Zeg zit ik net door de nieuwe Reload te bladeren.. staat daar een artikel in over illegale races.
ik bekijk de foto's en zie ergens een fotootje van een Achterbergblok en een rode motorkap.. Is dat niet et blok van robert bedenk ik me... oh ja ook leuk de link naar http://www.renault-tuning.nl
-
Prachtig weer .... komt rtc.nl weer leuk in "goed" daglicht te staan. Da's wel jammer. Dat is de 2e keer al.
-----------------
<font color="blue" font size=2 font=LUCIDA SANS, Helvetica><b>Nick, the TWINGOMANIAC</b></font>
[ This message was edited by: Nick on 2002-04-02 21:46 ]
-----------------
<font color="blue" font size=2 font=LUCIDA SANS, Helvetica><b>Nick, the TWINGOMANIAC</b></font>
[ This message was edited by: Nick on 2002-04-02 21:46 ]
als je dan toch aan het scannen en aan het mailen bent doe hem ook even naar mij!!
kan ik m ook online zetten als daar interesse voor is. of tino moet dat persé willen doen

kan ik m ook online zetten als daar interesse voor is. of tino moet dat persé willen doen
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
mzz ze mogen toch niet zomaar een link erin plaatsen van de club??
schending van de clubrechten!.
post anders ff photo online.
schending van de clubrechten!.
post anders ff photo online.
-
Is het blok van Robert vB inderdaad! Die reporters zijn ooit eens bij de FNB langs geweest. Gezellig mee staan kletsen (uiteraard wilde ze illegale races zien, maar helaas voor ze). Zijn toen verschillende foto's gemaakt. Lache dat ze uiteindelijk ook in het blad terrecht zijn gekomen! - post het artikel hier ook ajb (foto's + tekst dus)
mijn scanner is stuk...
maar ik zal et op me werk even inscannen
en ik mail et wel even naar iemand die et dan via een link op et net kan droppen..
snap ik niet oveel van
maar ik zal et op me werk even inscannen
en ik mail et wel even naar iemand die et dan via een link op et net kan droppen..
snap ik niet oveel van
-
- Über-Spammer
stuur maar op...

ik lust ook wel een stukje.... 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
eetbaar papier ray?
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break