Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

Ik kon het eerst niet geloven maar tijdens een interview op TMF met een zanger/rapper da rule (ofzo) hadden de het er over in welke films die had gespeeld noemde ook the fast and the furious met nog een paar andere films.Na enige tijd praten kwam het naar voren in welke film hij nog gaat spelen en toen noemde die dus ook the fast and the furious 2.ben nenieuwt hoe die is en welke auto's ze dan onder handen nemen.

voor de gene die even willen kijken,er is helaas nog niet veel bekend.maar wel dat men bezig is en een paar scenes bedacht zijn http://www.thefastandthefurious.net
[ This message was edited by: chris-r19 on 2002-03-25 19:28 ]
[ This message was edited by: chris-r19 on 2002-03-27 22:02 ]
Stefijn

5 GTT natuurlijk :grin:
*Stephan_RSI*

Dat lijkt mij duidelijk, de renault 5 turbo en clio V6.
chris-mc
Contacteer:

On 2002-03-25 21:22, *Clio_RSI*
wrote:
Dat lijkt mij duidelijk, de renault 5 turbo en clio V6.
renault gtt en clio V6 met NOS niet te vergeten,lijkt me een leuk om te proberen
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

MMzzz renault erin dan word het zeker een topper onder deze club :wink:

ben benieuwd :smile:
Bart V

Ik zal julie even uit julie Gtt/clio dromen helpen. Voor the Faste and the Furious 2 word een dik getunde opgebouwde (hoe kan het ook anders) renault 19 gebruikt :grin:

Mazzel
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

UIT welke dikke duim van je heb je dat gezogen :grin:

Linker of rechter ??? ahahahah :lol:
Bart V

allebei :lol: zou wel vet zijn als er een renault in voorkomt. weer eens wat anders als een jappo.

Mazzel
clio_rally
Contacteer:

Zijn de vijfjes ooit in de Vs verkocht? Zo niet, dan kan je het wel vergeten. Ken wat mensen in de vs die een delta integrale willen importeren..,huhuh...dat lukt never nooit nie...
Omdat hij nooit goedgekeurd is, moet je dan aantonen dat hij veilig is...d.m.v. crashtest...dus dan moet je meedere delta's kopen...
Er is er een geimporteerd in onderdelen door een slimmerik die hem heeft laten registeren als een beta coup uit 82 ofzo...ben je dus de enige in de hele vs met een integrale, moet je dan iedereen voor het stoplicht zien kijken...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Anonymous

De GT komt pas voor in "The fast & the furious 5" ! En de 19 dus nog later.. :wink:

Gr, Peter
-Ray-
Contacteer:

On 2002-03-25 23:01, Bart V
wrote:
Ik zal julie even uit julie Gtt/clio dromen helpen. Voor the Faste and the Furious 2 word een dik getunde opgebouwde (hoe kan het ook anders) renault 19 gebruikt :grin:

Mazzel
niks 19, ze hebben mij gebeld! :lol:
Immer wieder die verdammte Holländer
Michel Meganefreak
Contacteer:

kijk maar is op een amerikaanse tuningsite welke merken je tegen komt, hier zit weinig europees bij :smile:

Morgen ga ik dus 1 op dvd halen en ik w8 met smart op 2 die ik zeker vaak ga zien, net als 1 overigens die ik inmiddels al een keer of 4 heb gezien, waarvan 2x in de bios :lol:
Michel Meganefreak
Contacteer:

On 2002-03-25 23:44, Ray
wrote:
voor de nieuwe clip van Rank 1 hebben ze wel nederlandse getunde auto's gebruikt om een soort fast and the furious idee te krijgen, als iemand dit nou nog is doet dan moeten we daar op inspringen :smile:

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.id-t.com/portal/page-music-rank1shoot.php" TARGET="_blank">www.id-t.com/portal/page-music-rank1shoot.php</A><!-- BBCode End -->
Arjen

Het oude 5'je (le car) zie je in menig amerikaanse film rondtuffen. Dus misschien een 5 AT in F&F deel 2 ?
Bart V

On 2002-03-26 00:10, Michel Meganefreak
wrote:

voor de nieuwe clip van Rank 1 hebben ze wel nederlandse getunde auto's gebruikt om een soort fast and the furious idee te krijgen, als iemand dit nou nog is doet dan moeten we daar op inspringen :smile:

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.id-t.com/portal/page-music-rank1shoot.php" TARGET="_blank">www.id-t.com/portal/page-music-rank1shoot.php</A><!-- BBCode End -->
Ik zie alleen maar langzame auto's, er staat geen ECHTE auto tussen. Ze hadden zeker geen geld voor een renault.
Nick (germanstyle)

On 2002-03-26 00:10, Michel Meganefreak
wrote:
wrote:

