Zoals het naampie al aangeeft ben ik op zoek naar iemand die weet wat sleutelen is.
( en dus niet net als ik dingen loshaalt, ze bekijkt en weer terug zet. )
Wil m'n 5GTT motorisch na ( laten ) kijken, specifiek de bedrading onder de kap.
Zijn er mensen die dit willen/kunnen ( evt. tegen vergoeding. )
Eten en drinken inbegrepen. ( Ja Marius, als jij komt zorg ik voor pizza, en evt. een slaapplaats )
ik denk dat bijna niemand tijd heeft. Ik tenminste nu niet. Als ik tijd had en ik woonde in de buurt, dan zou ik je wel effe willen helpen, maar heb geen tijd.
Misschien dat straks iemand online is die je wel wil helpen. We zijn niet allemaal de hele dag online namelijk.
succes
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Maar ik had van het weekend veel zin om te sleutelen, en dan sta je boven dat blok en dan weet je het echt niet meer.....
Heb wel geprobeerd om m'n ontsteking te verplaatsen maar de kabels waren iets te kort.
Toen kwam ik er ook achter dat de bedrading een beetje raar liep, maar ja ik weet niet wat normaal is ????
Vervolgens dacht ik dat het net wel vol enthausiastelingen zat die mij wel wilden helpen.
Maar ja dit blijft Nederland, dus ik zet er wel wat tegenover ( vandaar de vergoeding )
Ik kom trouwens uit Heinenoord, ligt iets onder Rotterdam.
Nou ik hoop dat als er wat meer mensen wakker zijn ik een positieve reactie krijg.
Tino en Michel bedankt iig voor jullie reactie, en ploegah, ja ik snap dat jij er ook niet uitkwam, anders zat het nu niet meer zo. ( no hard feelings hoor )
Dit wilde ik vanavond of morgen even gaan doen. Hoe heb jij de draden verlengt? Gewoon met kroonsteentjes werken? Lijkt me niet zo goed voor de ontsteking. Hoe los ik dat het beste op?
On 2002-04-02 10:54, Eric H
wrote:
Heb wel geprobeerd om m'n ontsteking te verplaatsen maar de kabels waren iets te kort.
Toen kwam ik er ook achter dat de bedrading een beetje raar liep, maar ja ik weet niet wat normaal is ????
Vervolgens dacht ik dat het net wel vol enthausiastelingen zat die mij wel wilden helpen.
Maar ja dit blijft Nederland, dus ik zet er wel wat tegenover ( vandaar de vergoeding )
Ik kom trouwens uit Heinenoord, ligt iets onder Rotterdam.
Nou ik hoop dat als er wat meer mensen wakker zijn ik een positieve reactie krijg.
Tino en Michel bedankt iig voor jullie reactie, en ploegah, ja ik snap dat jij er ook niet uitkwam, anders zat het nu niet meer zo. ( no hard feelings hoor )
zoals ik bij stevie heb gezien zal je een extra gat moeten boren en die dan opruimen tot een tot een cm of 1.5 a 2 doorsnee
voor de rest NOOIT maar dan ook NOOIT met kroonstaantjes in je auto aan de gang
zeker niet onder je motor kap
gewoon ff de draden verlengen door je een halve cm van de stakker afknippen en een nieuwe draad op lengte er tussen solderen
ik zelf werk met krimpkous om een watervaste afsluiting te krijgen
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Ik weet zeker dat er hier een hoop mensen zijn die geen geld vragen voor het hobbyen aan andere Reno.
Maar net als ik hebben de meeste die zelf kunnen sleutelen al genoeg aan hun eigen auto en/of er een project bij.
Eten en drinken inbegrepen. ( Ja Marius, als jij komt zorg ik voor pizza, en evt. een slaapplaats )
Ook cola?
Op zich ben ik niet echt goed in elecktrische dingen.
Maar ik wil je best een keer helpen hoor daar niet van, zit alleen altijd beetje krap in de tijd.
Ik wil ook best helpen maar ik heb nu ff een spoedgeval tussendoor. Als het spoedgevalletje voorbij is dan heb ik nog een gtt die opgebouwd moet worden. Dus helaas kan ik je ook niet helpen hoewel ik graag geholpen had.
There will be plenty of time to rest when your dead
Hey hallo, ik was toen ook een keertje met MArius en Yu-san bij ej ff naar de GTT kijken. Maargoed dat doet er verder niet toe.
Als je je Onsteking naar de 'coole' kant wil verplaatsen moet je inderdaad een langere bobine-kabel kopen, 80 cm of 1 meter geloof ik (voor jou eitje toch?). Verder moet je de toerenteller-opnemer-kabel verlengen. Dat heb ik gedaan door de kabel door te knippen en er een stuk tussen te zetten. Je kan het beste siliconen snoer nemen omdat dat hittebestendig is. De uiteinden vertinnen (soldeertin) en dan aan elkaar klemmen met een kabelschoentje, GOUDEERLIJK, NIX mis mee! Ik heb gaten in het schutbord geboord en die met een trekpont vergroot naar 22mm (de connectors moeten erdoor kunnen). Daarin hebik toen voor xtra netjes een rubberen ringetje gekit. Harstikke mooi geworden.
Ik heb overigens een originele ontstekingsunit-steun voor een Ph.2 gebruikt.
Zelf zou ik het liefst ook kunnen knutselen aan m'n wagen maar helaas te weinig kennis en te weinig echte gebreken (afkloppen!)
Nu ik zo lees dat jullie zelf allerlei 'projectjes' hebben vroeg ik mij niet af of het niet mogelijk is om zo af en toe mee te kijken over jullie schouders bij verschillende reparaties etc. en het op deze manier wat meer te leren.
Daarom graag mensen gezocht uit het Noorden, liefst met een clio (16v/williams), die zelf sleutelen en wel wat gezelschap en 'lichte' hulp kunnen gebruiken.....voor een goed doel.
Overweldigend, dat is het enige woord voor de reacties die ik heb gekregen.
Ging gisterenmiddag weg om 16:00 uur en niet meer op de site kunnen kijken, kijk ik vanochtend, allemaal reacties.
Voor mij wederom een bevestiging van het feit dat hier voor het merendeel aardig(e) ( gekke ) mensen vertoeven.
Tino : ik zie je vanavond ( de pizza wordt voor gezorgd, en ik heb nog een aardigheidje voor je )
Alle overige mensen bedankt, en mochten jullie ooit in de buurt van Heinenoord komen, dan staat de deur voor jullie open.
Heb zowieso wel ruimte om een meeting te organiseren. ( zo'n 5000 M2 aan tuin en een ruime schuur, ik moet alleen m'n ouders ff lief aankijken. )