Hoe zet je je turbo'tje op cup stand ik weet dat ik het ergens hier had gezien maar kon de topic niet meer vinden.
En tegelijk wat je er nog meer aan moet doen want alleen op cup stand had wat nadelen had ik gehoord iets met turbodruk verhogen
Alvast bedankt
Greetz dennis
het cup cirquit moet je alleen maar aanleggen als je ook een bleedvalve hebt,anders heb je vermogen verlies,met de bleedvalve compenseer je dat en kun je zodoende ook de druk van de turbo opdraaien via de bleedvalve,ergens op het forum moet er een tekening staan ervan ,en anders moet je ff kijken op de site van tino,en volgens mij heeft martijn er ook iets van staan op de site ,veel succes verders
greetz marco
greetz marco
kijk anders hier ff , hier hebben ze het erover greetz marco
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 2&forum=11
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 2&forum=11
Kijk even op mijn site.... uitleg met tekeningen. Link zie je hieronder:
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.nl/~rtc068" TARGET="_blank">www.renault-tuning.nl/~rtc068</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: jetab on 2002-03-28 19:09 ]
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.nl/~rtc068" TARGET="_blank">www.renault-tuning.nl/~rtc068</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: jetab on 2002-03-28 19:09 ]
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
HEEEEEEEEE je bent de 5 alpine turbo vergeten
jetab
jetab
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Ah ja
Maar ik heb een groter probleem. Ik heb dus fijn alles losgemaakt, maar nu weet ik dus totaal niet meer hoe het erop moet
of 
Dus... Ik heb nu ook een bleedvalve en een dumpvalve, maar mijn actuator stond al op 1,2 bar dan heb ik nix aan die bleedvalve. Kan ik die actuator ook op 0,3 ofzo zetten, zodat ik met de bleedvalve tot 1,2 kan gaan?
Trouwens die bleedvalve is van Improve Tuning, voor in je dashboard. 72Euro voor een schroef ... maarja. Maar als ik goed kijk dan kan die helemaal open, dus als ik niet uitkijk, onstnapt alle druk en gaat de wastgate niet meer open, dat klopt toch he? Leuk als iemand ff dat ding 4 slagen open draait
Maarja, wat ik wilde vragen, heeft niemand schema's voor de slangen??? Dan bedoel ik ALLE slangen, Koelsysteem, Carterontluchting, Turbo, Olieslangen etc. Ik kom er wel uit maar wil nix vergeten snappie ...
En misschien een schema van de stekkertjes die op het blok zitten, hoef ik ook niet zo lang te zoeken ...
Thanx en mijn gt zit weer Bijijijijna in mekaar.
Mzzl!
Maar ik heb een groter probleem. Ik heb dus fijn alles losgemaakt, maar nu weet ik dus totaal niet meer hoe het erop moet


Dus... Ik heb nu ook een bleedvalve en een dumpvalve, maar mijn actuator stond al op 1,2 bar dan heb ik nix aan die bleedvalve. Kan ik die actuator ook op 0,3 ofzo zetten, zodat ik met de bleedvalve tot 1,2 kan gaan?
Trouwens die bleedvalve is van Improve Tuning, voor in je dashboard. 72Euro voor een schroef ... maarja. Maar als ik goed kijk dan kan die helemaal open, dus als ik niet uitkijk, onstnapt alle druk en gaat de wastgate niet meer open, dat klopt toch he? Leuk als iemand ff dat ding 4 slagen open draait

Maarja, wat ik wilde vragen, heeft niemand schema's voor de slangen??? Dan bedoel ik ALLE slangen, Koelsysteem, Carterontluchting, Turbo, Olieslangen etc. Ik kom er wel uit maar wil nix vergeten snappie ...
En misschien een schema van de stekkertjes die op het blok zitten, hoef ik ook niet zo lang te zoeken ...
Thanx en mijn gt zit weer Bijijijijna in mekaar.
Mzzl!