Ja, ze hebben mij wel gebeld, maar ik kreeg €1.000.000,- toe en mijn auto kwam de hele tijd in beeld. Nou da's me toch iets teveel van het goede, dus maar niet toegezegd. :lol:
<MARQUEE DIRECTION=right>My Twingo is for sale €8200, for more info mail me!!
[ This message was edited by: Nick on 2002-03-26 12:29 ]
Bart V

nee logisch, had ik ook niet gedaan :lol:
Dirk (CRX)

Er zijn dus nog meer gekken in Nederland.. SUPER MAN!!!!.. die neonlampen en alles!! echt ontzettend stoer gedaan
Nick (germanstyle)

On 2002-03-26 12:49, JBL-GT-Turbo
wrote:
Er zijn dus nog meer gekken in Nederland.. SUPER MAN!!!!.. die neonlampen en alles!! echt ontzettend stoer gedaan
Nou zoals ik zo zie zijn al de mooie auto's van de belgen op een paar na.
chris-mc
Contacteer:

wrote:

Mazzel
KIJK ZO MAG IK HET ZIEN een uitgebouwde opgefokte renault 19 met NOS niet te vergeten
chris-mc
Contacteer:

On 2002-03-25 23:15, Maik (WOOFER)
wrote:

dit heb ik niet verzonnen,dit heb ik gezien en gehoort op tmf,als jet het niet gelooft,moet je het zelf weten,ik meld even wat ik gezien heb
chris-mc
Contacteer:

wrote:
wrote:

Mazzel
hahahahahaha ja ja kan je da bewijzen?
Anonymous

Een megane zou ik er ook niet in misstaan :smile:
Kan niet wachten op F en F 2!!!!!
Hagen
Contacteer:

Ik heb net de video gezien, maar het blijft een hele vette film!
Toch maar NOS?
Michel Meganefreak
Contacteer:

de dvd van 1 is deze week in de aanbieding bij Funprice computers voor 25 euro + een gratis poster alleen deze week :wink:

morgen ff halen!
Jeroen
Contacteer:

Vanmiddag de DVD wezen halen, net zitten kijken.

Heerlijke film, in de bioscoop is het natuurlijk veel mooier maar damm het blijft een gave film.

Ik zag trouwens dat Taxi 1 al in de uitverkoop is, iets van 9 euro moet ie nou kosten.
Nick (germanstyle)

Ik heb hem ook gelijk gehaald gisteren. Ff gelijk gekeken.
Dolby Digital op z'n hardst!!! Lekker dreunen en raggen met de importcars!!

De dingen die extra op de DVD staan zijn ook erg mooi.
Armando

Taxi :smile: lachen film heb ze allebei gezien.. Vond alleen dat vliegen een beetje te. :grin:
clio_rally
Contacteer:

Helemaal gelijk, alles ging goed in Taxi 2, tot dat ding de lucht inging, jammer vond ik dat. Maar verder, blijft lachen.....

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Michel Meganefreak
Contacteer:

tfatf vandaag gehaald voor een mooi prijsje (20 euro bij funprice computer) en ik vind hem nog steeds enorm gaaf :smile:

de extra's zijn inderdaad ook gaaf, leuk om te zien dat de scenes dus echt super nep zijn, maar dat je daar nix van in de film terug ziet.........

De taxi-films vind ik ook aanraders :wink:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2002-03-26 19:46, chris-r19
wrote:
On 2002-03-25 23:15, Maik (WOOFER)
wrote:

dit heb ik niet verzonnen,dit heb ik gezien en gehoort op tmf,als jet het niet gelooft,moet je het zelf weten,ik meld even wat ik gezien heb
Lezen gozar LEZEN!!..

hij was niet eens voor jou bedoelt.. want hij staat ook niet onder jou replay...
wel onder die van BartV en hij reageert er ook op.. dus jou reactie is onterecht.!

sterkte ermee. :P
Jeffrey E.

Heb vanmiddag de dvd gehaald en gelijk gekeken met de surround lekker hard is wel een vette film.

mzzzzzll
chris-mc
Contacteer:

Ik heb gezocht of het idd wel zo is dat de film komt,en ben op een site gekomen waar op staat dat men al scenes heeft bedacht en men aan het overleggen is over de rest van de film

hier is die site

http://www.thefastandthefurious.net
Jeroen
Contacteer:

On 2002-03-27 22:05, chris-r19
wrote:
Ik heb gezocht of het idd wel zo is dat de film komt,en ben op een site gekomen waar op staat dat men al scenes heeft bedacht en men aan het overleggen is over de rest van de film

hier is die site

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.thefastandthefurious.net" TARGET="_blank">www.thefastandthefurious.net</A><!-- BBCode End -->
Frankman

Binnenkort ga ikzelf maar eens voor taxi spelen...
op het circuit van zandvoort :grin:
het mooie is, mag ook met je eigen auto :cool:
R19-16v ph2 sedan kan nog veel sneller.
Plaats reactie