Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Rudo

Ok, één van de meest besproken onderwerpen wordt binnenkort natuurlijk weer de naderende vakantieperiode.

Waar gaan jullie naar toe? (of niet natuurlijk) en ga je wel of niet met de Renault? Wellicht zijn er mensen die er al eerder geweest zijn met goede tips?!

Kortom; een leuk onderwerp lijkt mij zo.

Ikzelf ga naar Pula, Kroatië. De bedoeling is om met de GT te gaan (een maat van mij gaat ook met zŽn GT, dus dat moeten wel mooie plaatjes worden :grin: )
My_Key

ik ga mijn clio terug naar zijn land van herkomst brengen (frankrijk dus), we weten alleen nog niet waar in frankrijk, waarschijnlijk het zuiden, en dat is wel ff rijden :smile: :smile: :smile:
dus......zodoende
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

> lang rittje. :grin:

Ik gaat naar Italie naar la-ka-ma-tjore of hoe je het ook schrijft. :smile:

En ja ik ben van plan om deze rit te maken mijn mijn Renault 5je..
Idem. een lang ritje.. maar zeker wel goed voor mooie plaatjes..
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

On 2002-03-31 11:35, Rudo
wrote:
Ok, één van de meest besproken onderwerpen wordt binnenkort natuurlijk weer de naderende vakantieperiode.

Waar gaan jullie naar toe? (of niet natuurlijk) en ga je wel of niet met de Renault? Wellicht zijn er mensen die er al eerder geweest zijn met goede tips?!

Ikzelf ga naar Pula, Kroatië. De bedoeling is om met de GT te gaan (een maat van mij gaat ook met zŽn GT, dus dat moeten wel mooie plaatjes worden :grin: )

Ik zou zelf niet naar Pula gaan.
Het is een drukke stad. Is wel leuk om effe naar toe te gaan maar geen lange tijd.
Ga daar effe kijken bij de oude arena dat is best leuk. Ze hebben daar ook een Mac dus misschien kun je daar een meeting organiseren. :grin: :grin:
Ik zou zeker naar Porec gaan. Dat is een hele gezellige stad. Mensen die shows opdoen om de mensen binnen te krijgen en zo.
Ik vond dat de gezelligste stad. Een paar grote discotheken in de buurt. Een hele goede pizzaria in de buurt. Ik vind zelf Istrie/Kroatie een hele goede keus.
Ik ga er zeker ook nog een keer terug naar toe. De groenten maar weer. Mazzelzzzz
Anonymous

On 2002-03-31 11:35, Rudo
wrote:

Ikzelf ga naar Pula, Kroatië. De bedoeling is om met de GT te gaan (een maat van mij gaat ook met zŽn GT, dus dat moeten wel mooie plaatjes worden :D )
Mijn meissie komt uit Kroatie, ga er al een jaar of 5 naar toe. Tis geweldig mooi daar en zeker om met de auto naar toe te gaan. Ga zelf altijd stukkie zuidelijker; Zadar. Moet je dus langs de kust. Kust/bergweggetjes is echt super om daar te rijden.
[ This message was edited by: Zeeuw on 2002-04-01 21:11 ]
turboman
Contacteer:

Over 2 weken naar Portugal, Algarve
rasit..

turkije, ik ga met het vliegtuig, maar moet er zeker nog een keer met de clio heen, je kan daar alles laten doen aan je auto voor de helft van de prijs hier en dan soms nog betere kwaliteit ook..
Robke
Car: Lexus IS250

Ik ga dit jaar weer niet op vakantie :sad:.
Maar met het geld wat ik daarmee uitspaar, laat ik de roest en deukjes weghalen en staat m'n auto er weer als nieuw bij!!!! :smile:
Rudo

On 2002-03-31 11:49, Maik (WOOFER)
wrote:

Aha, Lago Maggiore! Is errug mooi daar, ben er drie jaar geleden geweest (met de GT, toen nog Blue Sport).

Een tip: ga niet door de Gotthart tunnel, maar neem de pas. Met je GT heb je zo veel vermogen dat je makkelijk met 80 de berg op rijdt :grin: Errug leuk als je campertjes en ander langzaam verkeer in haalt, die kunnen meestal niet harder dan 40 :grin::grin:

En de tunnel is erg lang en saai :sad:

Nog een tip:
In het meer zelf liggen een paar kleine eilandjes bij elkaar. Zekers een bezoekje waard!
Rudo

On 2002-03-31 12:59, robclio16V
wrote:
Ik ga dit jaar weer niet op vakantie :sad:.
Maar met het geld wat ik daarmee uitspaar, laat ik de roest en deukjes weghalen en staat m'n auto er weer als nieuw bij!!!! :smile:
Dat is natuurlijk ook errug leuk!!
De vakantie ben je snel weer vergeten, maar hier heb je nog lang plezier van! :grin:
Rudo

