Ik zat net ff te kijken op <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.holtrop-renault-demontage.nl/" TARGET="_blank">www.holtrop-renault-demontage.nl/</A><!-- BBCode End --> en ze hebben leuke benzinemotoren/auto's te koop.
- Enkele Clio RS motoren
- Een Clio 3.0 V6 motor
- 21 turbo
- Megane 2.0 16V Turbo
En nog veel meer.
Misschien intressesant voor iemand hier.
-----------------
<MARQUEE DIRECTION=right>My Twingo is for sale 8200, for more info mail me!!
[ This message was edited by: Nick on 2002-03-22 09:07 ]
-
- Berichten: 1954
- Lid geworden op: ma 26 nov 2001 0:00
- Locatie: Friesland
Matthijs, je kunt het ook overdrijven, dan had je OZ Supertourismo's moeten kopen als je op de V6 wilt lijken.. nu mag je niet groter als het Williams blok met slechts 160pk 

Om zo'n 2.0 16v Turbo in je Mégane te leggen, moet er dan verder nog veel veranderd worden.
Versnellingsbak, koppeling, remmen??
Versnellingsbak, koppeling, remmen??
Ik denk dat dit voor ons (1.6je) inderdaad allemaal nodig is Jeroen........helaas
En bedanktOn 2002-03-22 09:19, JBL-GT-Turbo
wrote:
Matthijs, je kunt het ook overdrijven, dan had je OZ Supertourismo's moeten kopen als je op de V6 wilt lijken.. nu mag je niet groter als het Williams blok met slechts 160pk![]()

Ja voor een 1.6 wel ja, en nog wel meer ook.On 2002-03-22 09:42, NielsN
wrote:
Ik denk dat dit voor ons (1.6je) inderdaad allemaal nodig is Jeroen........helaas
Ophangingspunten voor het motorblok waarschijnlijk.
Nee ik bedoel eigenlijk als je al een 2.0 16v hebt.
-
- Berichten: 1898
- Lid geworden op: zo 13 mei 2001 0:00
Ik denk het niet. Het blok is denk ik hetzelfde. Remmen zal je denk ik zwaardere remmen moeten kopen. Da's niet zoveel geld.
Koppeling moet kunnen, misschien als voorzorg een racekoppeling.
Ligt er ook helemaal aan wat voor vermogen dat Turboblok levert.
Gewoon ff achterberg bellen en vragen wat je moet veranderen als je een turbo in de auto legt.
Koppeling moet kunnen, misschien als voorzorg een racekoppeling.
Ligt er ook helemaal aan wat voor vermogen dat Turboblok levert.
Gewoon ff achterberg bellen en vragen wat je moet veranderen als je een turbo in de auto legt.
-
- Berichten: 1185
- Lid geworden op: vr 19 okt 2001 0:00
- Locatie: Meganefreak-city
- Contacteer:
dat turboblok vergt zeker wle aanpassingen ook aan een 2.0 16v, is ff een stijging van 150 naar 220 pk en een veel dikker koppel.........
maar op zich wel gaaf
-----------------
<a href=http://www.drive.to/meganefreak target=new><b>I don't drive fast, I only fly low!</a></b>
[ This message was edited by: Michel Meganefreak on 2002-03-22 17:29 ]
maar op zich wel gaaf
-----------------
<a href=http://www.drive.to/meganefreak target=new><b>I don't drive fast, I only fly low!</a></b>
[ This message was edited by: Michel Meganefreak on 2002-03-22 17:29 ]
zal dat megane 16v turbo blok ook in een 19 16v chamade passen???????????
-
- Berichten: 1522
- Lid geworden op: za 10 feb 2001 0:00
- Locatie: Waskemeer Friesland
ik heb een oud type 5je van de sloop gered bij holtrop
een van 1981!!

-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
heb daar nog wel leuke dingen voor
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Berichten: 1522
- Lid geworden op: za 10 feb 2001 0:00
- Locatie: Waskemeer Friesland
i know ik heb er 2 klokjes in de middenconsole van een alpine in , moet nog zon luchthapper op de motorkap hebben .. tja en wat heb je nog meer dan??