Ik weet verder niet wat er aan de hand is maar ik zag dat je hier nieuw bent op de site, dus...welkom ! Als je zo vriendelijk wilt zijn om je <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 83&forum=6" TARGET="_blank">hier</A><!-- BBCode End --> even voor te stellen aan de rest.
Bedankt alvast en nog suc6 met het op lossen van het probleem (als iemand ten minste een oplossing weet..)
-----------------
I live a quarter mile at a time ... for that 10 seconds or less, i'm free
-- Vin Diesel as 'Dominic' in 'The Fast and the Furious --
[ This message was edited by: Martijntje on 2002-03-26 10:41 ]
Diesel start moeilijk en geeft vanzelf gas..
klinkt naar iets in de regelateur van de pomp.
Maar de dieselkennis die ik heb is alleen van ouwe lijnpompen, dus daar komen we nu niet veel verder mee. Die ouwe lijnpompen hadden een speciale startstand en een mechanische toerenregeling. Daar lijkt het wel mee te maken te hebben. Maar hoe het hier zit??
Maar de dieselkennis die ik heb is alleen van ouwe lijnpompen, dus daar komen we nu niet veel verder mee. Die ouwe lijnpompen hadden een speciale startstand en een mechanische toerenregeling. Daar lijkt het wel mee te maken te hebben. Maar hoe het hier zit??
kijk je gloeibougies eens na dat zal al veel oplossen die kun je uitmeten voor te zien dat ze nog ok zijn en anders probeer je systeem eens te ontluchten moet je normaal een nippel in de buurt van dat handpompje hebben en die moet je (voorzichtig) losdraaien en pompen tot er diesel uitloopt enn terug vastdraaien en starten maar
-
idd je gloeipitten.
Misschien zit ik er helemaal naast, maar ik had begrepen dat bij hoge slijtage een dieselmotor bij lage toerentallen motorolie gaat aanzuigen en motorolie gaat verstoken.
Kan het iets met slijtage te maken hebben.
Nogmaals, ik heb het gehoord, ik kan niet beoordelen of dit in de categorie bedtimestories thuis hoort.
Kan het iets met slijtage te maken hebben.
Nogmaals, ik heb het gehoord, ik kan niet beoordelen of dit in de categorie bedtimestories thuis hoort.