On 2002-03-31 12:05, Edwin5gtt
wrote:
Ik zou zelf niet naar Pula gaan.
Het is een drukke stad. Is wel leuk om effe naar toe te gaan maar geen lange tijd.
Ga daar effe kijken bij de oude arena dat is best leuk. Ze hebben daar ook een Mac dus misschien kun je daar een meeting organiseren. :grin: :grin:
Ik zou zeker naar Porec gaan. Dat is een hele gezellige stad. Mensen die shows opdoen om de mensen binnen te krijgen en zo.
Ik vond dat de gezelligste stad. Een paar grote discotheken in de buurt. Een hele goede pizzaria in de buurt. Ik vind zelf Istrie/Kroatie een hele goede keus.
Ik ga er zeker ook nog een keer terug naar toe. De groenten maar weer. Mazzelzzzz

Edwin, met Pula bedoel ik eigenlijk die omgeving. We zullen zekers een paar keer naar de stad zelf gaan, maar we zullen ergens in de omgeving daar een camping zoeken.

Weet je nog een (goede) camping daar, of heb je toen in een apartementje gezeten?

Zeeuw:
Is het te doen om in één dag naar Pula te rijden? Of is het vanaf Slovenië allemaal 80km wegen berg op en berg af?
Anonymous

Rijdt zelf altijd in een ruk door. Wel ff beetje pauzeren tussendoor. NL-Zadar si ong 1600 km. Tis goed te doen op, alleen voor zuiderlijker kroatie geldt dus dat dat gedeelte gewoon 1-baans berg/kustweg is. Vanuit Slovenie heb je grote gedeelten die goed zijn, snelweg, 2/3 baans. Voorbij Ljubljana worden het 1-baans door het bos. Vanuit Ljubljana loopt er wel een snelweg naar Triest, van daaruit wordt het gewoon een 1-baans. Het zal ong 1500 km zijn, schat. Indien je met twee man bent die beide kunnen rijden is het zeker goed te doen. PS lus je fan door of haal je thermostaat weg; het is daar warm, heel warm en een gt kan daar niet zo goed tegen!
catrinus

Ik wou dit jaar naar frankrijk maar vanwege grote omkosten blijf ik dit jaar thuis.
There will be plenty of time to rest when your dead
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2002-03-31 13:05, Rudo
wrote:
On 2002-03-31 11:49, Maik (WOOFER)
wrote:

Aha, Lago Maggiore! Is errug mooi daar, ben er drie jaar geleden geweest (met de GT, toen nog Blue Sport).

Een tip: ga niet door de Gotthart tunnel, maar neem de pas. Met je GT heb je zo veel vermogen dat je makkelijk met 80 de berg op rijdt :grin: Errug leuk als je campertjes en ander langzaam verkeer in haalt, die kunnen meestal niet harder dan 40 :grin::grin:

En de tunnel is erg lang en saai :sad:

Nog een tip:
In het meer zelf liggen een paar kleine eilandjes bij elkaar. Zekers een bezoekje waard!
bij die tunnel staan ook super lange files :sad:

maar die pas?? das goed te doen dus.

ps: heb je nog andere aanraders? ps: kan je daar ook leuke spullen halen voor de renault 5 :grin:

ps3: het word weer een duur zomervakantietje.. Maar ache.. je bent jong en je wil wat :wink:

edit: was de pas nou niet superhoog zelf zo hoog dat je bovenaan heleboel mist en eventueel snel hebt ??
[ This message was edited by: Maik (WOOFER) on 2002-03-31 13:52 ]
Marius

On 2002-03-31 13:05, Rudo wrote:

Een tip: ga niet door de Gotthart tunnel, maar neem de pas.
Of rij ietsje om door zwitserland over bern->montreux -> martigny -> sion -> brig en neem vanuit brig de simplon pas (2000m hoog ofzo)naar italie, richting domodossola. Als je het zo uitkient dat je savonds rond een uur of 8 op de pas rijdt is er echt geen kip en aan de zwitserse kant is het asfalt echt zo lekker... de italiaanse kant is natuurlijk wat minder asfalt, maar ook goed ragbaar.

De (snel)weg vanaf domodossola loopt in een keer door naar het lago maggiore en volgt dan de westkust.
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/ring2002" TARGET="_blank">[ RING 2002 ]</A><!-- BBCode End --> - <!-- BBCode Start --><A HREF="http://carparts.n3.net" TARGET="_blank">[ Parts Database ]</A><!-- BBCode End -->

[ This message was edited by: Marius on 2002-03-31 14:28 ]
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

<EDIT>Nee, dit is niet zo netjes Johan de Clio Man.<EDIT>

[ This message was edited by: Moderator on 2002-04-02 16:41 ]
[ This message was edited by: Moderator on 2002-04-02 16:42 ]
Rudo

?
Marius

Hmm johan kan je die posting(s) even verwijderen.
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/ring2002" TARGET="_blank">[ RING 2002 ]</A><!-- BBCode End --> - <!-- BBCode Start --><A HREF="http://carparts.n3.net" TARGET="_blank">[ Sell your cars or parts.]</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: Marius on 2002-03-31 14:40 ]
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

grr..
[ This message was edited by: Maik (WOOFER) on 2002-03-31 14:49 ]

er ging iets fout met quoten.. :sad:
[ This message was edited by: Maik (WOOFER) on 2002-03-31 14:50 ]
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

