Ik had een vraagje wat is dat voor een klepje dat bij een r5GTT dat op het luchtfilter huis zit (in die buis) er zit ook een veer aan vast????
en is dat erg als die kapot is(bij mij het geval)
Alvast bedankt
Greetz Dennis
je kan em beter ff vastzetten in de stand dat ie de lucht pakt van die kap boven je intercooler,anders gaat ie klapperen.
daarbij krijg je koelere lucht want in de andere stand zuigt ie warme lucht bij je blok vandaan.
daarbij krijg je koelere lucht want in de andere stand zuigt ie warme lucht bij je blok vandaan.
Je moet wel zorgen dat je kunt kiezen hoor. Anders heb je probjes in de winter, zekker als je je interkoeler hebt je freeflowt!
S
nder
S
Haha, inderdaad, daar heb ik ook behoorlijk last van gehad in de winter..Tjonge wat liep die slecht. Maar een kartonnetje voor de interkoeler maakt een hoop goed hoor.. En als ie eenmaal warm is merk je het niet meer.On 2002-03-27 03:44, Rick wrote:
Ja joh gewoon vastzetten...kun je lachen als het een paar graden vriest...
En dit geldt niet alleen voor een GT Turbo.
Ik rij er al 2 jaar mee, in de winter ook en ik heb er geen problemen ermee.
Ik rij er al 2 jaar mee, in de winter ook en ik heb er geen problemen ermee.
Als ik die een af kan halen dan zou dat fijn zijn alleen waar woon je Mail maar adres ofzo: <a href="mailto:d.vanbreugel@chello.nl" target="_new">d.vanbreugel@chello.nl</a>
Laat maar iets weten via mail waar je woont en wanneer je tijd hebt (zondag misschien) dan kom ik wel langs
Als je nog meer zooi hebt waar je vanaf moet en of verkoopt laat maar weten kan nogal veel gebruiken.
Greetz Dennis
Als je nog meer zooi hebt waar je vanaf moet en of verkoopt laat maar weten kan nogal veel gebruiken.
Greetz Dennis
mail adres maar,ik kom wel langs : d.vanbreugel@chello.nl
[ This message was edited by: Dennis 5GTT on 2002-03-29 18:32 ]
[ This message was edited by: Dennis 5GTT on 2002-03-29 18:32 ]
Ik heb mijn klepje al jaren op alleen kouwe lucht staan. Veertje eraf gehaald en met ducktape aan de binnenkant zo gearrangeerd dat ie altijd koud pakt. Die slang naar de warme kant kon toen ook gelijk weg.
Ik rij er zo al zeker 9 jaar mee. Nog nooit problemen mee gehad. Zelfs niet met extreme kou. En het karretje heeft inmiddels toch alweer 300.000 km gedaan.
Zal wel loslopen dus.
Ik rij er zo al zeker 9 jaar mee. Nog nooit problemen mee gehad. Zelfs niet met extreme kou. En het karretje heeft inmiddels toch alweer 300.000 km gedaan.
Zal wel loslopen dus.