Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
che

Ja hoor.. :sad:

Het is weer zover, kom vanochtend bij mijn auto, staat de deur half open... alles weer op de grond... alles overhoop gehaald.. :sad:

Om moedeloos van te worden... Er ligt dus helemaal niets in mijn auto.. Heb zelfs 2 gaten in mijn hoedenplank, boxen zijn niet eens te zien!!!

Gelukkig ook nog in mijn eigen straat... het gaat goed met Rotterdam.....

Enige "mazzel" is dat hij mijn studieboeken en mijn cd's heeft laten liggen...

Gvdme met een schroevendraaier mijn slot geforceerd!! :sad: :sad: moet nu de hele tijd via mijn passagierskant mijn auto op slot doen (centrale vergrendeling..)

Iemand enig idee hoe dit te verhelpen is?
Nieuw slot? hoe moeilijk/duur is dat etc etc...

bedankt..
gille
Contacteer:

huur een garage of zet er een dobberman in die goed is afgericht anders je zetels???????? en laat ze maar komen
Anonymous

k#t gewoon.

Gewoon even een nieuw slotje kopen die € 12 kan je denk ik wel missen, inbouwen is ook makkelijk..gewoon even de plaat aan de binnenkant er vanaf en vervangen..

Gewoon even bij de dealer halen..ze gaan per 2 geloof ik, maar als je zegt dat je een arme student bent dan leveren ze er misschien ook nog wel 1.
jnjansen_r5gtturbo

He Nils,

het gaat weer lekker met je hoor ik.:wink:
Die "fijne" mensen blijven je auto mollen, is volgens mij niet de eerste keer dat ze je auto openbreken voor niks :evil:

Suc6 met het slot.
che

Valt gelukkig nog mee...

Jeoffrey... Ja niet de eerste keer, maar het erge is dat het dit keer dus ook gewoon in mijn straat is, en op goed geluk... Maar ja tijden veranderen blijkbaar....

Denk altijd wat er gebeurt als ik zo'n gast met een auto bezig zie als ik thuis kom... (sta altijd voor mezelf in, maar dan weet ik niet wat ik zou doen...)

Maar die 12 Euro moet te missen zijn :smile:
Stefijn

Wat je moet doen (maar dat kan alleen met CV natuurlijk) is de sloten verwijderen, plamuren en overspuiten, zodat je helemaal geen sloten meer hebt.

Het houdt natuurlijk (!) geen inbrekers tegen, maar het voordeel is, dat ALS ze inbreken, ze in dat geval een ruit zullen intikken, en dat is een veel minder ernstige en minder kostbare schade dan een geforceerd slot (waarbij ook vaak schade aan het portier zelf is).

Had je ook al alarm?
Jelmer

Zou een leuk id zijn maar wat nou als je zendertje stuk gaat van je deurvergrendeling? :smile:
NiX©
che

Nee, had geen alarm. Alleen een stuurslot, maar dat houdt ook geen dieven tegen natuurlijk.....:smile:
Zit er nu wel aan te denken, maar ben er nog niet uit..

Kijk wel even rond...

Maar het verkagte gevoel is gewoon a-relaxt, dat zo'n gast in je auto zit, overal aanzit en even bepaald wat ie wel en niet mee wil nemen..., plus nog dat je ziet hoe makkelijk het wel niet is om binnen te komen.... een schroevendraaiertje, en je bent er!!...

[ This message was edited by: che on 2002-03-24 03:35 ]
Stefijn

On 2002-03-24 02:50, Jelmer
wrote:
Zou een leuk id zijn maar wat nou als je zendertje stuk gaat van je deurvergrendeling? :smile:
Dat is lastig, maar ja, wat wil je? Ik loop liever het risico dat DAT gebeurt dan dat ze me hele deur mollen.
Is bij mijn broer Dirk gebeurd, die heeft nu bij die deur het slot laten wegwerken, die andere wil ie nog een keer laten doen, maar dan moet er eerst nog CV ingezet worden.

In het uiterste geval heb je altijd nog - lastige weliswaar - toegang via je achterklep.

En verder: alarm, dat is toch echt wel onmisbaar op je GTT hoor.

Ik heb een alarm met startonderbreking, bewegingssensoren en een sensor op de motorkap.
che

Zat nog even na te denken, moet dus eigenlijk meteen de sloten van allebei de deuren veranderen, of ik zit met 2 verschillende sleutels( en de achterklep?? dan).. En heb ook centrale deurvergrendeling, iemand ervaring of dat moeilijker is of niets uit maakt?

En dit kan ik toch zelf doen, of wordt dat heel lastig?
Plaats reactie