Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Arjen

Ik ben net bij de paasshow van de Renault-dealer geweest en kreeg daar een gratis Renault T-shirt. Wel een heel simpel ding, maar toch leuk meegenomen. Het schijnt een landelijke aktie te wezen, zolang de voorraad strekt. Dus moet je er snel bijwezen.
Tim B.

Tof!!

Alleen ik zou hier niet eens bij de lokale dealer binnenstappen al kreeg ik er 5 t-shirts en geld op toe...:grin:

Slechte ervaringen......
Dirk (CRX)

Naar de dealer.. tja, voor een T-shirt :lol: ze hebben bij mijn dealer weinig leuke auto's staan.. Misschien toch maar effe langs de echte dealer in Leeuwarden, die in Franeker is bagger!
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

hahaha
bij mijn dealer stond een 5 turbo 2
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Arjen

Het blijft toch een leuke dag! Ze hadden het net op de radio al over de zomermeter. Die is gisternacht ook in gegaan. Er zijn al speciale rekenmachines die de wintermeter omrekenen naar de zomermeter. Handig!
[ This message was edited by: Arjen on 2002-04-01 15:17 ]
Anonymous

Arie, jij ziet ze vliegen zeker?? Nog nawerking van het weekend :grin: ???
Arjen

Valt wel mee hoor! Toch ben ik wel benieuwd of er nog mensen op de eerste van deze maand naar de dealer zijn gegaan voor een T-shirt.
Toine

On 2002-04-01 16:26, Arjen
wrote:
Valt wel mee hoor! Toch ben ik wel benieuwd of er nog mensen op de eerste van deze maand naar de dealer zijn gegaan voor een T-shirt.
Ben net in Groningen bij de dealer geweest; "T-shirt? Ja die hebben we wel te koop en verder weet ik nergens van. Kun je beter door de week komen als het magazijn open is"
Nou heb ik het maar aan 1 persoon gevraagd vanwege haast voor een rondritje in een Morgan bij de Jaguar. Maakte alles weer goed. Nog steeds geen T-shirt dus
Toine

On 2002-04-01 11:24, Tim B.
wrote:
Tof!!

Alleen ik zou hier niet eens bij de lokale dealer binnenstappen al kreeg ik er 5 t-shirts en geld op toe...:grin:

Slechte ervaringen......
He Tim, dan bedoel je de Groot op industrieterein??
Arjen

Sorry, jammer dat ze dat shirt niet hadden. Maar wat voor dag is het vandaag.............
Paskie

Ja goeie man ,ik had al t vermoeden dat je de boel in de maling aan t nemen was!!!
Toch maar ff wezen kijken bij de reno dealert ...... ik zei t tegen een verkoper en die zei dat zij een andere actie hadden....... een heeeeeeele mooie RUGZAK!!!!! en op de koop toe een "design" zaklamp (zeker voor t geval dat ik met pech langs de kant vqan de weg sta in t donker!!)

grtz Passkey
Tim B.

He Tim, dan bedoel je de Groot op industrieterein??
Nee die in Delfzijl/Appingedam....
gille
Contacteer:

Zomermeter wintermeter je bedoelt toch zomeruur en winteruur zeker
Plaats reactie