-
Er zal wel geen linux versie zijn van CMR2.0 dus dat zal wel niet lukken!

Ik ben al de hele avond op zoek naar info waarom het bij mij niet werkt....
Als iemand weet welke poorten ik open moet zetten.... ik heb ADSL wireless met een Nokia router / ADSL modem ....
Nee, helaas, daar heb ik het ook nog niet kunnen vinden....
-
- Über-Spammer
LAN PARTY...
RTC - THE LAN PARTY..
RTC - THE LAN PARTY..

Doen!
Nog ff over ADSL, firewalls en noem maar op: Ik ga ook nog ff verder onderzoek plegen naar het openen (of eigenlijkf forwarden) van een poort, want ik wil het toch een keer tegen jullie opnemen
Maarreh, met NFS:Porsche bestaan deze problemen niet, want dat speel je online op de servers van EA racing. Dan hoeft dus niemand te hosten of watdanook, en draait wel door de firewall heen. Okee, het is een iets minder stoer spel dan CRM2, maar het werkt...
Nog ff over ADSL, firewalls en noem maar op: Ik ga ook nog ff verder onderzoek plegen naar het openen (of eigenlijkf forwarden) van een poort, want ik wil het toch een keer tegen jullie opnemen

Maarreh, met NFS:Porsche bestaan deze problemen niet, want dat speel je online op de servers van EA racing. Dan hoeft dus niemand te hosten of watdanook, en draait wel door de firewall heen. Okee, het is een iets minder stoer spel dan CRM2, maar het werkt...
-
Zet die firewall dan uit om iig even te proberen of het zonder wel lukt, sjeez, is dat nou een probleem?
Verder: een firewallprog als Zonealarm maakt melding van programma's die verbinding zoeken en je kunt dan rechtstreeks toegang geven door op OK te klikken. Daarna kun je bekijken wat voor aanvraag het precies was. Misschien effe installen om die poort op te zoeken?
Verder: een firewallprog als Zonealarm maakt melding van programma's die verbinding zoeken en je kunt dan rechtstreeks toegang geven door op OK te klikken. Daarna kun je bekijken wat voor aanvraag het precies was. Misschien effe installen om die poort op te zoeken?
-
- Über-Spammer
euh ik heb wel die andere maar niet porche challange 

Ja sorry hoor, maar ik heb niet voor niks een firewall... Bovendien ben ik niet de enige die achter die firewall zit, dus ik kan niet zomaar de hele boel open gooien.On 2002-03-18 14:33, Stefijn
wrote:
Zet die firewall dan uit om iig even te proberen of het zonder wel lukt, sjeez, is dat nou een probleem?
Hoeft ook niet, ik kan bepaalde dingen die bij een poort aankomen forwarden naar mijn computer, ik moet alleen ff uitzoeken hoe...
Ben gister weer even bezig geweest met installeren CM2...Enige probleem is nu dat m'n force feedback uitslaat op het moment dat het spel opstart. Ook bij opties kan ik alles aanpassen behalve 'forcefeedback on/of' deze optie kan ik niet wijzigen??On 2002-03-17 14:11, maxxy
wrote:
En met forcefeedback stuur ook goed
Iemand een idee wat ik hieraan kan doen want op deze manier is het geen f#*k aan.
Trustmaster forcefeedback racing wheel.On 2002-03-21 13:20, Stefijn
wrote:
Wat heb je voor een stuur? Blijkbaar is de optie forcefeedback niet beschikbaar als ik dat zo lees.
Misschien stuurdrivers updaten?
Heb nieuwe drivers geinstalleerd voor XP.
Heb ik ook!
Zelfde stuur, zelfde probleem...
In de readme van CMR2 Patch 1.09 staat dat die patch de problemen met het uit staan van de FFB op moet lossen, maar bij mij heeft het geen resultaat gehad.
Jammer, maarja, ik kan niks meer verzinnen...
Zelfde stuur, zelfde probleem...
In de readme van CMR2 Patch 1.09 staat dat die patch de problemen met het uit staan van de FFB op moet lossen, maar bij mij heeft het geen resultaat gehad.
Jammer, maarja, ik kan niks meer verzinnen...
Ik heb vanmorgen even het probleem doorgesproken met onze expert, en het blijkt heel eenvoudigOn 2002-03-17 22:29, Tijn
wrote:
Ik ben al de hele avond op zoek naar info waarom het bij mij niet werkt....
Als iemand weet welke poorten ik open moet zetten.... ik heb ADSL wireless met een Nokia router / ADSL modem ....