2000m hoog!?!

euh.. ligt daar al sneeuw??

ps: ik heb met een route planner gekeken. maar de kortste weg duurt wel het langste :grin:
en de snelste weg is iets langer kwa kilometers, maar je gaat dan van nederland via duitsland, switserland door naar italie :grin: (snelste route).

korste is via nederland door belgie > frankrijk > zwitserland naar italie.. (korste)

PS: die post is beetje discriminerend kan je beter weghalen denk ik, geeft namelijk niet zo'n goeie indruk.. (je mag het best denken en zeggen, maar schrijf het hier dan maar liever niet op :grin: , tnx.
-----------------
Renault 5 GT Turbo! (phase1, Black outside+Yellow Inside!<!-- BBCode Start --><B>-)</B><!-- BBCode End -->
It's not just a Sport!
It's a way of Life!
[ This message was edited by: Maik (WOOFER) on 2002-03-31 14:50 ]
-Ray-
Contacteer:

ik ga net als vorig jaar deze zomer weer werken in spanje!!!

dus als jullie zin hebben, kom gerust langs in Pineda de Mar, Bar Restaurant Soestdijk.

is wat rustiger dan het feestcafé van vorig jaar, maar ja je wordt ouder hè en dan ook serieuzer :wink:
Immer wieder die verdammte Holländer
frank_williams

dit jaar vuurdoop voor m'n clio. ik ga naar zuid-frankrijk, argeles. 1200 km rijden...
Marcel dLC

Ik ga naar het Gardameer, Italie.
Met m'n 19 met aanhanger!
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Het Nürnburgring weekendje is m'n vakantie dit jaar en Tuinesië.
Anonymous

On 2002-03-31 17:11, Marcel O.
wrote:
Het Nürnburgring weekendje is m'n vakantie dit jaar en Tuinesië.
TUINesie?? :grin: oftwel lekker in de achtertuin?? :grin:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2002-03-31 16:04, Marcel dLC
wrote:
Ik ga naar het Gardameer, Italie.
Met m'n 19 met aanhanger!
dat is niet zo heel erg ver van de plaats waar ik zit... :grin: Lago M......)( zie hierboven. )(
rasit..

On 2002-03-31 14:31, Johan de clio man
wrote:
alles is goed als je maar niet naar turkije gaat!!!
Jij gaan naar turkije, de turken komen hier heen.
ik weet niet wat ik over jouw moet denken nu. ook als je het als grap bedoel vind ik je nog zeer triest
rasit..

On 2002-03-31 17:48, Clio16Vrm
wrote:
wrote:
ik weet niet wat ik over jouw moet denken nu. ook als je het als grap bedoel vind ik je nog zeer triest
ik weet niet welke regels de moderator's hier hanteren betreft zoiets maar ik hoop als turk zijnde dat hier wat aan wordt gedaan.. :sad:
Anonymous

Ga waarschijnlijk naar italie of naar frankrijk... hoe lang is nog niet zeker,
of ik ga is ook niet zeker en welke plaatsen is ook niet zeker. of ik met de clio ga is ook niet zeker, want misschien gaan we met de scenic maar dat is ook niet zeker.. Wat is dan wel zeker??? dat ik op vakantie ga maar dat is pas zeker meestal 2wkn voor vertrek.. zoals elk jaar:sad:
Rick

Ik ga begin juli met 5 vrienden en vriendinnen heerlijk 15 dagen naar Cyprus!!
Rick

wrote:
Dit zegt al genoeg over persoon zelf...toch jammer dat zo'n persoon dan Reno rijdt!!

Ik ben vorig jaar naar turkije geweest en dat is echt het mooiste land waar ik ooit ben geweest!
Marius

On 2002-03-31 14:49, Maik (WOOFER) wrote:
2000m hoog!?!

euh.. ligt daar al sneeuw??
Bijna. Als je boven op de pas staat is het meestal toch vrij fris, en kan je de sneeuw op de omringende gletsjers zien liggen.
rasit..

On 2002-03-31 18:23, Rick
wrote:
wrote:
Dit zegt al genoeg over persoon zelf...toch jammer dat zo'n persoon dan Reno rijdt!!

Ik ben vorig jaar naar turkije geweest en dat is echt het mooiste land waar ik ooit ben geweest!

helaas en inderdaad zijn er ook renault rijders met een iq waarde van 3
Rick

Je schat hem wel heel erg hoog in hoor met een iq van 3 :lol::lol:
Steven
Car: M536

Ok als de GT in orde is ga ik ermee naar Spanje. En dan wel richting Benidorm ofzo.

We gaan dan met 4 man(met rijbewijs), 2 in de GT en 2 in de MR2 mk1 (als ie ooit komt :smile: ) We gaan dan vooral snachts rijden, is ons vorig jaar erg goed bevallen.
Voor de koeling ga ik wel het een en ander modden.

En wie weet rijd ik nog wel ff langs Ray :smile:
Plaats reactie