Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
David V

Ga ik vorige week rijden in mijn clio 16v, komt er ongeveer een liter water uit m'n open dak zetten! Uit de knop van de (electrische) bediening, de lampjes en ook de infraroodontvanger voor de deur!! @$*&# 's avonds alles drooggemaakt (met föhn). Nu kan ik de deuren niet meer met de afstandsbediening openen en de startonderbreker is alleen nog maar uit te schakelen door de sleutel op 5 cm. van de infraroodontvanger te houden.... lekker handig dus. Batterijen al vervangen, maar nog steeds niet ok! Wie heeft er een oplossing??
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

ff kjiken of er geen vuil in het kapje zit wat voor de ontvanger zit
anders heb je best wel een kans dat het vervangen wordt
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Patrick

wat ook kan helpen is het printplaatje eruit halen en ff schoonmaken.dit zijn gevoelige dingen en je hebt al gauw te maken met lekspanning.[heb ik me laten vertellen?]
maar het kan nooit kwaad om iets schoon te maken:smile:
Jelmer

On 2002-03-23 23:08, patrick b
wrote:
wat ook kan helpen is het printplaatje eruit halen en ff schoonmaken.dit zijn gevoelige dingen en je hebt al gauw te maken met lekspanning.[heb ik me laten vertellen?]
maar het kan nooit kwaad om iets schoon te maken:smile:
inderdaad lijkt mij dat als het water er al een dag heeft gezeten dat de componenten geoxideerd zijn..
NiX©
Hans R.

Is het niet handiger om eerst op te lossen waarom het water daar zat?
David V

Het kapje had ik ook al bekeken, en dat was wel schoon...de 3 'oogjes' alleen niet echt, dus zal die eens voorzichtig onder handen nemen. Met het openen en sluiten van het dak is het rubber waarschijnlijk blijven plakken, en daardoor uit één hoek getrokken. Bij de Renault dealer wist een monteur me te vertellen dat het rubber gescheurd was en dat het hele raam eruit moest...zou neerkomen op minimaal 150 euro. Het rubber zat alleen maar los, en dat kon ik zo schoonmaken en terugduwen. Verder heb ik de bovenkant van het rubber ingesmeerd met talkpoeder tegen het plakken.
Plaats reactie