-
- Contacteer:
sinds vanmorgen geeft mijn turbodrukmeter nog maar ongeveer de helft aan van wat hij normaal doet, ik werd al bang maar aan het rijden is niet echt iets te merken volgens mij. Ik heb de slangen wel nagekeken maar kan zo niks vinden. Iemand een idee waar het aan kan liggen? Gewoon metertje kapot? Lijkt me niet echt een meter die iets te lijden heeft.(alhoewel, moet nogal vaak op en neer bij mij 
monteer er eentje van vdo joh plaats genoeg in de middenconsole voor die daar weg te steken en tja dan ben je zeker trekt hij nog het zelfde als daarvoor????????????
-
- Contacteer:
Enne, kan het kwaad om mijn turbodruk wat hoger te zetten, heeft nl al 283000 km op de teller. moet ik hiervoor verder nog iets aanpassen? het is een multipoint injectiesysteem. regelt hij dan zelf de extra sappen die nodig zijn bij een hogere druk?
-
- Contacteer:
volgens mij wel. zou een kapotte turbo eersdt minder druk gaan leveren dan?
normaal nie valt wel te zien hoeveel hoger maar aan te raden is een drukregelaar van een hogere bar te steken heb je pas echt nut ervan alleen druk verhogen turbo is nie genoeg komt die op ademnood heb die van vrouw ook verhoogd tot 1.3bar met 2560000km maar die van is een V6 he dus kan misschien wel wat meer hebben
nie altijd kan ook een intercooler die fit heb dat vorige week ook voorgehad
die drukregelaar bedoel ik van de benzine hé
-
- Contacteer:
al zeg ik het zelf de motor loopt nog als een zonnetje. Dus ik kan een gokje wagen.Maareuh zo'n drukregelaar waar je het over had, is het niet gewoon dat stangetje aan de turbo dat ik een beetje moet verstellen? Ik heb hier geen ervaring mee dus als ik iets stoms zeg....
-
- Contacteer:
ow okee. maar regelt een injectiemotor niet zelf extra benzine bij als hij meer lucht krijgt(meer druk)?
-
- Contacteer:
was je intercooler lek? Maarja dan zou hij minder vermogen moeten krijgen. dat is bij mij niet. Zo'n vdo drukmeter sluit ik die gewoon aan op de drukzijde van het inlaatspruitstuk of gewoon op de slang van de originele bv?
-
- Contacteer:
volgens mij slaapt iedereen
truste!

ja regelt dat zelf wel maar via de ecu en de benzine pomp maar de drukregelaar is mechanisch
-
- Contacteer:
ja dat snap ik wel maar hij spuit dan dus niet genoeg benzine in voor de hoeveelheid lucht die hij krijgt? En waar kan ik zo'n drukregelaar bestellen voor die hogere waarde? Gaat hij dan stationair niet raar doen omdat hij dan die extra benzine helemaal niet nodig heeft? Ik stel wel veel vragen he? 

nee heeft daar geen invloed op en bestellen kun je bij een renault tunings firma zoals achterberg
-
- Contacteer:
keej thanks...ow ja turbodrukmeter komt nu bijna niet meer omhoog...nog steeds rijd hij goed dus denk ff metertje zelf nakijken.
Misschien verstopt slangetje?
-
- Contacteer:
zou ook kunnen...zal eens kijken als ik tijd heb...bedankt!
-
- Über-Spammer
knik in het slangetje ..
dat had ik vorige week..
suc...
dat had ik vorige week..
suc...
-
- Contacteer:
idd slangetje geknikt en toen ik dat weer recht maakte zag ik dat het ook gescheurd was...zaterdag ff nieuw stukkie slang....en klaar issie weer