Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
-Ray-
Contacteer:

cool! :smile:
Immer wieder die verdammte Holländer
rasit..

On 2002-03-31 19:21, Rick
wrote:
Je schat hem wel heel erg hoog in hoor met een iq van 3 :lol::lol:
ja hij rijdt renault dus ik geef hem voordeel van de twijfel 2 of 3 >-)
Marcel dLC

On 2002-03-31 17:46, Maik (WOOFER)
wrote:
On 2002-03-31 16:04, Marcel dLC
wrote:
Ik ga naar het Gardameer, Italie.
Met m'n 19 met aanhanger!
dat is niet zo heel erg ver van de plaats waar ik zit... :grin: Lago M......)( zie hierboven. )(
Camping del Garda, kom maar langs :grin:

-----------------
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.madkow.nl" TARGET="_blank">www.madkow.nl</A><!-- BBCode End -->

Iemand nog een R19 phII grille voor me liggen?? mail me dan
[ This message was edited by: Marcel dLC on 2002-03-31 21:12 ]
Jeffrey E.

Ik ga lekker naar Mallorca 15 dagen zonder auto want die heb ik niet meer:evil: maar toch gaat het een feest worden.
martin rs

ik ben sportklimmer en ga met mijn 5 je naar frankrijk of spanje en rij net zo lang door tot ik een mooie klimmur tegenkom met zon erop en daar zoek ik dan een camping. alles aan het geluk overlaten dus haha.

martin
Frankman

Ik ga, net als vorig jaar,Frankrijk maar weer eens doorrijden. 1e stop in Parijs, 2e stop in het midden 100 km ten zuiden van Clermont Ferrand naar Millau (waar overigens schitterende wegen zijn, veel bocht en klimwerk :grin: ) vervolgens naar het warme zuiden. Daarna naar de Atlantische oceaan voor de hoge golven.
Kortom in 4 weken tijd een lekker stukje toeren in de 16 klepper :lol:
R19-16v ph2 sedan kan nog veel sneller.
rasit..

On 2002-03-31 14:31, Johan de clio man
wrote:
alles is goed als je maar niet naar turkije gaat!!!
Jij gaan naar turkije, de turken komen hier heen.
ben toch benieuwd hoe de moderators hier over denken....
-Ray-
Contacteer:

On 2002-03-31 23:16, Frankman
wrote:
Ik ga, net als vorig jaar,Frankrijk maar weer eens doorrijden. 1e stop in Parijs, 2e stop in het midden 100 km ten zuiden van Clermont Ferrand naar Millau (waar overigens schitterende wegen zijn, veel bocht en klimwerk :grin: ) vervolgens naar het warme zuiden. Daarna naar de Atlantische oceaan voor de hoge golven.
rij even door naar spanje joh, kom je bij mij langs, gezellig rtc-ers ouwe jongens krentebrood...

kampen, kampen, ken jij Sarah uit kampen toevallig??
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2002-03-31 23:20, Clio16Vrm
wrote:
wrote:
EUh.. je punt is nu wel duidelijk... we zullen zien wat er van gezegt word.
rasit..

On 2002-03-31 23:25, Maik (WOOFER)
wrote:
On 2002-03-31 23:20, Clio16Vrm
wrote:
wrote:
EUh.. je punt is nu wel duidelijk... we zullen zien wat er van gezegt word.
ik vroeg jouw toch niks
-Ray-
Contacteer:

ho

ho

ho

laten we de sfeer onderling goed houden. je punt is duidelijk, ik begrijp je volkomen, maar probeer ook de ironie in te zien. we kunnen niet door de compu heen kijken wie er aan de andere kant zit.
rasit..

On 2002-03-31 23:32, Ray
wrote:
ho

ho

ho

laten we de sfeer onderling goed houden. je punt is duidelijk, ik begrijp je volkomen, maar probeer ook de ironie in te zien. we kunnen niet door de compu heen kijken wie er aan de andere kant zit.
dat er een 1 of andere mongool achter die pc zit is wel duidelijk door zo'n opmerking vind ik..
ik had alleen een vraagje aan de moderators en verwachte niet een opmerking van euhhh tis wel duidelijk..
Maus

Misschien dat alle moderators vandaag nog niet achter de pc gezeten hebben en daarom nog niet hebben kunnen reageren hierop?
Dirk (CRX)

