Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Bart V
Berichten: 6424
Lid geworden op: wo 18 apr 2001 0:00
Locatie: Graz

Waar zit die druksensor bij een GTT???? Is dit een combinatie van een druk en peilsensor of heb je hier 2 aparte sensoren voor?? Ik heb een 19 met 16V klokkenwinkel waar een drukmeter op zit, alleen het peilgedeelte werkt, wil ook graag me oliedruk meter aansluiten.

Mazzel
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

't zijn aparte sensoren.

Die 2 bar oliedruk die genoemd wordt is wel erg arbitrair, maar 't principe van lagere druk stationair = warme olie is inderdaad wel erg bruikbaar
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

't zijn aparte sensoren.

Die 2 bar oliedruk die genoemd wordt is wel erg arbitrair, maar 't principe van lagere druk stationair = warme olie is inderdaad wel erg bruikbaar
Goof
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 19 mar 2001 0:00
Locatie: Den Haag

On 2002-01-15 20:59, mathijs
wrote:

in de stad trek ik hem wel eens open , maar daar redt je geen 160 kmh.
ech wel :grin::grin:
Anonymous

Auto is gemaakt :smile: Het bleek een defecte termostaat geweest te zijn. (dat viel gelukkig nog onder garantie) Koppakking was in orde.

Groeten,

Dennis :smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22029
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Gelukkig maar Dennis..:smile:
robert
Berichten: 2997
Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
Locatie: zuid-holland *doe mee met RTC*

maaarrrrr

waarom komt bij een defecte thermostaat dan witte rook uit de uitlaat????????


of kwam het niet uit de uitlaat, maar uit het overdrukventiel van het koelwater?
turboman
Berichten: 1413
Lid geworden op: zo 29 jul 2001 0:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

On 2002-01-15 21:02, Rudo
wrote:
On 2002-01-15 20:59, mathijs
wrote:
nee, echt niet.
mijn snelste dat ik heb gereden op de snelweg is 140, zoals ik al zei mij is verteld dat dat beter is.
in de stad trek ik hem wel eens open , maar daar redt je geen 160 kmh.
Met m'n 1.7 GT-S wel zeker meer dan 30 minuten continue 160 gereden, en een stukkie 190...


Als je GT in een normale technische staat is (dus dat alles naar behoren werkt) moet het geen enkel probleem zijn om 160 voor een langere tijd als kruissnelheid aan te houden, op de Autobahn of zo. Wat anders wordt het als je langere tijd topsnelheid gaat rijden! :grin:
TimTurbo
Berichten: 244
Lid geworden op: za 19 jan 2002 0:00
Locatie: Steenbergen

On 2002-01-17 22:22, robert
wrote:
maaarrrrr

waarom komt bij een defecte thermostaat dan witte rook uit de uitlaat????????


of kwam het niet uit de uitlaat, maar uit het overdrukventiel van het koelwater?
Ik heb ook witte rook uit de uitlaat. Maar er kwam ook rook onder motorkap vandaan? Dacht zelf dat het koppakking was. Maar deze heb ik een jaar geleden al een keer vervangen. Heb ook een stuk hard gereden (160-190). Er zat ook allemaal koelvloeistof in de omgeving van het koelwaterreservoir? Zou het bij mij ook een defecte thermostaat kunnen zijn? Heb namelijk niet zo heel veel zin (en vooral geen tijd) om m'n koppakking nog ene keer te vervangen.
TimTurbo
Berichten: 244
Lid geworden op: za 19 jan 2002 0:00
Locatie: Steenbergen

Iemand ervaring mee of tips voor mij???
Arjen
Berichten: 4102
Lid geworden op: di 30 jan 2001 0:00
Locatie: Tremelo, Plopsaland

Geen lekke slang ? Of een doorgeslagen dop van je expansievat?
TimTurbo
Berichten: 244
Lid geworden op: za 19 jan 2002 0:00
Locatie: Steenbergen

Wel koelvloeistof rond expansievat, maar ook veel rook achter de wagen (dus wrs. uit uitlaat)?
Maik (WOOFER)
Über-Spammer
Berichten: 9262
Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
Locatie: Den Haag : Zuid-Holland

Ik heb nu ook iets geks...

Heb nieuwe koppakking
Heb nieuwe turbo

maar toch beetje olie luchtje uit me uitlaat.. (maar het raare is ik heb het niet altijd).

ra ra.. wat is het.
Plaats reactie