het hangt er echt helemaal van af. Ik zou een openlucht filter al snel adviseren... geeft toch echt wel een andere geluid.oxje schreef:En wat nou als ik gewoon een heel lage brom wil?