Jongens.. kom zeg.. :smile: beheers je effe.. jullie zijn het samen niet eens wat die knakker zei.. nou prima.. Moderators hebben dit weekend kennelijk vrij :lol:
Frankman

rij even door naar spanje joh, kom je bij mij langs, gezellig rtc-ers ouwe jongens krentebrood...

kampen, kampen, ken jij Sarah uit kampen toevallig??
[/quote]

Ken wel een Sara uit Kampen, Ze heeft volgens mij niets met de RTC te maken
-Ray-
Contacteer:

klopt, maar ik had vorig jaar in me kroeg in spanje waar ik werk een vet grote groep uit kampen, supergezellig!!

en Sara(h) was de mooiste... :P
Frankman

Hehehehehe

Vandaar dat je die naam nog weet :lol:
Vakantie rules, en inderdaad vanuit Kampen gaan er veel vakantiegangers naar Spanje
-Ray-
Contacteer:

mocht je r zien, spreken, doe r de groeten van me.

als het tenminste dezelfde is waar we het over hebben!! :lol:
Frankman

zo niet, krijgt ze ook de groeten :lol:
rasit..

wrote:

gelieve de boosdoener er op aan te spreken..
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

volgens mij jij ook niet helemaal begijpie doen of zo?

Er wordt heus wel aan gewerkt.
maar als je 30 x je punt op moet schrijven..
doe ff nog een keer met ...

Clio16Vrm: wat word hier aan gedaan x 30..

misschien begrijpen ze het dan well.. DAMN.!

Begrijpe jij ons niet ?.
wij zeggen toch al dat het niet juist is wat hij zegt en dat ga je tegen mij beginnen..

je maakt echt vriende hiero.. :grin:
My_Key

weet er iemand nog een aan te raden plaats in frankrijk, waar het goed warm is ( ongeveer 30 graden ) aan de kust, het is voor mij alweer een jaar of 8 geleden dat ik er geweest ben. Misschien heeft er iemand hier goede ervaringen met bepaalde plaatsen (waar misschien ook een renault fabriek staat :wink: )
dus......zodoende
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

argeles.. helaal zuid-frankrijk. aan de middellandse zee. :grin:

echt super gezellig en mooi weer uiteraard.
My_Key

das beter in zuid frankrijk, eigenlijk hoe verder (langer rijden) hoe beter, is het daar ook een beetje toeristisch ???
dus......zodoende
Wouter.

On 2002-03-31 21:22, Jeffrey E.
wrote:
Ik ga lekker naar Mallorca 15 dagen zonder auto want die heb ik niet meer:evil: maar toch gaat het een feest worden.
Hee vet ik ga ook naar mallorca, misschien zien we elkaar wel daar!!!
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2002-04-01 15:32, My_Key
wrote:
das beter in zuid frankrijk, eigenlijk hoe verder (langer rijden) hoe beter, is het daar ook een beetje toeristisch ???
er is i.i.g genoeg te doen en te zien.
rasit..

On 2002-04-01 15:04, Maik (WOOFER)
wrote:
volgens mij jij ook niet helemaal begijpie doen of zo?

Er wordt heus wel aan gewerkt.
maar als je 30 x je punt op moet schrijven..
doe ff nog een keer met ...

Clio16Vrm: wat word hier aan gedaan x 30..

misschien begrijpen ze het dan well.. DAMN.!

Begrijpe jij ons niet ?.
wij zeggen toch al dat het niet juist is wat hij zegt en dat ga je tegen mij beginnen..

je maakt echt vriende hiero.. :grin:

volgens mij jij ook een beetje triest ofzo, ik vroeg jouw toch niks, ben jij een vertegenwoordiger hier ?? er wordt aan gewerkt ja, mijn berichten worden gewist maar waar het eigenlijk om gaat staat er nog vrolijk.. de reden dat ik het herhaal is niet omdat ze het niet begrijpen maar omdat ze het misschien vergeten zijn, begrijpe jij niet ofzo?????? als ik zulke vrienden ga krijgen met opmerking die jij maakt wordt het nog leuk.. trouwens praat gewoon normaal
Arjen

Sorry, jongens, rustig, rustig. Clio16Vrm, je hebt helemaal gelijk, maar ik weet dat Bas (moderator) het heel erg druk heeft en waarschijnlijk het nog niet gezien heeft, of nog geen tijd ervoor heeft gehad om er iets aan te doen. Ik neem aan dat hij nog wel reageert.

