Laatst wou ik een GT Turbo blok in een Eend plaatsen maar toen ik de informatie kreeg leek het heel duur en ingewikkeld te worden. Maar toch hebben we nog een GT Turbo blok liggen en hou van Xtreem. Iemand al een keertje een GTT blok in een Express gebouwd?? Lijkt me niet zo heel moeilijk. Kwestie van overbouwen denk ik. Het blok incl. versnellingsbak en subframe. Verder volgens mij niet. Kan iemand mij hier meer info over geven???
-
Dennis had die express met 16v turbo blok dat zit nu in zijn clio.
Als dat lukt en past waarom een gtt blok niet..
Als dat lukt en past waarom een gtt blok niet..
Is inderdaad al diverse malen gedaan. In ieder geval eens door iemand van Renault Amsterdam, zal nu al een jaar of vijf geleden zijn.On 2002-03-27 18:39, Tuner
wrote:
Laatst wou ik een GT Turbo blok in een Eend plaatsen maar toen ik de informatie kreeg leek het heel duur en ingewikkeld te worden. Maar toch hebben we nog een GT Turbo blok liggen en hou van Xtreem. Iemand al een keertje een GTT blok in een Express gebouwd?? Lijkt me niet zo heel moeilijk. Kwestie van overbouwen denk ik. Het blok incl. versnellingsbak en subframe. Verder volgens mij niet. Kan iemand mij hier meer info over geven???
Ik heb wel eens een sexpress GTT zien rijden op het vliegveld in Lelystad (bij vive le france enkele jaren geleden). Dat ding ging best snel, maar zal nooit zo snel worden als een 5 GTT. Veel te grote luchtweerstand.
Maar goed, het gaat in ieder geval een stuk sneller dan mijn sexpress 1.6 d met 55 pk!!!! (meer dan 2x zoveel pk's met 1,4 turbo blok......)
Maar goed, het gaat in ieder geval een stuk sneller dan mijn sexpress 1.6 d met 55 pk!!!! (meer dan 2x zoveel pk's met 1,4 turbo blok......)
[img]http://www.smilies.nl/spiny.gif[/img] Turbo Inside [img]http://www.smilies.nl/spiny.gif[/img]
yep. gaat passen. want een beetje handige vogel krijg zo,n beetje alles in een expressje. voorkant is compleet t zefde als van een 5 gaat wel passen. volgendsmij zijn zelfs de motorsteunen nog goed geplaatst.
denk wel ff aan je odnerstel/remmen noem maar op. meteen meepakken.
anders vind die boom jouw eerder als jij die boom
denk wel ff aan je odnerstel/remmen noem maar op. meteen meepakken.
anders vind die boom jouw eerder als jij die boom
Meeste is gewoon het zelfde heb ik me vandaag laten vertellen. Misschien zelfs de motorsteunen. Kameraad regelt een Expressje voor me voor weinig. Kijken of ik ergens een blokje kan opscharrelen. Misschien weet ik al iemand. Jullie horen of zien het vanzelf wel. Hij wordt uiterlijk niet mooi gemaakt. Het is meer voor de gein.