Mijn gt turbo maakt als hij stationair draaid een tikkend ratelend geluid .
Hoe meer toeren ik draai hoe erger het word.
Het is ineens gekomen .
Ik reed en ineens een ratelend geluid ,ik dacht zal de bak wel wezen want die is ook nie alles meer,toen ff stilgezet en het geluid komt uit het blok.
Wat is dit ?????.
En hoe komt het????.
een ratelslang gemonteerd?? 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Ray; das niet grappig. Want als ik het had dan kon ik wel janken....
Dat is dus een drijfstanglager dat aan stront. Er 2 zijn mogelijkheden om hem te maken. 1 drijfstanglagers vervangen en de krukas laten slijpen(is aan de vrij prijzige kant). 2 een ander blok op de kop tikken, is meestal de goedkoopste oplossing.
Suc6 ermee!
Suc6 ermee!
Ik heb hetzelfde probleem, neem nou maar aan, koop een tweedehands (als je veel geld hebt een nieuw) blok , want voor de reparatiekosten heb je ook bijna een nieuwe... het blok zal uit mekaar moeten en voor dat geld... 

-
- Contacteer:
Waarschijnlijk teveel wedstrijdjes met een r25v6 turbo gereden
.....nee grapje...is k#t ja...kwam dat geluid sinds vandaag (na de rondweg)? kan het wel eens een lager zijn...
no offence maar loont dat de moeite tegen een R25V6Turbo een wedstrijdje rijden LOL
He Merijn het geluid kmam na de rondweg.
Ik reed door de straat naar huis en ineens begint hij te ratelen.
Gille ik bleef die r 25 v6 turbo voor.
Misschien dat hij na de 150/160 voorbij komt,wil hij eerder voorbij komen dan moet hij heeel hard werken.
Ik blijf mijn broer ook voor met zijn 21 quadra.
[ This message was edited by: Frank on 2002-04-01 00:58 ]
Ik reed door de straat naar huis en ineens begint hij te ratelen.
Gille ik bleef die r 25 v6 turbo voor.
Misschien dat hij na de 150/160 voorbij komt,wil hij eerder voorbij komen dan moet hij heeel hard werken.
Ik blijf mijn broer ook voor met zijn 21 quadra.
[ This message was edited by: Frank on 2002-04-01 00:58 ]
Spaar voor een revisieblokje (1000 euro) en leg je nieuwe lagertjes in deze. voor 50 euro kun je echt wel weer een paar maanden vooruit. Lijkt me. Anders weet ik je nog een ph1 blok te krijgen maybe heb vandaag een jongen gesproken daarover toevallig dus daarom.
Mzzl.
Mzzl.
-
Het ratelen kan komen omdat je zuigers tegen je kleppen slaan denk ik. Krukaslager eruit dus. Zo'n blokje heb ik hier ook nog liggen 
gr Tom

gr Tom
-
- Contacteer:
heeee waar heb ik dat eerder gehoord een ratelend gtt blokje
nou veel plezier in het sleutelen
met zijn 2 en heb je het blokje er in 2 / 2.5 uurtjes uit
nou veel plezier in het sleutelen
met zijn 2 en heb je het blokje er in 2 / 2.5 uurtjes uit
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
je zal waarschijnlijk toch te veel tegen de zwaardere turbo's wedstrijdje's gereden hebben je ziet wat er van komt maar ale sucses met het opnieuw fixen van je blok
-
- Contacteer:
Ja hij heeft gelijk...tot de 130 maak ik geen kans....daarboven weet ik het niet...
-
- Contacteer:
Maar als ik de boekjes zo eens doorlees...geloof ik niet dat je turbodruk origineel staat zoals je zei, dan zou die van mij toch echt iets sneller bij de 100 moeten zijn... Maar vond het wel leuk om eens getest te hebben. Als je nog hulp nodig hebt moet je maar mailen.
-
- Contacteer:
ow ja, woont je broer ook in gemert met zijn 21 quadra? Zo'n quadra heeft die origineel niet "maar" 165 pk? iets van 9 pk minder als een gewone 21 turbo?