Open een command prompt en tiep: netstat -a
je ziet nu een overzicht van poorten, waarvan de meeste zoniet allemaal op 'LISTENING' staan.
Start nu het spel op en zoek of host een network game.
Ga terug naar de command prompt en doe nogmaals netstat -a. Als het goed is is er nu een poort bijgekomen in het lijstje met 'LISTENING'. Dat is de poort die je moet openen of forwarden in je firewall.
Nu moet hij het doen

Ik zou het graag even testen, dus als er dit weekend nog iemand tijd heeft voor een spelletje... LMK >
-----------------
Greetings from Da King(TM)
Geld moet rollen, dus stop het in je auto!
[ This message was edited by: Matijs on 2002-03-23 13:19 ]
-
Weer wat geleerd.
btw, ik heb een tijdje GPL gedaan en dan merk je pas wat een amateurenspel CMR2 eigenlijk is, echt een spelletje niks rallySIM aan.
Ach ja, als je al bedenkt dat je CMR2 met toetsen zelfs al heel aardig kunt spelen.
Ik hoop dat CMR3, gepland voor later dit jaar, wat meer richting de realiteit gaat (maar dat zal wel niet)
btw, ik heb een tijdje GPL gedaan en dan merk je pas wat een amateurenspel CMR2 eigenlijk is, echt een spelletje niks rallySIM aan.
Ach ja, als je al bedenkt dat je CMR2 met toetsen zelfs al heel aardig kunt spelen.
Ik hoop dat CMR3, gepland voor later dit jaar, wat meer richting de realiteit gaat (maar dat zal wel niet)
Er is op dit moment geen fatsoenlijke RallySIM. Eigenlijk is alles gewoon arcade. Dat slaat bij het grote publiek namelijk veel meer aan en dus is er meer geld aan te verdienen.
Waarom denk je anders dat Grand Prix Legends nooit een opvolger heeft gehad? Omdat er te weinig geld aan verdient is.
Helaas, maar waar...
Waarom denk je anders dat Grand Prix Legends nooit een opvolger heeft gehad? Omdat er te weinig geld aan verdient is.

-
Ja, dat klopt.
Het schijnt dat WRC voor de PS2 wel goed is (maar ja, als je die al met een gamepad kunt besturen zal dat ook wel meevallen)
Net nog effe gespeeld. 1 mm aan het stuur draaien (met steering in uiterste linkse setting) en je gaat al flink de bocht in. En dan klopt ook nog eens de richting van de auto t.o.v. het wegdek niet (of het moet zijn dat je al bij 20kmh kunt driften)
Maar goed, tis een lollig spelletje waar ik plezier aan heb beleefd en waarschijnlijk koop ik CMR3 toch ook wel
Papyrus zou een rallygame moeten maken
[ This message was edited by: Stefijn on 2002-03-23 14:20 ]
Het schijnt dat WRC voor de PS2 wel goed is (maar ja, als je die al met een gamepad kunt besturen zal dat ook wel meevallen)
Net nog effe gespeeld. 1 mm aan het stuur draaien (met steering in uiterste linkse setting) en je gaat al flink de bocht in. En dan klopt ook nog eens de richting van de auto t.o.v. het wegdek niet (of het moet zijn dat je al bij 20kmh kunt driften)
Maar goed, tis een lollig spelletje waar ik plezier aan heb beleefd en waarschijnlijk koop ik CMR3 toch ook wel

Papyrus zou een rallygame moeten maken

[ This message was edited by: Stefijn on 2002-03-23 14:20 ]
Er is wel een fatsoenlijke rally-SIM, dat is Mobil 1 Rally Championship. Is met de toetsen echt niet te besturen, zelfs met een FFB stuur heb ik het er al aardig moeilijk mee, ik rijd altijd binnen de kortste keren m'n auto aan gort
Is ook absoluut geen verkoopsucces geweest. Spel is uit 1999, dus ook niet van gisteren, maar ik vind het nog steeds erg realistisch, en het ziet er prima uit.

Vandaag iemand tijd?Nu moet hij het doen
Ik zou het graag even testen, dus als er dit weekend nog iemand tijd heeft voor een spelletje... LMK >![]()