ik hoor zo weinig op 't forum over de vierde plaats van renault nu vierde tegen de grote prijs van belgie misschien 1ste
ik denk niet dat dat al realistisch is, maar ik denk dat dit een zeer goed 1e seizoen gaat worden voor het renault f1 team...
en dan misschien met en beetje mazzel kunnen we ergens nog een overwinning meepakken, dat zou mooi zijn. Maar voorlopig zijn BMW en de nieuwe Ferrari nog wel indrukwekkend sterk met zn 2en...
en dan misschien met en beetje mazzel kunnen we ergens nog een overwinning meepakken, dat zou mooi zijn. Maar voorlopig zijn BMW en de nieuwe Ferrari nog wel indrukwekkend sterk met zn 2en...
-
- Contacteer:
erg knap dat Renault heeft weten aan te haken bij het inmiddels 3e topteam (Mclaren) er is dus gewoon een flink gat gedicht......nu de betrouwbaarheid nog iets beter en Renault is (voorlopig) een blijvertje vooraan!
Ferrari en BMW zijn samen van een aparte klasse, BMW heeft 2 sterke rijders, Ferrari ook, maar Barrichello is toch niet iets minder en heeft veel pech. Ik denk dus wel een spannend seizoen (gelukkig
Ferrari en BMW zijn samen van een aparte klasse, BMW heeft 2 sterke rijders, Ferrari ook, maar Barrichello is toch niet iets minder en heeft veel pech. Ik denk dus wel een spannend seizoen (gelukkig