Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
RickGT TURBO
Contacteer:

Ik kreeg dit mailtje binnen net.
Vind het super. Wil graag mee doen een keertje. Maar dat geld. Jeetje...

Tijn.... kan hier niet wat voor club geregeld worden... Alleen al met eigen auto gewoon 2 rondjes knallen zou super zijn.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Unieke kans: Zelf rijden op het circuit van Assen

Zelf rijden met uw eigen auto op het circuit van Assen.. Het kan!!
Op 16 mei organiseert 333EVENTS een rijvaardigheidstraining voor de leergierige automobilist. Onder begeleiding van instructeurs gaat u zaken als rem en stuurtechniek, lijnen rijden en slippen uitvoerig behandelen. Door de beperkte beschikbaarheid is het raadzaam snel te beslissen. Uw aanmelding wordt geaccepteerd wanneer uw handtekening en de betaling zijn ontvangen.

circuit: Noordlus TT Circuit Assen
deelname geheel voor eigen risico
kosten cursus 225 Euro incl. btw

Voor boekingen neemt u contact op met 333EVENTS per e-mail: <a href="mailto:info@333events.nl" target="_new">info@333events.nl</a>
RickGT TURBO
Contacteer:

Overigens vroeger (ongeveer 3 jaar geleden) moest ik voor skaten (heb vroeger prof geskate) naar het FrancoChamp circuit. Was daar een evenement dat ik moest jureren.
In iedergeval... na het evenement op Zondag avond stonden de hekken gewoon open. En toen rond 7-8 uur. Toen kwamen de motorrijders en ook gewoon auto's.

Nu vraag ik me af. Is het vaker zo dat men gewoon op het FrancoChamp circuit mag rijden?
Weet iemand dat?

Want dan rij ik graag daar helemaal heen met een groep... :smile:
Marius

Spa is (deels) openbare weg als er geen races zijn dacht ik.
RickGT TURBO
Contacteer:

Maar toch niet bij de tribune ook? Mag je overal gewoon rijden?
frank_williams

nee, niet overal. op gegeven moment is er een stuk weg/circuit waarlangs je tribunes ziet staan. heel vreemd.
clio_rally
Contacteer:

Jazeker, ik heb Spa een paar keer gereden. Een groot deel is openbare weg, gewoon te berijden. Leuk puntje is Eau rouge, ja hoor, openbare weg.... Ik kan het weten, want de laatste keer dat ik er reed waren we met een hele groep 's morgens vroeg. Toen hebben we met een jeep de afzetting van de rest van het ciruit (wat bandenstapels) vakkundig verlegd, zodat iedereen een rondje kon rijden en daarna foetsie. Nou ja, ging goed, paar hadden wat probleempjes met de grindbak, maar ja, we hadden dus een jeep. Ik zou als laatste gaan, alles opruimen en wegwezen. Degene voor mij was een vriend in een 323compact (van papa gekregen, vraag mij niet waarom, ik begrijp zulke ouders niet), nieuw, alle opties, zeg ongeveer 80 mille waard?
In ieder geval, we gaan richting eau rouge, plankgas, rond 200 km/u, hij zit al voorbij de tribunes, ik er nog voor, hij gaat mooi omhoog, en dan verwijnt hij over de heuvel. Dan ik omhoog, bocht naar rechts, en zoals de kenners weten, dan knijpt de bocht bovenop nog iets naar rechts, en dan pas weer naar links. zie ik in de binnenbocht, bovenop de heuvel, een mooie bmw......... op z'n dak.......
Bleek nou, alles ging mooi, totdat hij bijna boven was. Hij dacht dat dat het was, wist niet dat hij nog kneep en ging weer op het gas. Overstuur, ellende, boarding (Stella Artois) kapot, schuiven, en helemaal op het einde op zijn dak. Nou ja, ellende, geen gewonden, gelukkig. Maar omdat het openbare weg is, ben je gewoon verzekerd, dus alles terug gekregen (all-risk)......
En om terug te komen op Assen, lees goed, er staat de Noordlus van Assen. Assen is nu helemaal onder renovatie en is volgens mij (laatste keer dat ik er reed was met rally-cursus in januari) nog lang niet af. Dus denk niet dat je het hele circuit mag rijden, alleen de voor of achterkant, helaas....
Daarbij vind ik persoonlijk 225 euro een hele hoop geld, voor dat bedrag kan ik een open dagje op zandvoort pakken, en daar dan nog een prive-instructie nemen ook....

