Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Floris
Contacteer:

Hallo daar! het volgende probleem heeft zich zojuist voor gedaan. De gehele dag heb ik gereden met mijn GTT en nu zet ik hem in de straat om hem te parkeren (ik parkeer altijd achteruit, vind ik persoonlijk makkelijker :smile: ) en ik schrok me de t#ring!
Toen ik mijn stuur wilde draaien leek het net of deze oversloeg! met een knarsend getik reed mijn auto achteruit, maar mijn wielen blijven bijna staan. uiteindelijk staat hij voor de deur, maar ik kreeg argwaan. Motor uitgezet en aan mijn stuur rammelen, wanneer ik dus stilstaand mijn stuur draai lijkt het net of deze de tandwielen overslaat! Je zult wel begrijpen dat ik me de tandjes schrok omdat ik natuurlijk de gehele dag heb gereden! Graag wil ik een second (third/fourth etc.) opinnion! :sad:

Alvast bedankt!
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

ask frank of artuur.!

sterkte.
Anonymous

hmm, ik lees net in de vraagbaak over een klapperende druktaats.
Als die klapperd, dan kan je 'm aandraaien zodat 'ie weer strak staat.
Kan best zijn dattie in jouw geval zoveel speling heeft, dat 'ie over de tandjes heen gaat.
Zit als het goed is op het tandwielhuis van de stuurinrichting.
Borg lostikken, de moer met een inbussleutel vastdraaien en de borg weer vast tikken.

Succes
Floris
Contacteer:

laten we hopen Willem! ik ga morgen direct kijken! ik vind het erg raar, komt toch niet zo vaak voor? :sad:
Wouter.

Wat willem zegt kan best kloppen want daar heb ik wel eens vaker wat over gehoord, maar mag je de drukstaats niet maar 2 slagen indraaien?
Plaats reactie