Na grote beurt vond ik al dat mijn GT bij stationair weinig toeren draaide. Vandaag naar Eindhoven geweest. Kom ik de snelweg af slaat de motor af. En dat gebeurt nu elke keer als ik ga stoppen. Stationair wil hij niet meer draaien. Ook hoor ik nu ploffen in mijn uitlaat als ik terugschakel. Watkan het zijn?
-
Co2 sproeier eruit.
gr Tom
gr Tom
Vanmorgen naar de garage geweest. Bleek dat de co schroef er inderdaad uit lag. Gelukkig maar........
Gebeurd nogal vaak bij de GTT vindt ik. Zelf is het me al 3 keer gebeurd. Heb hem nu vol geduwd met loctite. DIe komt er niet meer uitOn 2002-04-02 09:19, TURBODJ
wrote:
Vanmorgen naar de garage geweest. Bleek dat de co schroef er inderdaad uit lag. Gelukkig maar........

mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
Ik heb nu ook zo'n roffeltje, sinds gisteren, daarvoor had ik, met mijn stomme kop de motor schoongespoten met zo'n hogedrukreiniger bij een wasserette met van die ontvetter.. Daarna wou hij totaal niet meer starten.. aangesleept, nu loopt hij weer prima, MAAR wel een roffeltje, maar stationair geen probleem.. lekker rustig.
-
- Contacteer:
Als je hem afspuit altijd laten lopen de motor....