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
turboman
Contacteer:

Al 2 keer geracet op Assen met m'n eigen 5 via de Club Renault Sportives :wink:
Pieter
Contacteer:

Om een keer wat met de club te gaan doen op sportief gebied (circuit, cursus, behendigheid) is een heel goed idee. We zijn er ook al mee bezig om uit te zoeken wat precies onze mogelijkheden zijn omdat dit vaak nogal veel kosten met zich meebrengt.

Volgend weekend wordt er in ieder geval wel weer geraced op Assen. (ik weet niet of de gehele vernbouwing dan al afgerond is trouwens)
RickGT TURBO
Contacteer:

Ik houd me zeker aanbevolen. Zelfs al kost het me 200 euro voor een hele dag. Maar wel met de club dan. Want das natuurlijk veel leuker....
Steven
Car: M536

Ik wil nog steeds voor de special Rally-dag die Tijn maybe kon versieren.

Dat rijden op straat heb ik wel gezien, ik wil drifts echt perfect kunnen controleren, lekker kunnen powersliden etc.

Polletje maken? Ik krijg dan nog geld voor een cursus van me ouders, maar 200€ zou ik er ook wel voor overhebben.
-Ray-
Contacteer:

voor 225 uuro kan je ook iets moois op je lichaam laten zetten....

maar ja das puur persoonlijk!!!

alhoewel zo'n dag ook heel vet moet zijn. maken we er een gezellige ouwe-jongens RTC krentebrood dag van! nu al leuk! :smile:
Immer wieder die verdammte Holländer
-Ray-
Contacteer:

voor 225 uuro kan je ook iets moois op je lichaam laten zetten....

maar ja das puur persoonlijk!!!

alhoewel zo'n dag ook heel vet moet zijn. maken we er een gezellige ouwe-jongens RTC krentebrood dag van! nu al leuk! :smile:
Immer wieder die verdammte Holländer
clio_rally
Contacteer:

Ja, die drifts he? Maar ja, die leer je ook niet in een dagje, geloof me....

Gijs
Bezemer Rally Team

Riël
Über-Spammer

Ja op spa heb ik ook es rondjes geraces. Gewoon langs de hekken door. Dat was 3 jaar terug, op mijn brommer, met 2 vrienden van me op de scooter. Dat gaat best vet daar, gewoon langs de hekken rijden en gáán :smile: Weet niet of je een boete krijgt ofzo.

Dus, wie rijdt es mee naar spa ?? Vanuit limburg een klein uurtje denk ik :grin:
RickGT TURBO
Contacteer:

Ikke.......
clio_rally
Contacteer:

Een boete? Ik weet alleen dat we een beheerder achter ons aan kregen de eerste keer (dus niet de keer met het ongeluk). Maar ja, waarom je in een 106 1.1/1.4 (????) gaat proberen een impreza groep n, een lancia delta integrale en een scorpio 2.9 4x4 te achtervolgen is mij nog steeds niet duidelijk....

Gijs
Bezemer Rally Team

Steven

On 2002-03-29 00:49, clio_rally
wrote:
Ja, die drifts he? Maar ja, die leer je ook niet in een dagje, geloof me....

Gijs
Jah maar dat kun je verder oefenen :smile:
clio_rally
Contacteer:

Helemaal waar. Ik ben zelf druk bezig met oefenen, maar ja, moet eigenlijk een kleine voorwielaangedreven bakkie hebben, zit te denken aan een ax gt, kun je lekker opfokken, saxo onderstel eronder en dan lekker 's nachts Delft onveilig maken. zijn er eigenlijk meer mensen die 's nachts gaan knallen, en dan bedoel ik eigenlijk, echt knallen. Je weet wel, je hebt je roze bril op waardoor elke stoplicht groen of donkergroen wordt, dat soort onzin.......

Gijs
Bezemer Rally Team

Steven

Wij doen het snachts wel een op industrieterreinen hiero of een grote parkeerplaats aan zee.
Kun je trouwens mooie meetings houden, lekker met de hele RTC een strandtent afhuren :smile:
clio_rally
Contacteer:

Mmm, ik ga meestal alleen, geen zin om andere mensen op te jagen of opgejaagd worden. Maar het is af en toe echt relaxt als je niet kan slapen. Eventjes door Delft, richting westlanf, even die turbo op zijn donder geven.....

Gijs

PS: Nog een reply en we zijn ace, in drie weken!
Bezemer Rally Team

clio_rally
Contacteer:

Fout je, nog een reply en ik ben runner up, oh, dit is een reply, felicitaties aan mijzelf en mijn forumverslaving....

Gijs
Bezemer Rally Team

Plaats reactie