Groetjes,

Arjen
rasit..

On 2002-04-01 17:11, Arjen
wrote:
Sorry, jongens, rustig, rustig. Clio16Vrm, je hebt helemaal gelijk, maar ik weet dat Bas (moderator) het heel erg druk heeft en waarschijnlijk het nog niet gezien heeft, of nog geen tijd ervoor heeft gehad om er iets aan te doen. Ik neem aan dat hij nog wel reageert.

Groetjes,

Arjen
dat hij het druk heeft begrijp ik best, ik zeg daar ook niks over, wie ben ik om daar iets over te zeggen trouwens.. hou het alleen wel in de gaten..
Arjen

Prima!!!
Steven
Car: M536

On 2002-03-31 23:16, Frankman
wrote:
Millau ben ik vorig jaar ook in de buurt geweest, daar heb je van die mooie kloven met van de slingerweggetjes die op- en neer gaan. Zelfs in een volbepakte starslet 1.0 met +/- 55 pk heb je dikke pret daaro :smile:
Je moet wel een beetje opassen, want het is niet geheel ongevaarlijk, maar zolang je weet waar de grenzen liggen en daaronder blijft gaat het goed.
Anonymous

On 2002-04-01 15:35, Wouter.
wrote:
On 2002-03-31 21:22, Jeffrey E.
wrote:
Hee vet ik ga ook naar mallorca, misschien zien we elkaar wel daar!!!
He vet man, ik ga niet, maar over 422 dagen ga ik met jullie alletwee mee!! Nu eerst over een maand 10 dagen naar Malta!!
Wout en Jef, begin maar met aftellen!
Anonymous

Guys even een leuke tip voor een feestvakantie; ga naar IOS, Griekenland. Ben daar twee jaar terug geweest. Tis daar super, alles wat je maar kunt wensen is daar te vinden. Ik citeer Nieuwe Revu: "het Griekse heldorado" ; "iemand die daar overleefd moet van goede huize komen" . "Jongeren komen maar voor twee dingen: sex en zuipen". "Naakte bungiejumpende jonge vrouwen bij het zwembad." Kan zo nog wel ff doorgaan!

Heb daar op de FarOut Campingclub gezeten en is een waar paradijs. Kost geen drol daar en ze komen er vanuit alle windstreken! Ben meerdere malen in Spanje geweest, italie (Rimini, ook aanrader) maar dit sloeg alles.
Riël
Über-Spammer

On 2002-04-01 17:13, Clio16Vrm
wrote:

On 2002-04-01 17:11, Arjen
wrote:

Groetjes,

Arjen

.....

dat hij het druk heeft begrijp ik best, ik zeg daar ook niks over, wie ben ik om daar iets over te zeggen trouwens.. hou het alleen wel in de gaten..

Trek je er niet teveel van aan joh boeit jou wat ...

Ik was voor dit jaar aan't denken 10 dagen belgische kust? Is dit een goed idee? Misschien dat de belgen iets voor me weten, ik zoek een huisje (voor ongeveer 6-8 personen) aan de kust dan. Waar kan ik zoeken of kan ik terecht?

In elk geval gaan wij elk jaar met een paar man in een huisje zitten. Vorig jaar Brugge, een keer Aywaille (was vlak bij francorchamps >-) 't is niet ver maar met 6 man is 't supergezellig en 2x ergens in noord-frankrijk maar daar is geen f*ck te beleven.

Groetuh!

[ This message was edited by: Riël on 2002-04-02 01:03 ]
Anonymous

On 2002-03-31 12:20, Clio16Vrm
wrote:
turkije, ik ga met het vliegtuig, maar moet er zeker nog een keer met de clio heen, je kan daar alles laten doen aan je auto voor de helft van de prijs hier en dan soms nog betere kwaliteit ook..
Heb je dat programma op BBC2 gezien zo'n 3 weken geleden? Daarin waren ze naar Turkije geweest om de illegale onderdelenhandel bloot te leggen. Alles wordt nagemaakt en als origineel verkocht. Ze hadden verschillende onderdelen gekocht en getest, en alle onderdelen waren van slechte kwaliteit en konden zelfs schade aan je auto toebrengen.
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.bbc.co.uk/motoring/ltb/goingspare.shtml" TARGET="_blank">Hier</A><!-- BBCode End --> een linkje naar het programma.
Plaats reactie